Έπαιξε με πόνους στο στομάχι ο Χουάντσο, πήγε στο νοσοκομείο μετά το ματς του Παναθηναϊκού με τη Μονακό

Έπαιξε με πόνους στο στομάχι ο Χουάντσο, πήγε στο νοσοκομείο μετά το ματς του Παναθηναϊκού με τη Μονακό

Ο Παναθηναϊκός ξεπέρασε άνετα το εμπόδιο της Μονακό με τον Ισπανό να έχει 11 πόντους και σημαντική συνεισφορά στην άμυνα

Έπαιξε με πόνους στο στομάχι ο Χουάντσο, πήγε στο νοσοκομείο μετά το ματς του Παναθηναϊκού με τη Μονακό
Ο Παναθηναϊκός ξεπέρασε εύκολα το εμπόδιο της... μισής Μονακό στο Telekom Center, ωστόσο τα απρόοπτα δεν έλειψαν και σήμερα για τους «πράσινους».

Ο Χουάντσο Ερνανγκόμεθ αγωνίστηκε με πόνους στο στομάχι, έσφιξε τα δόντια και έπαιξε μέχρι το τέλος, με τον Ισπανό πάουερ φόργουορντ να πηγαίνει στο νοσοκομείο για εξετάσεις και πλέον μένει να φανεί το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο άσος του «τριφυλλιού».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δείτε Επίσης