Στη σημερινή εκπομπή του «Οδηγός καλής ζωής», ο Μιχάλης Κεφαλογιάννηςαναφέρθηκε στη δική του σοβαρή περιπέτεια υγείας που πέρασε με τον κορωνοϊό.
«Δεν ξέρω πόσοι το γνωρίζουν αλλά πέρασα κορωνοϊό. Σχετικά βαριά, όχι πολύ βαριά. Με ταλαιπώρησε και εξακολουθεί να με ταλαιπωρεί. Έχω περάσει, βέβαια, έχω αρνητικά τεστ πια αλλά με ταλαιπώρησε σημαντικά για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες» εξήγησε ο δημοσιογράφος.
«Θέλω με ήπιο λόγο και ψυχραιμία να κάνω αυτή την εκπομπή, θεωρώντας ότι είναι χρέος μου να το κάνω, για να βοηθήσω τους ανθρώπους και τις οικογένειες που ενδεχομένως στο μέλλον χρειαστεί ή τύχει να νοσήσουν, να ξέρουν τι ακριβώς να πράξουν και να μην κάνουν τα ίδια λάθη που ενδεχομένως έκανα εγώ» πρόσθεσε. «Και το κυριότερο, να με ακούσουν και να αισθανθούν κάποιοι άνθρωποι που το πέρασαν ότι όλοι μόνοι μας το περάσαμε και δύσκολα το περάσαμε».
«Στην αρχή είχα 39 πυρετό και ήπιο πονοκέφαλο που εξελίχθηκε σε πιο δυνατό. Μετά από λίγες μέρες όμως το πράγμα χειροτέρεψαν. Τη μέρα της γιορτής μου ήμουν σχετικά καλά. Το βράδυ της γιορτής μου όμως, εκείνο το βράδυ δεν θα το ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου. Νόμιζα ότι εκείνη την ώρα πεθαίνω» εξομολογήθηκε.
«Πήρα τρία ισχυρά παυσίπονα μέσα σε μια νύχτα που δεν το έχω κάνει ποτέ μου και ένιωθα από τον πονοκέφαλο ότι μου ξερίζωνε κάποιος το κεφάλι. Ήταν ένας πρωτόγνωρος πόνος.Και εκεί ο φόβος μεγάλωνε, όσο έβλεπα ότι υπήρχε επιδείνωση και ήξερα ότι οι πρώτες κρίσιμες μέρες είναι οι εφτά και άρχισε να με κατακλύζει κι εμένα ο φόβος».
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.