Από την μπροστινή πόρτα από σήμερα η είσοδος σε λεωφορεία και τρόλεϊ

leod

Στόχος η μείωση της εισιτηριοδιαφυγής - Αντιδρούν οι οδηγοί των λεωφορείων - Ελαστικοί για σήμερα οι οδηγοί που επέτρεπαν την επιβίβαση και από τις πίσω πόρτες λεωφορείων και τρόλεϊ  

Προβληματισμός επικρατεί για το νέο σύστημα εισόδου στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ που ετοιμάζεται να προωθήσει από σήμερα ο ΟΑΣΑ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το μέτρο, που είναι προγραμματισμένο να τεθεί σε εφαρμογή από σήμερα, προβλέπει την επιβίβαση των επιβατών σε λεωφορεία και τρόλεϊ μόνο από την μπροστινή πόρτα για να γίνεται... ο έλεγχος των εισιτηρίων από τον οδηγό, να τσεκάρει δηλαδή ποιοι ακυρώνουν το εισιτήριό τους και ποιοι όχι, ποιοι περνάνε την κάρτα του και το ηλεκτρονικό εισιτήριό τους από το ηλεκτρονικό μηχάνημα του λεωφορείου.
isod

Φυσικά θα γίνονται και οι γνωστοί έλεγχοι των εισιτηρίων από τους αρμόδιους ελεγκτές κατά προτεραιότητα στις ώρες αιχμής. Ηδη, μάλιστα, 65 νέοι ελεγκτές ετοιμάζονται να ενταχθούν στο υπάρχον προσωπικό ελεγκτών, ενώ ο ΑΣΕΠ έχει εγκρίνει ήδη 140 ακόμη προσλήψεις.

«Η είσοδος των επιβατών από τη μπροστινή πόρτα θα ξεκινήσει σταδιακά σε κάποιες γραμμές, ώστε το φθινόπωρο να εφαρμοστεί πλήρως», δήλωσε ο γενικός γραμματέας Μεταφορών Θάνος Βούρδας.

Αντιδρούν οι οδηγοί

Ωστόσο, αντίθετο στην εφαρμογή του μέτρου για επιβίβαση σε λεωφορεία και τρόλεϊ μόνο από την μπροστινή πόρτα είναι το Συνδικάτο Εργαζομένων και θυγατρικών εταιρειών ΟΑΣΑ.

Σε επιστολή τους που έχει αποδέκτες τον Πρόεδρος και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ κάνουν λόγω για μία αιφνίδια, δίχως προγραμματισμό και χωρίς συνεννόηση απόφαση που θα έχει ως αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια και την ταλαιπωρία των επιβατών.

Μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση τους αναφέρουν «Εμείς ως εργαζόμενοι που σεβόμαστε τους επιβάτες και στοχεύουμε στην ασφαλή και όσο γίνεται πιο αξιόπιστη συγκοινωνία , δεν θα θέσουμε σε κίνδυνο τους επιβάτες, δεν θα τους ταλαιπωρήσουμε επειδή το θέλετε εσείς, αλλά ούτε θα μετατραπούμε εμείς οι οδηγοί ξανά σε «πολυμηχανήματα» των προχειροτήτων σας» . Ενώ καταλήγει «Σας καλούμε για την άμεση άρση της απόφαση σας».

Σε σχετικό blog που διαθέτουν αναφέρουν ότι «αν οι αρμόδιοι είχαν κάνει μελέτη για το συγκεκριμένο μέτρο, θα καταλάβαιναν ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί, αν πάρουμε παράδειγμα την οδό Δροσοπούλου ο οδηγός θα πρέπει να πλαισιώσει την μπροστινή πόρτα στο πλήθος του κόσμου που πρέπει να επιβιβαστεί επομένως είναι αδύνατη η αποβίβαση, καθώς στην συγκεκριμένη οδό παρόλο που υπάρχουν ειδικές πλατφόρμες ανοίγουν μόνο δύο πόρτες. Το ίδιο συμβαίνει στην συντριπτική πλειοψηφία των στάσεων οι οποίες είναι γεμάτες εμπόδια, να μην ξεχάσουμε τις στάσεις που είναι δίπλα σε φανάρια και σε διασταυρώσεις, με την εφαρμογή του μέτρου «είσοδος από εμπρός» το λεωφορείο θα πρέπει να σταθμεύσει αρκετά μέτρα πιο πίσω και να προκύψουν ατυχήματα κατά την επιβίβαση/αποβίβαση επιβατών, καθώς όλα αυτά αυτή τη στιγμή ελέγχονται από τον οδηγό που σταθμεύει το λεωφορείο ανάλογα με τα εμπόδια τραβώντας το λεωφορείο όσο εμπρός ή πίσω χρειάζεται για ασφαλή επιβίβαση/αποβίβαση».

Ελαστικοί για σήμερα οι οδηγοί που επέτρεπαν την επιβίβαση και από τις πίσω πόρτες λεωφορείων και τρόλεϊ

Ξεκινά από σήμερα η επιβίβαση μόνο από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλεϊ, προκειμένου οι επιβάτες να ακυρώνουν το εισιτήριό τους.

Τα λεωφορεία φέρουν σχετική κάρτα που… καθοδηγεί τον κόσμο αναγράφοντας «Μόνο Είσοδος» και «Μόνο Έξοδος», αν και οι περισσότεροι ήταν απροετοίμαστοι.

«Δεν γνώριζα ότι θα πρέπει από δω και πέρα να ανεβαίνω μόνο από μπροστά κι όχι από τις πίσω πόρτες. Αλλά δε νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα. Θα το συνηθίσω. Ίσως είναι και καλύτερα γιατί δεν θα συνωστιζόμαστε άδικα» δηλώνει η 22χρονη Μαρία Παπαοικονόμου, ενώ ο 70χρονος Γιώργος Παπαγεωργίου τονίζει: «μέχρι να το συνηθίσω θα περάσει ένα μικρό χρονικό διάστημα. Τόσα χρόνια εξάλλου όποτε ανέβαινα σε λεωφορείο ούτε που σκεφτόμουν από ποια πόρτα πρέπει να ανέβω. Ελπίζω πάντως να το τηρήσει ο κόσμος και να μην προσπαθούν κάποιοι να ξεφύγουν».

Οι οδηγοί πάντως για σήμερα φάνηκαν περισσότερο ελαστικοί επιτρέποντας σε κάποιους επιβάτες να ανέβουν και από τις πίσω πόρτες, χωρίς να εμποδίσουν την είσοδό τους. Κάποιοι μάλιστα εξηγούσαν στο επιβατικό κοινό ότι θα πρέπει να προσαρμοστεί με το μέτρο.

«Εμείς αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να τους λέμε ότι πρέπει να συνηθίσουν να επιβιβάζονται από μπροστά για να ακυρώνουν το εισιτήριό τους και να αποβιβάζονται από τις πίσω πόρτες. Ελπίζουμε να συμμορφωθούν και να μην έχουμε ζητήματα» δηλώνει ο οδηγός Γιάννης Παπαδόπουλος.

ΣΧΟΛΙΑ (122)

Βλέπω

Ότι ακριβώς συμβαίνει δηλαδή στις υπόλοιπες χώρες άνωθεν της Σαχάρας εδώ και 30 χρόνια...

...

Στην Ελλάδα που αυτοί που ανεβαίνουν ορμάνε στις πόρτες για να μπουν στο λεωφορείο εμποδίζοντας αυτούς που κατεβαίνουν, κανένα τέτοιο μέτρο δε θα βρει εφαρμογή. Μόνο με οπλισμένους φρουρούς σε κάθε λεωφορείο καταλαβαίνει ο Ελληνάρας. Η εθελοντική τάξη του είναι λέξη άγνωστη.

Δεν σωζόμαστε

Μια και ως Έλληνες έχουμε αλλεργία σε τέτοια μέτρα που επιφέρουν τάξη και δικαιοσύνη ο Σπίρτζης έβαλε την Ελληνική "πινελιά": υποσχέθηκε επίδομα ελέγχου εισιτηρίων στους οδηγούς!!! Προβλέπω μελλοντικά και επίδομα χειρόφρενου, κίνησης τιμονιού και χειρισμού αυτόματης πόρτας!

για να καταλάβω

αυτό αφορά όλη τη χώρα ή το κωλοχώρι που ζεις πακιστανοδημοσιογράφε που δεν έχεις βγει από το χωριό σου και νομίζεις ότι όλος ο κόσμος είναι το χωριό σου;

Κυψελη

Σε γραμμες που εχει να μπει ελεγκτης 15 χρονια, γιατι δεν χωραει να μπει & γιατι πρεπει να συνοδευεται απο τη Διωξη Ναρκωτικων, το Ηθων & το Αλλοδαπων, ποιος το γ@μει το εισητηριο; Απο διαστροφη & συμπαρασταση παιρνουμε καρτα...

Σάββας καφέ!!!

Για όλους όσους συγκρίνουν το τι κάνει ο οδηγός στα ΜΜΜ στην Αθήνα σε σχέση με τις ευρωπαϊκές χώρες,να τους επισημάνω ότι η Αθήνα έχει τις χειρότερες κυκλοφοριακές συνθήκες απ' ολες τις χωρες και δεν έχει και την ανάλογη παιδεία στο επιβατικό κοινο!!!

Με

βουρδουλα ολοι στρωνουν.

Katerina

Ακριβώς, ο Έλληνας θέλει βούρδουλα. Δε διαφέρουμε από χώρες όπως Τυνησία, Μαρόκο, Τουρκία. Μόνο τη δύναμη καταλαβαίνουμε. Το να πιστεύεις κάτι άλλο και να ονειρεύεσαι συστήματα ευρωπαΙκά σε μια χώρα σαν την Ελλάδα, χωρίς κοινωνική παιδεία και υποτυπώδη αυτοέλεγχο του πολίτη είναι γελοιότητα, πραγματικά. Πρέπει να είσαι ΓΑΠ για να πιστεύεις τέτοιες μπούρδες, για αυτό τον πήραν όλοι στο ψιλό άλλωστε, νόμιζε οτι είχε να κανει με Σουηδούς!

Πολυπολιτισμικος

Βουρδουλα και πρόστιμο μέχρι να στρώσει.Κανενας οίκτος στα γίδια..

Σημαντική επισήμανση!

Απαγορεύεται επίσης η αποβίβαση από την μπροστινή πόρτα. Έτσι, όποιος θέλει να αποβιβαστεί έπειτα από 2-3 στάσεις, θα πρέπει να επιβιβαστεί μπροστά και να μετακινηθεί προς το πίσω μέρος του λεωφορείου και ας είναι πήχτρα. Ένας οδηγός δεν μου άνοιγε σήμερα την μπροστινή πόρτα για να κατέβω, κι ας μην ήθελε κανείς να επιβιβαστεί. Και κάτι άλλο ενδιαφέρον: υπάρχουν ακυρωτικά μηχανήματα παντού στο λεωφορείο και όχι μόνο μπροστά. Γιατί αγόρασαν τόσα πολλά και τα εγκατέστησαν παντού, εφόσον μόνο από την μπροστινή πόρτα θα επιβιβαζόμαστε, προκειμένου να ακυρώνεται εκεί το εισιτήριο; Επίσης: η επιβίβαση μόνο από την μπροστινή πόρτα διαρκεί πολύ περισσότερο από ό,τι η επιβίβαση από όλες τις πόρτες. Αυτό οδηγεί σε αναπόφευκτες καθυστερήσεις, ενώ οι οδηγοί δεν φαίνονται καθόλου πρόθυμοι για την ώρα να ελέγχουν αν κάποιος ακυρώνει το εισιτήριο.

...

Τα μηχανήματα υπάρχουν και στις άλλες πόρτες για το τσεκ άουτ, όπως στο Μετρό ή τον Ηλεκτρικό, που χτυπάς το εισιτήριο όταν μπαίνεις αλλά και όταν βγαίνεις. Έτσι, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ξανά το εισιτήριο, εφόσον είσαι χρονικά εντός πλαισίου (90 λεπτά).

ΟΚ

Άκυρο! Δεν χρειάζεται check out! Άλλος ένας μεταξεταστέος που έχει και άποψη...

καλά γελάνε και τα σεμεδάκια

Όσο δουλεύουν "σωστά" οι μπάρες του μετρό άλλο τόσο θα εφαρμοστεί και αυτό. Κάθε μέρα τσακώνομαι με τσαμπατζίδες στο μετρό γιατί απλά κάποιοι άλλοι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Σε "μία" που περίμενε να περάσει μαζί μου σήμερα της λέω - κορίτσι μου κόψε εισιτήριο ΕΓΩΩΩΩΩΩ? ΝΑ ΚΟΨΩ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ?? και με ύφος τύπου αντε γεια ναι καλέ εσύ να κόψεις . Είμαι άνεργη μου λέει. Ε τότε πήγαινε στην ειδική μπάρα της λέω.. μα έχω ξεχάσει την κάρτα μου λέει. Μια άλλη με θράσος δε με άφηνε να βγω για να μπει φυσικά χωρίς εισιτήριο..της λέω κοπελιά τι κάνεις? να μη βγω εγώ δηλαδή για να μπεις εσύ χωρίς εισιτήριο; Έκανε τη χαζή ότι και καλά δεν ήξερε από που να μπει. Έχω άπειρα περιστατικά που τσαμπατζίδες απλά περνάνε γιατί οι άλλοι είναι οι "χαζοί" της υπόθεσης και μπροστά στα μάτια του security υποτίθεται .

Κ.....Δ. ΠΛΗΡΩΝΩ

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΜΠΩΡΟΥΝΕ ΝΑ ΦΟΡΤΙΖΟΥΝ ΤΗ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥΣ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟ ΕΠΙΔΌΤΗΣΗ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΜΒΟΥΜΕ

I.K.NEW YORK

ΣΤΗΝ ΑΣΤΟΡΙΑ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΜΙΑ ΑΣΤΕΓΓ ΚΟΠΕΛΑ ΜΕ ΣΚΥΛΟ ΚΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΑΝ ΔΕΝ ΕΒΑΖΕ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΛΟΥΒΙ,ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΕΒΗΚΕ Η ΚΟΠΕΛΑ ΚΑΙ ΦΥΓΑΜΕ

ΟΚ

Άσχετο εντελώς.. Ούτως ή άλλως βέβαια, παλιότερα στην Αμερική δεν ξεκινούσε το λεωφορείο αν οι μαύροι επιβάτες δεν κάθονταν μόνο στο πίσω μέρος, και δεν έδιναν την θέση τους σε περίπτωση που δεν χωρούσαν καθιστοί μπροστά οι λευκοί επιβάτες.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

axtsioglou_arthro

Η υπουργός Εργασίας ήταν ομιλήτρια σε εκδήλωση τοπικής οργάνωσης του ΣΥΡΙΖΑ σε καφέ της πλατείας  Πλαστήρα - Ρουβίκωνας: «Συγχαίρουμε  την κυρία Αχτσιόγλου για την επιτυχή ολοκλήρωση του τελευταίου μνημονίο - Τίποτα δεν μας έχει πείσει ότι η δεξιά θα τα κατάφερνε καλύτερα»

9
eldorado-skouries__1_

Η εταιρεία έχει αποστείλει εξώδικο, τον περασμένο Αύγουστο, προς την κυβέρνηση και τους συναρμόδιους υπουργούς, με το οποίο ζητά αποζημίωση ύψους 750 εκατ. ευρώ για αποκατάσταση της ζημιάς που -όπως υποστηρίζει- υπέστη εξαιτίας των καθυστερήσεων

school20

Μέχρι στιγμής δεν έχει εξακριβωθεί τι ήταν αυτό που οδήγησε τον 15χρονο σε αυτή την ακραία απόφαση ωστόσο οι αρχές δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο και σε αυτή την περίπτωση να κρύβεται ο σχολικός εκφοβισμός

Hazzard

Ο μεσοεπιθετικός της Τσέλσι, Εντέν Αζάρ, τάχθηκε υπέρ των αποκαλύψεων από το Football Leaks και τόνισε ότι «δεν είναι μόνο οι μάνατζερ το πρόβλημα»