Η Μυρτώ Αλικάκηέδωσε συνέντευξη και μίλησε για την επιτυχία που είχε σημειώσει η σειρά «Αναστασία», αλλά και για τα σχόλια που έχει ακούσει κατά καιρούς για την ίδια και την έχουν ενοχλήσει.
Μιλώντας στην εκπομπή «Δύο στις 10», η ηθοποιός εξήγησε πως δεν ήταν έτοιμη για την ξαφνική επιτυχία που είχε γνωρίσει η σειρά «Αναστασία».
«Πιστεύω ότι ποτέ δεν μπορείς να είσαι έτοιμος για μια τόσο μεγάλη επιτυχία. Όπως δεν είσαι ποτέ έτοιμος να γίνεις γονιός και για όλα τα πράγματα, δεν είσαι έτοιμος ποτέ. Όμως, βουτάς σε αυτά. Παρόλα αυτά, είναι μια απίστευτη ευλογία που έτυχε στη ζωή μου. Παρά το ότι δεν ήμουν έτοθμη και ζορίστηκα, παρά τις δυσκολίες είμαι ευγνώμων για αυτή τη σπουδαία ευκαιρία που μου δόθηκε τότε», είπε χαρακτηριστικά.
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-cx7t9uhp2kcp)
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στα σχόλια που της έχουν κάνει και την έχουν ενοχλήσει.
«Δεν ξέρω αν μπορώ να θυμηθώ σχόλια που άκουσα και με ενόχλησαν, σίγουρα έχουν υπάρξει. Με ενοχλεί πάντα η αναπαραγωγή ψευδών πληροφοριών, δήθεν ειδήσεων. Γενικά αυτό που με ενοχλεί στο σήμερα, επειδή τα πράγματα δεν διασταυρώνονται και μετά αναπαράγονται πάρα πολύ, μπορεί κάτι που δεν βασίζεται πουθενά, όπως ένα σχόλιο που έγραψε κάποιος για σένα στο Instagram, ξαφνικά να γίνει είδηση. Γιατί οι συνάδελφοι σας, στις εκπομπές και στα sites, έχουν μια ανάγκη από υλικό», εξήγησε.
Τέλος, πρόσθεσε: «Κάποια στιγμή είχε γράψει κάποιος κάτω από μια φωτογραφία στα social media ότι είμαι σαν να έχω νευρική ανορεξία. Αυτό, που είναι ένα σχόλιο απολύτως θεμιτό και δεν έχω κανένα θέμα με το οποιοδήποτε σχόλιο, έγινε "έχω νευρική ανορεξία". Δηλαδή το είχαν βρει χαλασμένο τηλέφωνο, μέχρι που με πήραν άνθρωποι να με ρωτήσουν αν είμαι καλά. Όλο αυτό σε περιορίζει λίγο στον τρόπο που θα εκφραστείς δημόσια, εννοώ πως προσέχεις. Δεν προσέχω πώς ζω τη ζωή μου, για να πω την αλήθεια, όπως το που θα πάω και τι θα κάνω, αλλά το τι θα ανεβάσω και τα λοιπά, λίγο τα προσέχω».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.