Πρόεδρος εργαζομένων ΟΑΣΑ: Θα υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις από την υποχρεωτική είσοδο από τη μπροστινή πόρτα

foto-trolei-mprast

Δήλωσε στο ΘΕΜΑ 104,6: «Στα τρια δρομολόγια θα χαθεί ένα να είστε σίγουροι»

Για μεγάλες καθυστερήσεις στα δρομολόγια έκανε λόγο στο ΘΕΜΑ 104,6 ο πρόεδρος του συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ Κώστας Σιορίκης με αφορμή την έναρξη ισχύς του μέτρου εισόδου στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ από την μπροστινή πόρτα.

«Θέλουμε αξιόπιστη, γρήγορη και ασφαλή συγκοινωνία. Δεν θα την έχουμε έτσι. Όταν θα αξιωθούν να έχουμε επάρκεια σε οδηγούς και λεοωφορεία εδώ είμαστε να το συζήτησουμε για να διασφαλίσουμε τα έσοδα» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σιορίκης.

«Όταν ένα λεωφορείο όπως στη γραμμή Ζωγράφου-Γαλάτσι έχει συχνότητα ανά 25 λεπτά καταλαβαίνεται τι θα γίνει» συμπλήρωσε.

Κατά τον ίδιο «το 2014 μόνο η ΟΣΥ είχε έσοδα 10 εκατ. ευρώ σε μηνιαία βάση και την επόμενη χρονία με τα capital controls με την κατάργηση των ελεγκτών υποχώρησαν στα 97 εκατ. ευρώ και το 2016 έφτασαν τα 87 εκατ. ευρώ. Και όταν απαξιώνεται μια εταιρεία ακολουθεί η ιδιωτικοποίηση».

Σύμφωνα με τον πρόεδρο των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ «η αλλαγή αυτή θα έπρεπε να γίνει πιλοτικά, υπάρχει προχειρότητα».

«Στα τρια δρομολόγια θα χαθεί ένα να είστε σίγουροι» τόνισε ο κ. Σιορίκης ο οποίος υποστήριξε ότι «στις γραμμές που έχει μικρή κίνηση το μέτρο εφαρμόζεται αλλά να ξέρετε ότι ο οδηγός είναι επιφορτισμένος με ασφάλεια επιβατών, να τηρούνται τα προγράμματα».

ΣΧΟΛΙΑ (35)

ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΙ

Είναι θέμα παιδείας και μόνο. Καμία υπομονή, κανένας σεβασμός, κανένα αίσθημα ευθύνης, καμία αποδοχή υποχρέωσης. Δεν βγάζω τον εαυτό μου έξω από αυτό. Και στο Λονδίνο η είσοδος είναι ΜΟΝΟ από την μπροστινή πόρτα και κανείς δεν διανοείται να μην πηγαίνει από αυτή. Και ας καθυστερεί το λεωφορείο. Ας μας πουν, όμως, οι συνδικαλιστές ποιες είναι και οι υποχρεώσεις των εργαζομένων. Να είναι ευγενικοί, να είναι εξυπηρετικοί, να μην μιλάνε στα κινητά, να μην καπνίζουν. Να υπάρχει συνέπεια στα δρομολόγια, να είναι τα μέσα μεταφοράς σε καλή κατάσταση, να τηρούνται τα προγράμματα, να είναι η ενημέρωση του κοινού συνεχής και ανανεωμένη. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, θεωρώ ότι το παιχνίδι είναι χαμένο...

Το μέτρο είναι λαθος

Δεν φτάνει που έρχονται κάθε μισή ώρα (όλα μαζί λεωφορεία και τρόλεϊ) τώρα θα καθυστερούν και για την επιβίβαση. Αισχος!

Χοντζιας

Να μπει και ένας εισπράκτορας - ελεγκτής όπως παλια, τέρμα οι τζαμπατζηδες

allan dallon

το μονο που δεν λεει ειναι οτι οι τζαμπατζηδες οχι μονο δεν επρεπε να πληρωνουν αλλα και να επιδοτουνται με το εισιτηριο, για να εχουν λογο να γινονται τα δρομολογια και να κρατησουν τις θεσεις τους οι οδηγοι

Κυνικός

Το ανέκδοτο του συνδικαλιστοκηφήνα: " Ο οδηγός επιφορτισμένος με την ασφάλεια των επιβατών". Σκηνικό στο τρόλεϋ αρ. 20, Αθήνα-Νίκαια: Νεαροί Ρομά με βρέφος, μάλλον αδερφάκι τους (ή απλά το περιέφεραν) το πετούσαν (!) ο ένας στον άλλο, σαν μπάλα. Και κανείς δεν αντέδρασε, ούτε φυσικά ο οδηγός. Ημουν ο μόνος που έβαλε τις φωνές...

Δε νομιζω

Γι'αυτό τα ποσοστά της χρυσής αυγής θα πάρουν τον ανήφορο.Το απεχθάνομαι εξηγουμαι,αλλά το θεμα είναι να αναρωτηθούμε ΟΛΟΙ το γιατι.Γιατι να συμβαίνει αυτό;Τυχαίο;

Κυνικός

Σε όλες τις χώρες του κόσμου, τα λεωφορεία επιβιβάζουν κόσμο ΜΟΝΟ από την μπροστινή πόρτα, ώστε να ελέγχονται οι επιβάτες αν έχουν το κόμιστρο. Τώρα, τι θέλει να πει ο Συριζοπασόκος κηφήνας με αφήνει παντελώς αδιάφορο. Τώρα στα λεωφορεία και τα τρόλεϋ ουδείς χτυπάει κάρτα. Ουδείς...

Μανώλης..

Κάνεις λάθος. Πχ στο Λονδίνο μπαίνουν από όλες τις πόρτες. Για αυτό υπάρχουν και εδώ ακυρωτικά μηχανήματα σε όλες τις πόρτες. Αν είναι να μπαίνουν μόνο από την μπροστινή, γιατί αγοράσθηκαν τριπλάσια μηχανήματα;

Μανώλη

φαίνεται σαν να μην έχεις πατήσει το πόδι σου στο Λονδίνο. Μόνον από μπροστά επιτρέπεται η είσοδος.

Νικήτας

Στο Λονδίνο δεν υπάρχει περίπτωση να μπεις απο αλλή πόρτα εκτός από την μπροστινή...

Στα τσακιδια.

Κοπροσκυλα δουλεψτε....γιατι διαφορετικα θα ερθουν πολλες φαπες!!!Ενα κομματι ευθυνων της χρεοκοπιας και της καταντιας της χωρας το εχετε και σεις!Και ολος ο δημοσιος τομεας.Μη ξεχνιομαστεε....γιατι και η πολυ ανωτεροτητα και ανεχεια....Βλαπτει σοβαρα την υγεια.Πολυ αλληλεγγύη....και κοντευω να ξερασω!Αι σιχτιριααα ,και αν δε σας αρεσει ξεκουμπιδια να μπουν νεα παιδια ανεργα.

ΠΡΟΣ_ΒΛΑΧΑΔΕΡΑ

Ρε δεν έχετε το Θεό σας εκεί στα λεωφορεία! Σ ΟΛΗ ΤΗ ΓΗ μπαίνουν απο μπροστά οι επιβάτες και κόβουν το εισιτήριο ή πληρώνουν. Στο Λονδίνο; Μπροστά. Στην Αμερική; Μπροστα. Στη Σκανδιναβία; Μπροστά. Εδώ εσείς μας λέτε 1000 αρλούμπες. Να βάλετε από την τσέπη σας ταμείο τότε αν μπει ο ελεγκτής και λείπουν λεφτά και εισιτήρια. Αρχιλαμόγια.

Μανώλης..

Στο Λονδίνο μπαίνουν από όλες τις πόρτες. Και ο οδηγός είναι μέσα σε κουβούκλιο και δεν μπορεί να κάνει κανένα έλεγχο.

Κυρ Μανώλη....

φαίνεται σαν να μην έχεις πατήσει το πόδι σου στο Λονδίνο. Μόνον από μπροστά επιτρέπεται η είσοδος.

Νικήτας

Μόνο από μπροστά στο Λονδίνο. Ο οδηγός οχι μόνο βγαίνει από τη θέση του αλλα δεν ξεκίναει εαν δεν επικυρώσουν όλοι!!!

Τάσος

όταν στο εξωτερικό γίνονται εδώ και χρόνια και όλη η διαδικασία γίνεται σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, εδώ όλο κάποιος θα διαμαρτύρεται που απλά αντί να μιλάει στο κινητό ή να πίνει τον καφέ του, θα κάνει μια δουλίτσα παραπάνω!

Τεμπελοσυνδικαλιστής

Αντί να τον νοιάζει να κόβονται εισιτήρια για να παίρνει κι αυτός το μισθό του κάθεται και λέει αρλούμπες. Ας πληρώνουν όλοι και ας αργεί. Και που ξέρει αυτός από το γραφείο τι γίνεται στο δρόμο;

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

az

Ο Αζμάτ Ουλάχ  έχει μαύρα μαλλιά, σκούρα καστανά μάτια, έχει ύψος 1,70 μ. και είναι αδύνατος - Φορούσε μοβ μπουφάν, πράσινο καρό πουκάμισο, μουσταρδί παντελόνι και μαύρα αθλητικά παπούτσια, ενώ φοράει σκουλαρίκι στο αριστερό αυτί

2