Χωρίς να κάνει σχέδια συνεχίζει η Ελένη Μενεγάκη τις καλοκαιρινές της διακοπές, δηλώνοντας πως απολαμβάνει τον ήλιο και τη θάλασσα.
Η παρουσιάστρια περνάει χρόνο στην Άνδρο, όπου επισκέπτεται πολύ συχνά ενώ στις αρχές του Αυγούστου βρισκόταν στο Ιόνιο.
Την Τετάρτη 20 Αυγούστου μοιράστηκε με τους ακολούθους της εικόνες της, φορώντας μαγιό και ένα λευκό καφτάνι, ενώ χαμογελούσε στον φακό κρατώντας ένα ψάθινο καπέλο.
«Θάλασσα, ήλιος και μηδέν σχέδια» σημείωσε στη λεζάντα της ανάρτησης που έκανε.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.