Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Πρόεδρος ΕΥΑΘ στο ΘΕΜΑ 104,6: Το σύστημα της υδροδότησης θα ισορροπήσει το πρωί του Σαββάτου
Πρόεδρος ΕΥΑΘ στο ΘΕΜΑ 104,6: Το σύστημα της υδροδότησης θα ισορροπήσει το πρωί του Σαββάτου
«Η αποκατάσταση της βλάβης ολοκληρώθηκε χωρίς καθυστέρηση» είπε και πρόσθεσε ότι το νέρο δεν έχει φτάσει ακόμη στη Θεσσαλονίκη λόγω της μεγάλης απόστασης και του όγκου του αγωγού
Τις βρύσες του σπιτιού τους να στάζουν νερό θα δουν τις επόμενες ώρες οι περισσότεροι τουλάχιστον κάτοικοι των περιοχών που επλήγησαν στη Θεσσαλονίκη από τη διακοπή της τροφοδοσίας που έφτασε σήμερα τις τέσσερις ημέρες, σύμφωνα με τα όσα είπε ο πρόεδρος της ΕΥΑΘ κ.Γιάννης Κρεστενίτης στο ΘΕΜΑ 104,6.
“Ο μεγάλος αγωγός που μεταφέρει το νερό από την Αραβησσό στην πόλη της Θεσσαλονίκης και μεταφέρει το 1/3 της απαραίτητης για την πόλη ποσότητας, έπαθε βλάβη, έσπασε δηλαδή, στην περιοχή της Βιομηχανικής Ζώνης. Αμέσως μόλις έγινε αντιληπτή η βλάβη, ξεκίνησε η σταδιακή μείωση της παροχής από αυτό τον αγωγό μέχρι που έκλεισε τελείως για να μπορέσει να επισκευαστεί. Η επισκευή αυτού του ζητήματος ολοκληρώθηκε τώρα. Το νερό δεν έχει φτάσει ακόμη στην πόλη λόγω της μεγάλης απόστασης και του όγκου του αγωγού. Αισιοδοξούμε ότι τις πρώτες μετα απογευματινές ώρες θα έχει φτάσει και θα αρχίσει να τροφοδοτείται η πόλη, ενώ το σύστημα θα αρχίσει να ισορροπεί από αύριο το πρωί” είπε χαρακτηριστικά ο κ.Κρεστενίτης λίγο μετά τις 4 το απόγευμα, στην εκπομπή “Εντός ΘΕΜΑτος” με τον Γιώργο Λαμπράκο και τον Παναγιώτη Σουρέλη.
Η Θεσσαλονίκη μπορεί να είπε το νερό – νεράκι, όμως ο πρόεδρος της ΕΥΑΘ υποστήριξε ότι η βλάβη αποκαταστάθηκε το συντομότερο δυνατόν χωρίς καμιά καθυστέρηση: “Καθυστέρηση στην επισκευή της βλάβης προφανώς δεν υπήρχε. Ήδη από την Τρίτη το μεσημέρι είχαμε βγάλει ανακοίνωση και είχαμε πει ότι η αντικατάσταση τμήματος του μεγάλου αγωγού θα έχει ολοκληρωθεί την Παρασκευή το μεσημέρι και όντως αυτό έγινε. Η αποκατάσταση της βλάβης έχει ολοκληρωθεί”.
Πόσο πιθανόν είναι η Θεσσαλονίκη να αντιμετωπίσει και πάλι παρόμοιο ή και σοβαρότερο πρόβλημα; Την οριστική λύση στο πρόβλημα θα έδινε η αντικατάσταση όλου του, απαρχαιωμένου, αγωγού, καθώς είναι κατασκευασμένος το 1976, όμως το μήκος του που φτάνει συνολικά τα 55 χιλιόμετρα, καθιστά την αποστολή εξαιρετικά δύσκολη και χρονοβόρα. “Ο αγωγός συντηρείται προφανώς και γίνονται έλεγχοι σχεδόν σε καθημερινή βάση. Όμως η διακοπή της τροφοδοσίας του έτσι ώστε να έχουμε μια αντικατάσταση ή μια πολύ πολύ προσεγμένη επισκευή, θα μπορούσε να γίνει μόνο με ολική διακοπή, κάτι που δεν θα μπορούσε να υπάρξει. Σε αυτή την περίπτωση η Θεσσαλονίκη θα ταλαιπωρούνταν για πολλές ημέρες, εβδομάδες ή ακόμη και μήνες. Αυτό θα μπορέσει να γίνει αν βρεθεί εναλλακτική τροφοδοσία για τα 80.000 κυβικά νερού που μας δίνει αυτός ο αγωγός”, δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΥΑΘ κ.Γιάννης Κρεστενίτης.
“Ο μεγάλος αγωγός που μεταφέρει το νερό από την Αραβησσό στην πόλη της Θεσσαλονίκης και μεταφέρει το 1/3 της απαραίτητης για την πόλη ποσότητας, έπαθε βλάβη, έσπασε δηλαδή, στην περιοχή της Βιομηχανικής Ζώνης. Αμέσως μόλις έγινε αντιληπτή η βλάβη, ξεκίνησε η σταδιακή μείωση της παροχής από αυτό τον αγωγό μέχρι που έκλεισε τελείως για να μπορέσει να επισκευαστεί. Η επισκευή αυτού του ζητήματος ολοκληρώθηκε τώρα. Το νερό δεν έχει φτάσει ακόμη στην πόλη λόγω της μεγάλης απόστασης και του όγκου του αγωγού. Αισιοδοξούμε ότι τις πρώτες μετα απογευματινές ώρες θα έχει φτάσει και θα αρχίσει να τροφοδοτείται η πόλη, ενώ το σύστημα θα αρχίσει να ισορροπεί από αύριο το πρωί” είπε χαρακτηριστικά ο κ.Κρεστενίτης λίγο μετά τις 4 το απόγευμα, στην εκπομπή “Εντός ΘΕΜΑτος” με τον Γιώργο Λαμπράκο και τον Παναγιώτη Σουρέλη.
Η Θεσσαλονίκη μπορεί να είπε το νερό – νεράκι, όμως ο πρόεδρος της ΕΥΑΘ υποστήριξε ότι η βλάβη αποκαταστάθηκε το συντομότερο δυνατόν χωρίς καμιά καθυστέρηση: “Καθυστέρηση στην επισκευή της βλάβης προφανώς δεν υπήρχε. Ήδη από την Τρίτη το μεσημέρι είχαμε βγάλει ανακοίνωση και είχαμε πει ότι η αντικατάσταση τμήματος του μεγάλου αγωγού θα έχει ολοκληρωθεί την Παρασκευή το μεσημέρι και όντως αυτό έγινε. Η αποκατάσταση της βλάβης έχει ολοκληρωθεί”.
Πόσο πιθανόν είναι η Θεσσαλονίκη να αντιμετωπίσει και πάλι παρόμοιο ή και σοβαρότερο πρόβλημα; Την οριστική λύση στο πρόβλημα θα έδινε η αντικατάσταση όλου του, απαρχαιωμένου, αγωγού, καθώς είναι κατασκευασμένος το 1976, όμως το μήκος του που φτάνει συνολικά τα 55 χιλιόμετρα, καθιστά την αποστολή εξαιρετικά δύσκολη και χρονοβόρα. “Ο αγωγός συντηρείται προφανώς και γίνονται έλεγχοι σχεδόν σε καθημερινή βάση. Όμως η διακοπή της τροφοδοσίας του έτσι ώστε να έχουμε μια αντικατάσταση ή μια πολύ πολύ προσεγμένη επισκευή, θα μπορούσε να γίνει μόνο με ολική διακοπή, κάτι που δεν θα μπορούσε να υπάρξει. Σε αυτή την περίπτωση η Θεσσαλονίκη θα ταλαιπωρούνταν για πολλές ημέρες, εβδομάδες ή ακόμη και μήνες. Αυτό θα μπορέσει να γίνει αν βρεθεί εναλλακτική τροφοδοσία για τα 80.000 κυβικά νερού που μας δίνει αυτός ο αγωγός”, δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΥΑΘ κ.Γιάννης Κρεστενίτης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα