Έρχονται αλλαγές στον ΚΟΚ: Αυστηρά πρόστιμα για τις ΛΕΑ

LEA87K

Διάταξη για την παρακώλυση της κυκλοφορίας στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους ετοιμάζει το υπουργείο Μεταφορών

Αλλαγές επί το αυστηρότερο στον ΚΟΚ θα μελετήσουν τα συναρμόδια υπουργεία, με στόχο την εφαρμογή του νόμου από τους οδηγούς. Θέμα χρόνου είναι εξάλλου η θέσπιση γενικής διάταξης για την παρακώλυση της κυκλοφορίας στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, προκειμένου να μην παρατηρηθούν ξανά φαινόμενα, όπως αυτό στη Μαλακάσα με την πρόσφατη χιονόπτωση.

Απαντώντας νωρίτερα σήμερα σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού της ΝΔ Φωτεινής Πιπιλή, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής είπε ότι «στόχος του υπουργείου Μεταφορών, για το 2020, είναι η συνεργασία με όλους τους φορείς για την αναπροσαρμογή του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, με πρόστιμα υψηλά για συγκεκριμένες παραβάσεις».

Η βουλευτής της ΝΔ απηύθυνε επίκαιρη ερώτηση μετά από όσα έγιναν με την πρόσφατη χιονόπτωση στη Μαλακάσα. «Η κοινή γνώμη εξοργίστηκε όχι μόνο από την όλη εικόνα, από την μπαχαλοποίηση, εν πάση περιπτώσει, της κατάστασης για ένα απόγευμα όπου είχε και ήπια χιονόπτωση, αλλά κυρίως από την παραβατική, προκλητική και αντικοινωνική συμπεριφορά πάρα πολλών οδηγών, οι οποίοι μάγκικα, με νεοελληνική νοοτροπία κατέλαβαν τη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης, οπότε και η εικόνα έγινε ακόμη χειρότερη», ανέφερε η Φωτεινή Πιπιλή η οποία κάλεσε το υπουργείο να ενημερώσει τη Βουλή αν θα προχωρήσει στην «αυστηροποίηση» των ποινών και των προστίμων για τους προκλητικούς οδηγούς που καταλαμβάνουν, χωρίς λόγο, τις Λωρίδες Έκτακτης Ανάγκης. Ζήτησε επίσης να ενημερωθεί αν το υπουργείο είναι διατεθειμένο να επιβάλει και στην Ελλάδα, όπως σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, την υποχρεωτική εφαρμογή στα οχήματα των χειμερινών ελαστικών.

Ο κ. Καραμανλής ενημέρωσε επίσης ότι το υπουργείο έχει έρθει σε επαφή με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων προκειμένου να χρηματοδοτηθεί «πακέτο οδικής ασφάλειας». Ο υπουργός ανέφερε ότι το υπουργείο είναι έτοιμο να συζητήσει και για τα χιονολάστιχα. «Είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση που ακόμα έχουμε το σύστημα των αντιολισθητικών αλυσίδων. Όταν πάμε σε έναν αυτοκινητόδρομο και πρέπει να βάλουμε αλυσίδες, πρέπει να σταματήσουμε, να τις βάλουμε, να τις βγάλουμε και πολλές φορές δεν μπορούμε να τις βάλουμε και να τις βγάλουμε. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που είχαμε το πρόβλημα στη Μαλακάσα. Το ζήτημα, λοιπόν, είναι ότι άλλες χώρες της Ευρώπης και άλλες χώρες των βαλκανικών χωρών με κατά κεφαλήν εισόδημα χαμηλότερο της Ελλάδος έχουν νομοθετήσει τα χιονολάστιχα για συγκεκριμένο διάστημα», είπε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε: «Είμαι ανοιχτός να συζητήσω με τους αρμοδίους φορείς αυτήν την πρόταση, αλλά έχω την εντύπωση ότι πολύ σύντομα εμείς θα πάρουμε πρωτοβουλία. Έχουμε έρθει σε επαφή με τα συναρμόδια υπουργεία, για να γίνει μια γενική διάταξη για την παρακώλυση της κυκλοφορίας στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, έτσι ώστε να μην διαπιστώσουμε ξανά αυτά τα φαινόμενα. Δηλαδή, όταν η Τροχαία θα λέει ότι ο δρόμος κλείνει, ο δρόμος κλείνει. Όταν θα λέει η Τροχαία ότι δεν μπορείς να πας στον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο, χωρίς όλα τα απαραίτητα εργαλεία και μέσα που πρέπει να έχει το όχημά σου, θα υπάρχει αυστηρότατο πρόστιμο».

ΣΧΟΛΙΑ (16)

Biz

Τωρα που θα κλεισουν οι αγροτες τους δρομους να δω τα μεγαλα προστημα που θα βαλουν

ΖΩ ΣΕ ΥΠΟΑΝΑΠΤΙΚΤΗ ΧΩΡΑ

Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΡΦΩΜΑ - ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ ΕΠΙ ΚΕΡΔΟΥΣ. ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΤΙΜΑΤΟΣ. ΝΑ ΙΣΧΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΤΡΟΧΑΙΑ

ΖΩ ΣΕ ΥΠΟΑΝΑΠΤΙΚΤΗ ΧΩΡΑ

ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΟΨΕΙ ΚΛΗΣΗ ? Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ?

Η ΕΛΑΣ θα το επιβάλει...

...όταν η ίδια είναι μέρος του προβλήματος και πάνε τραινάκι στη μποτιλιαρισμένη ΛΕΑ (ακόμα και περιπολικά); Το υπηρεσιακό με πολίτη οδηγό που ανεβαίνει στη Φιλαδέλφεια από τη ΛΕΑ στο Κηφισό το πρωί και τελευταία στιγμή στριμώχνεται στη δεξιά λωρίδα, περιλαμβάνεται;

ΝΥ

Όποιος υπουργός θεσπίσει τα χιονολάστιχα στην Ελλάδα, θα είναι είτε ηλίθιος, είτε θα έχει πάρει πολύ χοντρή μίζα. Αυτά τα "για το καλό μας" να τα αφήσουν για όσους τα τρώνε. Ας φροντίσουν να ελέγχουν τους δρόμους, τις ΛΕΑ και τον κάθε γυφτοδηγό που οδηγάει το σαράβαλο του χωρίς ασφάλιση, πιωμένος και πάει σαν την κότα στην αριστερή λωρίδα. Αυτοί προξενούν τα ατυχήματα. Οι ηλίθιοι. Επίσης κυκλοφορούν πάρα πολλοί έξυπνοι (!) που έχουν έχουν βάψει τον αριθμό κυκλοφορίας τους για να μην φαίνεται. Με αυτούς τι κάνουμε? Τους απασχολεί καθόλου?

Δυνατά!

Μπράβο Κούλη, βούρδουλα στους απολίτιστους αντικοινωνικούς οδηγούς.

Όλοι οι αδαής...

...... Εδώ όλοι τρέχουν σαν τρελοί σε άδειο δρόμο και δεν ξέρουν ότι αριστερά (σε 3 λωρίδες δρόμου) κινείσαι μόνο αν κάνεις προσπέραση και μόνο με φλας αριστερό αναμμένο σε αυτή την λωρίδα και περιμένετε να γνωρίζουν ότι στην ΛΈΑ απαγορεύετε?

κοκ

Ας βγει νόμος να λέει ότι απαγορεύεται να οδηγάμε και βλέπουμε

λίγη λογικη επιτέλους

η ΛΕΑ έπρεπε να είναι από αριστερά. Ειναι απαράδεκτο για μικρης ισχύος οχήματα, όπως παπάκια, τρίκυκλα κλπ, να μην έχουν δικαίωμα να κινούνται στην βοηθητική λουρίδα από δεξια. Απο αριστερά τρέχουμε, απο δεξιά πάμε σιγα

Γιώργος

Δηλαδή βρίσκεις λογικό ένα σταματημένο (που μπορεί να είναι μέχρι και νταλίκα με μεγάλο πλάτος) να βρίσκεται δίπλα σε οχήματα που πάνε με 140+ χλμ και όχι σε οχήματα που πάνω 90- χλμ. Οκ.

αστο φιλε

εσυ καλο θα ηταν να μην οδηγεις καν...

sdf

ολα τα χρονια απαγορεύεται να πας στη λεα. οταν η τριτη μεγαλύτερη ανα κατοικο αστυνομία της ευρωπης δεν κανει τη δουλεια της...

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης