Απεργίες και στάσεις εργασίας την Τρίτη: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μεταφοράς

4266646

Ακινητοποιημένα θα είναι τα τρόλεϊ, τα λεωφορεία και οι συρμοί στο δίκτυο της γραμμής 1 Μετρό ( πρώην ΗΣΑΠ)

Με απεργιακές κινητοποιήσεις και στάσεις εργασίας συμμετέχουν οι εργαζόμενοι στα συγκοινωνίες στην 24ωρη απεργία της ερχόμενης Τρίτης, που προκήρυξαν η ΑΔΕΔΥ και Εργατικά Κέντρα Αθήνας -Πειραιά, αντιδρώντας στο αναπτυξιακό πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης.

Πιο συγκεκριμένα, την ερχόμενη Τρίτη, ακινητοποιημένα θα είναι τα τρόλει, τα λεωφορεία και οι συρμοί στο δίκτυο της γραμμής 1 Μετρό ( πρώην ΗΣΑΠ), λόγω της 24ωρης απεργίας που αποφάσισαν η Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ, το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ και το Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ αντίστοιχα.

Ωστόσο, οι εργαζόμενοι σε μετρό ( γραμμή 2 και 3) και τραμ συμμετέχουν στην απεργιακή κινητοποίηση με στάσεις εργασίας. Συγκεκριμένα, το μετρό θα λειτουργεί από 9 το πρωί έως και τις 9 το βράδυ και το τραμ θα λειτουργεί από τις 7 το πρωί έως τις 11 το βράδυ.

Οι εργαζόμενοι στα μέσα μεταφοράς διεκδικούν την άμεση απόσυρση των διατάξεων του αναπτυξιακού πολυνομοσχεδίου, που αφορούν τα εργασιακά και τη λειτουργία των συνδικάτων και αγωνίζονται για δημόσιες συγκοινωνίες στην υπηρεσία του κοινωνικού συνόλου. Καλούν τους εργαζόμενους να συμμετάσχουν στην απεργιακή συγκέντρωση της 24ης Σεπτεμβρίου στις 11 πρωί στην πλατεία Κλαυθμώνος.

Επίσης, την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019 δεν θα πραγματοποιούνται δρομολόγια στα τραίνα συμπεριλαμβανομένου και του προαστιακού λόγω της 24ωρης απεργίας που αποφάσισε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών. Ως εκ τούτου αναμένεται ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ για τις ακυρώσεις δρομολογίων.

ΣΧΟΛΙΑ (20)

Ταρίφες

Κάθε φορά που υπάρχουν απεργίες, τα κίτρινα λαμόγια που εκμεταλλεύονται την τεμπελοσκυλίαση του επιβατικού κοινού (που θέλει μετρό για να πάει από το Σύνταγμα στην Ομόνοια, γιατί είναι "μακριά με τα πόδια") τρίβουν τα χέρια τους. Το καλύτερο που έχει να κάνει το επιβατικό κοινό είναι να μην τολμήσει να δώσει ούτε μισό ευρώ στα κίτρινα λαμόγια. Καλύτερα να χρησιμοποιήσει τα υπάρχοντα μέσα και να βρει το δρόμο. Π.χ. Προαστιακός Κηφισίας και ανεβαίνεις Κηφισιά με τα πόδια. Ούτε μισό ευρώ στους θρασύτατους αληταράδες που στο Γκάζι και στο Μεταξουργείο σε κυνηγάνε για να σε πάρουν κούρσα.

ελπιζω..

θα σας πω τι ειναι οι "απεργιες" στην Ελλαδα.. Αντιδραση κρατικοδιαιτων συριζοκηφηνων επειδη βλεπουν την καρεκλιτσα τους να τριζει.. ο λαος θα αντεξει οποιαδηποτε αλητικη απεργια.. δεν ιδρωνει το αφτι του κυριακου αλητες

Περιμενουμε

Ανακοίνωση την Παρασκευη πόσοι τελικά απήργησαν και δεν πληρώθηκαν, πόσοι έβαλαν κανονική άδεια και πόσοι θα κρυφτούν πίσω από την ασφάλεια κίνησης των συρμών επειδή δεν δούλεψε το 10%

Δημήτρης

Είσαι επενδυτής και ιδρύεις επιχείρηση, επενδύεις και προσλαμβάνεις εργαζόμενους στην Ελλάδα; Την πάτησες...

Επιβάτης εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα

Αυτό όμως που είναι κωμικοτραγικό είναι η κατάσταση που επικρατεί στα Ferry στην θαλάσσια γραμμή Πέραμα/Σαλαμίνα, όταν έχει απεργία η ΠΝΟ. Εκτός του ότι εμποδίζεται η ελεύθερη μετακίνηση των ανθρώπων - αναφαίρετο δικαίωμα σε δημοκρατικές χώρες, η απεργία καταλήγει υπέρ του κεφαλαίου που τόσο "πολεμούν" οι "πολέμιοί" του. Δεν τολμούν λοιπόν οι ιθύνοντες να κόψουν εντελώς την σύνδεση υπό το βάρος της αντίδρασης και μειώνουν τον αριθμό των δρομολογίων από 8 ωριαίως σε 4 με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται οι δυστυχείς μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα αφ΄ενός και αφετέρου να καρπώνονται τις οικονομίες κλίμακας οι ιδιοκτήτες των ferries!

ΓΙΩΡΓΟΣ4

ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΩΣ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΟΥΝ; ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΑΠΟΝΟΙ.ΜΑΤΑΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ.ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ.

Afirimenos

Το κύκνειο άσμα των σκετων ληστών που βλέπουν την βολεψη τους να χάνεται. Δέκα ιωματεία ο κάθε οργανισμός και όλα τα μέλη με απαλλαγή κοπρόσκυλανε στα καφενεια.

Μπαμπης

Να απολυθουν ΟΛΟΙ απο τον ΔΣ μεχρι τις καθαριστριες και να γινουν ολα ιδιωτικα. Οι σιδηροδρομοι φτιαχτηκαν με τους φορους μας, δεν τους κληρονομησαν απο τον παππου τους. Οσοι γουσταρουν κολλεκτιβες και τριτοκοσμικες "κοινωνικοποιησεις" στην Β. Κορεα. Η φρικιαστικη ιδεολογια του σοσιαλισμου οριστικα στον ΒΟΘΡΟ της ιστοριας 30 χρονια μετα ολο τον υπολοιπο κοσμο. Ανοχη και ενοχικα συμπλεγματα απεναντι στα ορφανα μιας ιδεολογιας που αφησε 150 εκατομμυρια νεκρους τον 20ο αιωνα (120 χιλιαδες σφαγιασθεντες μονο στην Ελλαδα οι πιο πολλοι μετα απο κτηνωδη βασανιστηρια) τελος.

Αλέξανδρος

Εν τω μεταξύ η στάση εργασίας στο μετρό πάλι γίνεται στο ίδιο μοτίβο χρόνια τώρα... "να κοιμηθούμε παραπάνω το πρωϊ και να σχολάσουμε από τις εννιά"... Φυσικά κανείς δεν ασχολείται με τον φτωχό που θέλει να πάει στην δουλειά του και δεν έχει αυτοκίνητο... ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ

Δουλευταράς

Αναγκαστικά κι εμείς του ιδιωτικού τομέα, θα δηλώσουμε "ασθένεια" ή "άδεια" την ίδια μέρα, γιατί δεν θα έχουμε τρόπο να πάμε στις δουλειές μας... Θα παραλύσει ξανά όλη η πόλη, για ν' απεργήσουν οι Δημόσιοι "κηφήνες" του 2χίλιαρου...

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kataigida3nyxta

Στην Αττική θα εκδηλωθούν βροχές και καταιγίδες στο σύνολο του νομού, με τα φαινόμενα να είναι τοπικά έντονα - Την Πέμπτη τα φαινόμενα θα περιοριστούν σημαντικά και ο καιρός σε αρκετές περιοχές θα βελτιωθεί πρόσκαιρα

1dimografiko-arthro

Έντονα καθοδικός ρυθμός μείωσης του πληθυσμού – Το 2017 είχαμε 88.553 γεννήσεις και 124.501 θανάτους – Δυσοίωνες προβλέψεις και για τη γήρανση του πληθυσμού, καθώς το 36% των κατοίκων της Ελλάδας το 2050 θα είναι άνω των 65 ετών

6
karditsa_agrotes

«Οι αγωνιζόμενοι αγροτοκτηνοτρόφοι, δηλώνουμε πως κανένας κυβερνητικός αυταρχισμός, καμία αστυνομική βία, δεν πρόκειται να μας σταματήσει» ανέφεραν σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν τη Δευτέρα

4
epeisodia_eksarxeia

Ιταλοί αντεξουσιαστές στο πλευρό τους - Στους τέσσερις από τους 11 επιβλήθηκαν οι περιοριστικοί όροι της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της εμφάνισης σε αστυνομικό τμήμα της περιοχής τους

7
giagia_main_2

Ο θάνατος της άτυχης γυναίκας προκλήθηκε όταν το αυτοκίνητο, που πέρασε από πάνω της, της έσπασε τον αυχένα - Σφίγγει ο κλοιός για τους δράστες - Συγκλονίζει ο γιoς της 77χρονης

7
adae

Η Ολομέλεια της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών επισημαίνει ότι η επίμαχη ρύθμιση πιθανό να προκαλέσει ζητήματα συμβατότητας της διάταξης με το Σύνταγμα, καθώς και με την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ)