«Στα δύο» η χώρα με το πρώτο χιόνι: Επί οκτώ ώρες «κολλημένοι» στην εθνική!

«Στα δύο» η χώρα με το πρώτο χιόνι: Επί οκτώ ώρες «κολλημένοι» στην εθνική!

Επί 15 χιλιόμετρα τα αυτοκίνητα έμεναν κολλημένα, καθώς δινόταν στην κυκλοφορία σταδιακά μόλις μία λωρίδα - Εβαλαν ακόμα και πλοίο για να απεγκλωβίσουν τους οδηγούς - Μετά τις 11 το βράδυ αποκαταστάθηκε με πολύ αργούς ρυθμούς το πρόβλημα - Αλληλοεπιρρίπτουν ευθύνες «Νέα Οδός» και Τροχαία

Επί ώρες έμειναν χθες εγκλωβισμένοι στην εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης δεκάδες χιλιάδες οδηγοί
που ταξίδευαν για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές τους, καθώς με το πρώτο χιόνι του χειμώνα ο κεντρικός οδικός άξονας της χώρας «κόπηκε» στα δύο! 

Για τουλάχιστον οκτώ ώρες είχαν εγκλωβιστεί εκατοντάδες αυτοκίνητα, σχηματίζοντας ουρές που έφταναν σχεδόν τα 15 χιλιόμετρα, ενώ μόλις κατά τις 11 το βράδυ μπόρεσε σταδιακά να αποκατασταθεί το πρόβλημα, καθώς τα καιρικά φαινόμενα υποχώρησαν και ο δρόμος άνοιξε. 

Μέχρι τότε όμως και από νωρίς το απόγευμα οι οδηγοί ήταν αδύνατον να συνεχίσουν από το 117ο χιλιόμετρο και μέχρι το 131ο, στο ύψος της Τραγάνας, καθώς το πυκνό χιόνι δεν υπήρχε τρόπος να καθαριστεί και τα αυτοκίνητα ολοένα και εγκλωβίζονταν. Κατά διαστήματα και με την βοήθεια των εκχιονιστικών μηχανημάτων δινόταν στην κυκλοφορία μόλις μία λωρίδα, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι για να εξυπηρετηθούν όσοι «κόλλησαν» επί ώρες στο Μαρτίνο, με μέριμνα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Στυλίδας, δρομολογήθηκε έκτακτο δρομολόγιο «ferry boat», το οποίο περίμενε τους επιβάτες του, ανάμεσα στους οποίους είναι και ένα βρέφος μόλις μερικών ημερών!

Προβλήματα αργά τη νύχτα υπήρχαν και στην Εθνική Οδό, από Αφίδνες μέχρι Μαλακάσα, καθώς η Τροχαία απαγόρευσε την κίνηση των βαρέων οχημάτων, με αποτέλεσμα να εγκλωβιστούν στο σημείο.

Οι οδηγοί που κινούνται προς Δομοκό, προς Μπράλο και προς Καρπενήσι θα πρέπει να έχουν μαζί τους οπωσδήποτε αλυσίδες.






Το χρονικό της ταλαιπωρίας
Τα προβλήματα ξεκίνησαν περίπου στις 2 το μεσημέρι, στο 126ο χιλιόμετρο της νέας εθνικής οδού στο ρεύμα προς Λαμία. Από την πυκνή χιονόπτωση δίπλωσαν δύο νταλίκες και ένα λεωφορείο, προκαλώντας παράπλευρα προβλήματα, αφού δεκάδες αυτοκίνητα ακινητοποιήθηκαν.
  
Για να περάσουν τα εκχιονιστικά και να καθαρίσουν τον δρόμο, η Τροχαία διέκοψε την κυκλοφορία και στα δύο ρεύματα της εθνικής οδού. 

Περίπου στις 17:10 τα αυτοκίνητα άρχισαν να κινούνται ομαλά στο ρεύμα προς Αθήνα. Από τις 17:30, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας Νέα Οδός που διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο, δόθηκε στην κυκλοφορία και το ρεύμα προς Αθήνα.

Ωστόσο, μέχρι τις 18:30 η κυκλοφορία δεν είχε αποκατασταθεί, με το μποτιλιάρισμα να εκτείνεται σε μια απόσταση 14 χιλιομέτρων και συγκεκριμένα από το 117ο μέχρι το 131ο χιλιόμετρο. 

Τα αυτοκίνητα στο ρεύμα προς Λαμία δεν μπορούσαν αρχικά να απεγκλωβιστούν και να αναπτύξουν ταχύτητες 50-60 χιλιομέτρων την ώρα λόγω της μεγάλης εξόδου, αλλά και επειδή σε πολλά σημεία υπήρχαν άνθρωποι που σταματούσαν τα αυτοκίνητά τους για να βάλουν αλυσίδες, χωρίς όμως να χρειάζεται. 


Τι λένε οι υπεύθυνοι της Νέας Οδού
Οι υπεύθυνοι της Νέας Οδού είπαν στο protothema.gr ότι η κυκλοφορία έχει διακοπεί από την Τροχαία για να απομακρυνθούν από το οδόστρωμα οι νταλίκες που έχουν διπλώσει και να δοθεί εκ νέου ο δρόμος στην κυκλοφορία. Η Νέα Οδός ανακοίνωσε ότι για να αποφευχθεί μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα, η διέλευση από τους σταθμούς διοδίων στην Τανάγρα και στη Θήβα θα είναι ελεύθερη και οι οδηγοί δεν θα έχουν υποχρέωση να πληρώνουν αντίτιμο μέχρι να ανοίξει ο δρόμος.

Στην Παλαιά Εθνική Οδό από Λαμία προς Δομοκό η κυκλοφορία γίνεται μόνο με αλυσίδες.

Στις 17:00 ανακοινώθηκε η απαγόρευση της κυκλοφορίας φορτηγών
Μετά το κλείσιμο της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας λόγω της αδυναμίας μεγάλων φορτηγών να κινηθούν πάνω στο πυκνό στρώμα χιονιού, η Τροχαία ανακοίνωσε ότι απαγορεύεται η κυκλοφορία φορτηγών στο ρεύμα προς Λαμία. 

Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε στις 17:00 το απόγευμα της Παρασκευής, διακόπτεται η κυκλοφορία των ιδιωτικής χρήσης φορτηγών οχημάτων στη νέα εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας και συγκεκριμένα στο ρεύμα προς Λαμία από το ύψος των διοδίων Αφιδνών. 



















ΣΧΟΛΙΑ (25)

Τσάμπα φουλ θέρμανση

Μάθανε το κόλπο και 3πλασιάζουν ή 4πλασιάζουν την ισχύ στα θερμαντικά σώματα των πολυκατοικιών και εμείς τα κορόιδα πληρώνουμε τη δική τους τσάμπα θέρμανση. Και άμα τους κτυπήσεις το κουδούνι, σε 5 δευτερόλεπτα έχουν αποκαταστήσει τη μετατροπή και δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις! Και άμα βάλεις θερμιδομετρητές πάνω στα σώματα, επειδή οι θερμιδομετρητές ξεγελιούνται πανεύκολα, το διαμέρισμά τους εμφανίζεται σαν κλειστό στις δαπάνες κεντρικής θέρμανσης. Μόνον όσοι απατεώνες κλέβουν επιμένουν στη συνέχιση λειτουργίας της κεντρικής θέρμανσης σε πολυκατοικίες με κατακόρυφους σωλήνες (στήλες) διανομής.

President

Δεν υπαρχει καμια μα καμια δικαιολογια για τους αθλιους εισπρακτορες διοδιων και μονο, να μην εχουν εδω και μια εβδομαδα κανει το οδοστρωμα παστό απο το αλατι. Κακως μια φορα για τους αφελεις οδηγους που δεν εχουν αλυσιδες και εκατο φορες κακως για τον αθλιο ιδιωτικο εισπρακτικο δρομο που πληρωνουμε διοδια για ασφαλη ταχεια διελευση. Ουτε ασφαλης ηταν ουτε καν διελευση. Διαμονη καταντησε.Γερμανια κατεβαζει μισο μετρο σε μια νυχτα κ το πρωι ολοι πανε για δουλεια και τα παιδια σχολειο

νισαφι πια με τους ''εξυπνακιδες''

Οποιος κινείται στη Λ.Ε.Α. χωρις αιτια ,( η αιτια προσδιοριζεται με χρηση alarm και μικρη ταχυτητα εως τον κοντινοτερο χωρο σταθμευσης), 2000 ευρω προστιμο και αφαιρεση διπλωματος.πινακιδων για 1 χρονο.

Κρόνος

Να δείτε ου φταίει ο Τσίπρας για την κακοκαιρία, πως και δεν το γράψατε ακόμα?

Αρης

Αν ηταν ο Σαμαρας να βλεπαμε τι θα ελεγε ο Ξιπρας....συγγνωμη απο τα πολλα ειπα ξειπα τον παρονομασα.....

Στη Χαβάη...

...έπρεπε να τοποθετήσουν οι θεοί τη Ελλάδα, με σταθερές θερμοκρασίες, και χωρίς να μας ακουμπά καμιά Τουρκία ,Σκόπια ,Αλβανία κλπ. Εκεί με τα λουλούδια θα βρίσκαμε την υγειά μας.

Kikerwn

Να επισημάνω κάποια θέματα κατά την άποψη μου : 1. Η απόφαση για την κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων εναπόκειται αποκλειστικά και μόνο στην ευθύνη του αρμόδιου τμήματος Τροχαιας το οποίο έχει και την αποκλειστική αρμοδιότητα να εκδόσει, σαν κρατική αρχή, τη σχετική απόφαση. 2. Η απόφαση και ο έλεγχος της χρήσης αντιολισθητικών αλυσσιδων πάλι αφορά κρατικά όργανα τα οποία και έχουν τη δύναμη ελέγχου και επιβολής περιορισμών 3. Από ότι φαίνεται στις φωτογραφίες - για μια ακόμη φορά - στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης υπάρχουν "έξυπνοι" οδηγοί, με αποτέλεσμα έστω και εκ των υστέρων να μην υπάρχει δυνατότητα επέμβασης 4. Το σφάλμα της Νέας Οδού συνίσταται στο ότι δεν είχε προχωρήσει σε προληπτική κινητοποίηση των μηχανημάτων αποχιονισμου έτσι ώστε να έχει πέσει αλάτι πριν την χιονόπτωση και το οποίο θα βοηθούσε επαρκώς . 5. Δεν γνωρίζω εάν από τη σύμβαση παραχώρησης η Νέα Οδός είναι υποχρεωμένη να έχει σε επιφυλακή γερανοφόρα οχήματα ώστε να επεμβαίνουν όταν διπλώνουν οι νταλίκες, πλην όμως σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να είναι ελεύθερη η Λ.Ε.Α. 6. Όσον αφορά εμάς τους χρήστες της οδού, ειδικά τους επαγγελματίες, είναι προφανές ότι δεν πάμε πουθενά χωρίς αλυσίδες, δεν κινούμεθα στη Λ.Ε.Α., σταματάμε και τοποθετούμε αλυσίδες προληπτικά διότι πολλές φορές είναι γεγονός ότι λέμε μέσα μας βαριέμαι τώρα να σταματάω για να βάλω αλυσίδες έχει ο Θεός . 7. Αν μας δώσουν κλήση γιατί δεν βάλαμε αλυσίδες ή γιατί κινουμεθα στη Λ.Ε.Α. αγανακτούμε - Ε μην τα θελουμε όλα δικά μας. 8. Ένα κατακλείδι πρόληψη και πρόνοια αποτρέπουν κάποια γεγονότα - ας αναλογιστούμε

ΗΛΙΘΙΟΣ

Που να δείτε τι θα γίνει μετά από 5-10 χρόνια που θα έχουν πουληθεί όλα σε ιδιώτες, επειδή στην Ελλάδα όλοι οι ιδιώτες είναι καιροσκόποι και αεριτζήδες και ξέρουν ότι έχουν να κάνουν με ζώα (εμάς δηλ.) θα γίνεται παντού της τρελής θα κοιτάξουν να τα κονομήσουν στα γρήγορα και μετά θα τα παρατήσουν όλα στην τύχη τους και θα φύγουν. Και τότε λέει θα έρθει μία αριστερή-σοσιαλιστική κυβέρνηση και θα πει στο λαό ότι πρέπει να τα πάρουν όλα πίσω για να λειτουργήσει το κράτος, νταραβέρι να γίνεται με λίγα λόγια.

Έχει δίκιο ο φίλος μας

Ρε μεγάλε μας κοροϊδεύεις που το σκέφτηκες όλο το πράγμα αυτό σενάριο πρέπει να πας να γράψεις χρόνια πολλά καλά Χριστούγεννα

ΕΛΛΑΔΑ Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΠΟΤΕ ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ

Λεωφοριο έφυγε από ΒΟΛΟ για ΑΘΗΝΑ κόψανε κανονικά τα εισιτήρια ο κόσμος μπήκαν στα λεωφορεία και πήγανε για Αθήνα στην διαδρομή έξω από την ΛΑΜΙΑ τους σταμάτησαν και τους είπαν γυριστέ πίσω ΠΟΙΟΣ δεν έκανε σωστά την δουλειά του τα ΚΤΕΛ που δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους και δεν ειδοποίησαν τον κόσμο ότι δεν πρόκειται να φτάσουν στην ΑΘΗΝΑ τα ΔΙΟΔΙΑ που δεν σταμάτησαν τα φορτηγά η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ αυτοκινητόδρομων που δεν έκανε στην άκρη τα φορτηγά ΠΟΙΟΣ περιμένουμε μια απάντηση αναγκάστηκε ο κόσμος να φύγει σήμερα για ΑΘΗΝΑ έχασε τις δουλείες τους έχασαν τα ραντεβού τους κάποιοι ποιος τους αποζημιώνει για όλα αυτά.

xaris

Ας μου θυμίσει κάποιος για πιο λόγο πληρώνουμε διόδια;;;;; Α ναι....για να είναι οι δρόμοι σε άριστη κατάσταση και να λειτουργούν ανεξαρτήτως συνθηκών οι αυτοκινητόδρομοι....Α ναι ξέχασα....Έτσι λειτουργούν μόνο στην Βουλγαρία όπου με ένα μέτρο χιόνι δεν κλείνουν οι αυτοκινητόδρομοι....Εδώ πληρώνουμε για να τρώνε οι τράπεζες και οι Δ.Υ.

@xaris

Χαρουλη αφελή τα διόδια τα εισπράτει ο ιδιώτης μεγαλοεπενδυτής που φερνει την ανάπτυξη. Ακόμα πιστεύεις το παραμύθι με τους Δ.Υ

Προφανώς

Οι νταλίκες δεν είχαν αλυσίδες....

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

listeia_kosmimatopwlis_arthro

Τι δηλώνει ο συλληφθείς καταστηματάρχης μέσω του δικηγόρου του - Η δική του εκδοχή για την τραγική κατάληξη της απόπειρας ληστείας - Πήρε προθεσμία για να απολογηθεί την Τρίτη - Δείτε το βίντεο-σοκ από την οδό Γλάδστωνος

2
zaxarias_kwst_arthro

«Ήταν περήφανος ακτιβιστής, θρηνεί σήμερα η ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα» λένε στο protothema.gr πρόσωπα που γνώριζαν τον 33χρονο οροθετικό - Δείτε τι έγραψε στο Facebook ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος

18
moria1

Οι υπεύθυνοι των δύο Κέντρων Πρώτης Υποδοχής και Ταυτοποίησης σε Λέσβο και Χίο καλούνται με την απόφαση και πάλι να φροντίσουν άμεσα για την υλοποίηση των απαραίτητων έργων, αλλιώς θα επιβληθούν νέες διοικητικές κυρώσεις