Ο Γκόρντον Ράμσεϊ μοιράστηκε πρόσφατα τις σκέψεις του για το φαγητό σε εστιατόρια, αποκαλύπτοντας τους τέσσερις βασικούς κανόνες του για μια επιτυχημένη εμπειρία.
Ο διάσημος σεφ, γνωστός για τις φλογερές τηλεοπτικές εμφανίσεις του σε εκπομπές όπως τα Hell’s Kitchen και Masterchef, συμβούλευσε αρχικά τους πελάτες να είναι προσεκτικοί όταν συναντούν εστιατόρια που κάνουν υπερβολικούς ισχυρισμούς για την ποιότητα του φαγητού τους χωρίς να έχουν ουσιαστικά στοιχεία για να τους υποστηρίξουν. Όροι όπως «διάσημο» ή «το καλύτερο στη χώρα» του προκαλούν αρνητικά συναισθήματα όπως είπε στην Daily Mail, με αποτέλεσμα να αμφισβητεί την αξιοπιστία τους.
Δεύτερον, ο Ράμσεϊ προσέφερε μια συμβουλή εξοικονόμησης χρημάτων για τους λάτρεις του κρασιού.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.