Εμφύλιος Μπαλτά - Κουράκη για το ΑΣΕΠ

Εμφύλιος Μπαλτά - Κουράκη για το ΑΣΕΠ

Διαψεύδει ο υπουργός Παιδείας τον αναπληρωτή για τα περι κατάργησης των διαγωνισμών για τους εκπαιδευτικούς - Τι θα περιλαμβάνει το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία

Λίγες ώρες αφότου κυκλοφόρησε η συνέντευξη του αναπληρωτή υπουργού Παιδείας περί κατάργησης του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς, με ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας ουσιαστικά τον «αδειάζει», διαψεύδοντας πως υπάρχουν τέτοιες σκέψεις. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας, «ο υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αριστείδης Μπαλτάς, δηλώνει ότι ουδέποτε έκανε οποιαδήποτε δήλωση για κατάργηση του ΑΣΕΠ και για την όλη διαδικασία επιλογής για την πρόσληψη εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης».

Νωρίτερα, ο κύριος Κουράκης μιλώντας στον «Ελεύθερο Τύπο», είχε αναφέρει ότι «θεωρούμε αδιανόητο οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν ήδη πτυχίο να καλούνται να δώσουν εξετάσεις από την Αρχή. Αντ' αυτού, θα υπάρχει ένα σύνολο προϋποθέσεων που θα ορίζουν τη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών».

Από το υπουργείο Παιδείας, και με αφορμή την προχθεσινή συνάντηση της ηγεσίας του με την ΟΛΜΕ και αντιπροσωπεία καθηγητών σε διαθεσιμότητα, έγινε εξάλλου γνωστό τι θα περιλαμβάνει το πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί άμεσα, ώστε να «αντιμετωπισθούν δυσλειτουργίες που έχουν παρουσιαστεί στην εκπαίδευση την τρέχουσα χρονιά».

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, 

- Καταργείται η Τράπεζα Θεμάτων.

- Ο βαθμός προαγωγής των μαθητών στην Α΄ και Β΄ Λυκείου δεν θα συνυπολογίζεται στον βαθμό εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. 

- Επανέρχεται ως βαθμός προαγωγής ο γενικός μέσος όρος "εννέα και πέντε δέκατα" (9,5). 

- Αναστέλλονται οι σημερινές νομοθετικές ρυθμίσεις περί αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, ενώ παράλληλα θα ξεκινήσει πλατιά διαβούλευση σχετικά με τον τρόπο αποτίμησης του διδακτικού έργου και των τρόπων λειτουργίας των διδακτικών μονάδων προς την κατεύθυνση της βελτίωσης της δουλειάς όλων και όχι της τιμωρίας.
 
- Επανασυστήνονται οι τομείς και ειδικότητες της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που καταργήθηκαν στα ΕΠΑΛ ώστε να διευκολυνθεί η επαναφορά στα σχολεία των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα, ενώ παράλληλα καταβάλλεται προσπάθεια ώστε να προσληφθούν 500 εκπαιδευτικοί για Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη σε ΕΠΑΛ και να καλυφθούν τα σοβαρά εκπαιδευτικά κενά που έχουν δημιουργηθεί στα σχολεία. 

- Επαναφορά όλων των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα. Με την ίδια ρύθμιση θα δοθεί η δυνατότητα επιλογής στους εκπαιδευτικούς που ήδη τοποθετήθηκαν σε διοικητικές θέσεις να επιστρέψουν σε εκπαιδευτικές θέσεις. 

Παράλληλα θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για την πρόσληψη μόνιμων εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. 

Αναφορικά με αιτήματα που έχουν οικονομικό κόστος, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας κατέστησε σαφές πως δεν μπορεί να υπάρξει άμεση δέσμευση. "Τα αιτήματα θα εξετάζονται όσο οι οικονομικές συνθήκες της χώρας το επιτρέπουν" επισημαίνεται σχετικά.

Τέλος, δόθηκαν κατευθύνσεις στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου για αναστολή των ρυθμίσεων που αφορούν συγχωνεύσεις ή καταργήσεις σχολικών μονάδων ώστε να επανεξεταστούν ορισμένες από τις καταργήσεις που έγιναν με αποκλειστικά οικονομικά κριτήρια. 
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ (78)

ΠΑΝΤΕΛΗΣ

ΕΔΩ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΕΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΠΕΡΝΠΟΥΝ ΑΠΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Η ΠΑΝΤΕΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΗ ΘΑ ΠΗ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΙΟ [...] ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΗ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΗ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΗ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΟΤΕ, [...] ΘΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ [...] ΘΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΥΡΙΟΙ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΙΑ ΑΝΤΟΧΗΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΣΟΠΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΟ.ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΝΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΘΗ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΕΧΝΙΤΟΥ Α'ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΗ ΑΔΕΙΑ ΤΕΧΝΙΤΟΥ Β' ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΔΕΙΑ ΤΕΧΝΙΤΟΥ Γ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΔΕΚΑ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ .ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. ΚΑΝΗΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΜΕ ΑΕΡΑ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟ .ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΦΟΔΙΑΣΤΗ ΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΕΦΟΔΙΑ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ Η ΑΣΧΕΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΡΓΑΡΗΣ ΣΤΟ ΜΠΑΓΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΚΥΝΕΜΕΝΟ ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟ.

Χαχαχούχα

Ασυνεννοησίας το ανάγνωσμα. Ούτε μεταξύ τους δεν μπορούν να τα βρούν! Τι είναι τούτοι;

Γιάννης Γ

@ οποιον ορύεται εναντίον του ΑΣΕΠ. ...... Πρώτιστα θέλω να πω οτι δεν μιλάω μέσα απο το πρίσμα της κομματικοπολιτικής ταμπέλας ....... Το ΑΣΕΠ λοιπόν δεν φτιάχτηκε ετσι για πλάκα κάποτε. Ειναι ενας θεσμός που υπάρχει σε πάρα πολλές χώρες του κόσμου. Ειναι το πρώτο σκαλοπάτι αξιολόγησης μέσα απο διάφορα ψυχοτεχνικά επιστημονικά τέστ αν ο εν λόγω ενδιαφερόμενος κάνει για εκπαιδευτικός.... Για να γίνω ποιό σαφής. ... Δεν σημαίνει οτι κάποιος που μπήκε κάποτε και τέλειωσε και δεν ξέρω σε πόσα χρόνια το πανεπιστήμιο με το που το τέλειωσε αυτό ειναι σινάμα και κατάλληλος να διδάξει και σε σχολείο σε μαθητές. Δεν σημαίνει τίποτε η επαγγελματική κατάρτηση κάποιου σε κάποιον κλάδο οτι αυτό τον κάνει συνάμα ικανό να φέρεται και να πράττει και ως παιδαγωγός. ...... Ειναι μεγάλη η ικανότητα κάποιου πέρα της μόρφωσης που κατέχει να εχει και την τέχνη και την ικανότητα να ειναι και δάσκαλος. ...... Αλλοι λόγοι ειναι. Αυτός ο κάποιος που θέλει να διδάξει ειναι άραγε ικανός(?), μετά απο δέκα με δεκαπέντε χρόνια απο τότε που τέλειωσε το πανεπιστήμιο, ειχε κάνει αίτηση μπήκε στην λίστα αναμονής, εκανε κάποιο αλλο η παραπλήσιο με τις σπουδές του επάγγελμα εως τώρα, τα θυμάται πλέον αυτά που διδάχτηκε κάποτε? . Αλλοι πάλι τέλειωσαν κάτι παιδαγωγικές ακαδημίες της πρώην Γιουγκοσλαβίας, Ρουμανίας Βουλγαρίας, και αλλων ανατολικών η Βαλκανικών χωρών , να έρχονται έτσι αυθαίρετα στα σχολεία και να διδάσκουν π.χ την ιστορία που τους μάθανε στην ΦΥΡΟΜ στα παιδιά μας? .......... Το αν γίνονται υπερβολές στο ΑΣΕΠ ναι γίνονται. Εκεί θα πρέπει να επικεντρωθεί και να εξιδεικευτεί σε καθαρά κριτήρια ικανότητας το αν μπορούν να διδάξουν στα παιδιά. Επίσης απο μια τυπική διαδικασία που ειναι τώρα ι να εξιδεικεύσουν τις απαιτούμενες ιατρικές εξετάσεις στον ψυχιατρικό κυρίως τομέα , αν αυτοί οι μέλλοντες δάσκαλοι και καθηγητές στα σχολεία στέκουν καλά στα μυαλά τους και οτι δεν εχουν αγρια ψυχολογικά προβλήματα. Και δευτερευόντως στο αν εχουν update τις γνώσεις τους σε αυτό που σπούδασαν. ... Κάτι που δυστυχώς εκει δίνουν την περισσότερη βαρύτητα στο ΑΣΕΠ.

ακις

είναι σοβαροί? τι καταργηση επειδη εχουν πτυχιο?...δλδ καποιος 50 χρονων θα παει να διδαξει?.....με την ιδια λογικη και εγω που ειμαι μηχανικος θα περιμενω ποτε θα ερθει η σειρα μου να διοριστω στο δημοσιο σε θεση μηχανικου....γιατι να κανω ασεπ με το ιδιο σκεπτικο τους, πρεπει να επιβεβαιωσω οτι ειμαι μηχναικος? ........δεν πατε καλα ....2-3 πραγματα είναι σωστα σε αυτη τη χωρα θελεται να καουν και αυτα

νικος

Η αλήθεια είναι πως το μόνο που κατάφερε να κάνει το ΑΣΕΠ είναι να διορίζει μοριοσυλλέκτες ή άτομα με δόντι που τους δημιουργούσαν θέσεις με φωτογραφικές διατάξεις για το διορισμό τους. Δεν είναι ψέμα, πως στο δημόσιο έχουν διοριστεί άτομα με διδακτορικά,5 ξένες γλώσσες , μεταπτυχιακά...και δεν είναι ικανά να εκτελέσουν και την πιο απλή εργασία που θα τους ανατεθεί....

αφού και με διδακτορικά δεν είναι ικανοί

σκέψου αυτούς οι οποίοι δεν έχουν τίποτε πέραν του πτυχίου τους. Αυτοί θα είναι οι πλέον καταστροφικοί (το κέρατό μου μέσα, τα σκέφτεστε πριν τα γράψετε ή σας τα υπαγορεύουν???)

DIM

Λάθος η κατάργηση του ΑΣΕΠ. Θα πρέπει να γίνεται ως προς τα παιδαγωγικά και τη διδακτική και όχι ως προς το γνωστικό αντικείμενο. Δεν πρέπει να κλείσουν οι πόρτες στους νέους!

κωστας τ

Καλα, δεν εχει βρεθει ενας εχεφρων εκει που μιλανε και να τους πει σε σοβαρο τονο, "μα τι λες ρε μα**κα;"

ζ

Οι νομικοί για να γίνουν δικαστές, συμβολαιογράφοι, ειρηνοδίκες, δικ.επιμελητές και κυρίως δικηγόροι δίνουν εξετάσεις. Οι μηχανικοί για να εγγραφούν στο ΤΕΕ (και να πάρουν άδεια ασκήσεως ουσιαστικά) δίνουν εξετάσεις. Οι εκπαιδευτικοί γιατί δεν θέλουν να δίνουν εξετάσεις διορισμού, όταν ακόμη και απόφοιτοι ΙΕΚ εξετάζονται για την πιστοποίησή τους;

politisklaiin

Μα είναι δυνατόν να παίρνεις πτυχίο και να ξαναδίνεις εξετάσεις γιά το αν τα ξέχασες; Πιό γελοίος θεσμός από αυτόν δεν υπάρχει. Κατάργηση ΑΣΕΠ αμέσως.

Γιάννης Γ

@ politisklaiin 01/03/2015 01:02.............. Πολίτη κλπ, και οποιος άλλος εδω ορύεται εναντίον του ΑΣΕΠ. ...... Πρώτιστα θέλω να πω οτι δεν μιλάω μέσα απο το πρίσμα της κομματικοπολιτικής ταμπέλας ....... Το ΑΣΕΠ λοιπόν δεν φτιάχτηκε ετσι για πλάκα κάποτε. Ειναι ενας θεσμός που υπάρχει σε πάρα πολλές χώρες του κόσμου. Ειναι το πρώτο σκαλοπάτι αξιολόγησης μέσα απο διάφορα ψυχοτεχνικά επιστημονικά τέστ αν ο εν λόγω ενδιαφερόμενος κάνει για εκπαιδευτικός.... Για να γίνω ποιό σαφής. ... Δεν σημαίνει οτι κάποιος που μπήκε κάποτε και τέλειωσε και δεν ξέρω σε πόσα χρόνια το πανεπιστήμιο με το που το τέλειωσε αυτό ειναι σινάμα και κατάλληλος να διδάξει και σε σχολείο σε μαθητές. Δεν σημαίνει τίποτε η επαγγελματική κατάρτηση κάποιου σε κάποιον κλάδο οτι αυτό τον κάνει συνάμα ικανό να φέρεται και να πράττει και ως παιδαγωγός. ...... Ειναι μεγάλη η ικανότητα κάποιου πέρα της μόρφωσης που κατέχει να εχει και την τέχνη και την ικανότητα να ειναι και δάσκαλος. ...... Αλλοι λόγοι ειναι. Αυτός ο κάποιος που θέλει να διδάξει ειναι άραγε ικανός(?), μετά απο δέκα με δεκαπέντε χρόνια απο τότε που τέλειωσε το πανεπιστήμιο, ειχε κάνει αίτηση μπήκε στην λίστα αναμονής, εκανε κάποιο αλλο η παραπλήσιο με τις σπουδές του επάγγελμα εως τώρα, τα θυμάται πλέον αυτά που διδάχτηκε κάποτε? . Αλλοι πάλι τέλειωσαν κάτι παιδαγωγικές ακαδημίες της πρώην Γιουγκοσλαβίας, Ρουμανίας Βουλγαρίας, και αλλων ανατολικών η Βαλκανικών χωρών , να έρχονται έτσι αυθαίρετα στα σχολεία και να διδάσκουν π.χ την ιστορία που τους μάθανε στην ΦΥΡΟΜ στα παιδιά μας? .......... Το αν γίνονται υπερβολές στο ΑΣΕΠ ναι γίνονται. Εκεί θα πρέπει να επικεντρωθεί και να εξιδεικευτεί σε καθαρά κριτήρια ικανότητας το αν μπορούν να διδάξουν στα παιδιά. Επίσης απο μια τυπική διαδικασία που ειναι τώρα ι να εξιδεικεύσουν τις απαιτούμενες ιατρικές εξετάσεις στον ψυχιατρικό κυρίως τομέα , αν αυτοί οι μέλλοντες δάσκαλοι και καθηγητές στα σχολεία στέκουν καλά στα μυαλά τους και οτι δεν εχουν αγρια ψυχολογικά προβλήματα. Και δευτερευόντως στο αν εχουν update τις γνώσεις τους σε αυτό που σπούδασαν. ... Κάτι που δυστυχώς εκει δίνουν την περισσότερη βαρύτητα στο ΑΣΕΠ.

...

Ο ΑΣΕΠ θεσμοθετήθηκε για την εξασφάλιση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας. Πού ξέρω εγώ τι συναλλαγές είχες με τους καθηγητάδες σου στο πανεπιστήμιο, και πώς πήρες το πτυχίο σου; Έχεις πτυχίο; Απόδειξη ότι το αξίζεις. Εξάλλου ο έχων την γνώση δε φοβάται ακόμα μια γραπτή εξέταση. Εκτός κι αν ξέρει ότι το πήρε άδικα το πτυχίο του...

Γιατί να καταργηθεί ο ΑΣΕΠ;;;

Γιατί να καταργηθεί ο ΑΣΕΠ;;; Μήπως για να μη φανεί η γύμνια των ελληνικών πανεπιστημίων και ότι πάμπολλοι αριστεριστές και δεξιούληδες φοιτητές συναλλάσσονταν με τους καθηγητάδες τους για να πάρουν μαϊμού πτυχία; Έχεις πτυχίο; Απόδειξε ότι το κατέχεις δικαίως!

Jim

Δυστυχώς αριστερός σημαίνει :γραφικός -συμπλεγματικός -ανίκανος!!!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης