Κατερίνα Ζαρίφη: Αν ξέραμε ότι όσοι άνθρωποι είναι αδύνατοι, είναι και υγιείς, όλοι θα το κάναμε
«Οι άνθρωποι που έχουν παραπάνω κιλά και οι άνθρωποι που έχουν διαφορετική σεξουαλική ταυτότητα, είναι οι άνθρωποι που εντός εισαγωγικών τρώνε το περισσότερο ξύλο» πρόσθεσε
Η Κατερίνα Ζαρίφηέκανε δηλώσεις και αναφέρθηκε στα σχόλια που έχει ακούσει κατά καιρούς για τα κιλά της.
Η παρουσιάστρια μίλησε στην εκπομπή «Πρωινό ΣουΣού» κι αρχικά, ανέφερε: «Από τους ανθρώπους που μου έχουν εμπιστευτεί δουλειά, δεν έχω ακούσει. Από ανθρώπους που ουσιαστικά έκαναν κριτική, δεν το συζητώ, άπειρα τέτοια σχόλια».
Εξήγησε επιπλέον, πως στο παρελθόν τα σχόλια αυτά την επηρέαζαν πολύ, ενώ πλέον δεν την ενδιαφέρουν.
«Στην αρχή που ήμουν νέα, ήμουν ένας άνθρωπος που με επηρέαζαν πάρα πολύ. Τώρα δεν με νοιάζει καθόλου. Θα σου πει ο άλλος ότι είσαι χοντρός. Και; Μη μου λέτε πράγματα που με σοκάρουν», ανέφερε.
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-cyno5dwufc8x)
Όσο για τα σχόλια που της έκαναν κάποιοι για τα κιλά της, υποστηρίζοντας ότι νοιάζονται για την υγεία της, είπε: «Το θέμα της υγείας δεν πρέπει να αγγίζεται από κανέναν. Ο καθένας ξέρει πολύ καλά πως είναι η υγεία του και πρέπει να την ελέγχει. Αν ξέραμε ότι όσοι άνθρωποι είναι αδύνατοι, είναι και υγιείς, όλοι θα το κάναμε. Δεν μπορούμε να λέμε ότι το λέω για την υγεία σου, γιατί και εγώ μπορώ να σου πω ότι το λέω για τη ψυχική σου υγεία και είσαι αδύνατος».
Τέλος, πρόσθεσε: «Οι άνθρωποι που έχουν παραπάνω κιλά και οι άνθρωποι που έχουν διαφορετική σεξουαλική ταυτότητα, είναι οι άνθρωποι που εντός εισαγωγικών τρώνε το περισσότερο ξύλο. Πολύ εύκολα μπορώ να σου πω κάτι που θα σε πονέσει. Σιχαίνομαι την έκφραση "λέω την αλήθεια, λες την αλήθεια σου"».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.