Στην Αθήνα ετοιμάζεται να μετακομίσει η Βισηίδα Ανδριώτου, όπως έκανε γνωστό μέσα από ανάρτησή της στο Instagram.
Η πρώην παίκτρια του Survivor, έκανε ένα Q&A μέσα από το προφίλ της, στο οποίο ένας από τους ακόλουθούς της τη ρώτησε, αν σκοπεύει να αφήσει το σπίτι της στη Θεσσαλονίκη, όπου και ζούσε μόνιμα μέχρι τώρα.
Σε αυτή την ερώτηση, η Βρισηίδα Ανδριώτου απάντησε: «Ναι, πρέπει. Θα μένω πλέον Αθήνα. Το να έχω ένα ενοικιαζόμενο σπίτι εδώ δε με συμφέρει οικονομικά πρώτον και δεύτερον ανήκει στο παρελθόν μου. Το οποίο πρέπει και θέλω να αφήσω πίσω. Ξεκινάω μια υπέροχη καινούργια ζωή στην Αθήνα».
Δείτε το Instagram story που ανάρτησε
Αφού μετακομίσει στην πρωτεύουσα, θα είναι και πιο κοντά με τον σύντροφό της, Σπύρο Μαρτίκα, με τον οποίο γνωρίστηκαν ως διαγωνιζόμενοι στο ριάλιτι επιβίωσης και έγιναν ζευγάρι.
Υπενθυμίζεται, ότι ο Σπύρος Μαρτίκας είχε δηλώσει πως σκέφτονται να συγκατοικήσουν: «Είμαστε μια χαρά, όλα είναι τέλεια. Περνάμε πάρα πολύ καλά, επικοινωνούμε στο έπακρον και ταιριάζουμε απόλυτα. Σκεφτόμαστε πολύ σοβαρά να συγκατοικήσουμε στον Πειραιά από τον Σεπτέμβριο. Αυτό που θαυμάζω περισσότερο είναι το μυαλό της. Έχει μια γλύκα και μια αθωότητα, μαζί με ωριμότητα και δεν έχει χάσει τον εαυτό της ούτε στιγμή και ούτε πρόκειται», είχε πει σε συνέντευξή του.
Οι δυο τους μάλιστα, περνούν αρκετό χρόνο μαζί και μοιράζονται στα social media κοινές φωτογραφίες τους. Δεν είναι λίγες οι αναρτήσεις τόσο του φαρμακοποιού, όσο και του μοντέλου στα Instagram τους, από τις καλοκαιρινές διακοπές που πέρασαν μαζί. Ο αγαπημένος τους προορισμός ήταν η Μύκονος, αφού εκεί πέρασαν το μεγαλύτερο μέρος του καλοκαιριού. Και τον Δεκαπενταυγουστο, τον πέρασαν στο νησί των ανέμων.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.