Σάλος για τους 106 φοιτητές που παρέδωσαν ίδια εργασία στην Πάτρα

Σάλος για τους 106 φοιτητές που παρέδωσαν ίδια εργασία στην Πάτρα

«Διέγραψε» τον επικεφαλής της ΔΑΠ που τους κάλυψε με... Μαρξ η ΝΔ - Αποδοκιμάζει το περιστατικό με καθυστέρηση ο Κώστας Γαβρόγλου - Ανακοινώσεις από τις νεολαίες που «καυγαδίζουν» για την κατάσταση στα πανεπιστήμια

Ανάστατο είναι το πανεπιστήμιο της Πάτρας από τον σάλο που έχει ξεσπάσει, τόσο στην κοινωνία όσο και στα πολιτικά κόμματα, από την υπόθεση αντιγραφής 106 φοιτητών, που παρέδωσαν την ίδια εργασία
! Εκτός από αυτό καθεαυτό το γεγονός όμως, ο πολιτικός σάλος προκλήθηκε από την κίνηση της ΔΑΠ - ΝΔΦΚ της Πάτρας, της φοιτητικής παράταξης που πρόσκειται στην Νέα Δημοκρατία δηλαδή, που με ανακοίνωση στην οποία επικαλέστηκε ακόμα και τον Καρλ Μαρξ, επιχείρησε να καλύψει τους απατεώνες φοιτητές και ζήτησε την «πιο ελαφρά» τιμωρία τους. 

Η Πειραιώς, σε σαφή διάσταση από την τοπική φοιτητική οργάνωση της Πάτρας, αναφέρει σε ανακοίνωσή της ότι «από την πρώτη στιγμή τόσο ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ κ. Κώστας Δέρβος όσο και η ΔΑΠ - ΝΔΦΚ Πανεπιστημίων καταδίκασαν το περιστατικό που συνέβη στην Πάτρα» και ζήτησαν την παραίτηση του υπευθύνου της ΔΑΠ - ΝΔΦΚ της συγκεκριμένης Σχολής: «Η Νέα Δημοκρατία απαιτεί το σεβασμό των κανονισμών από όλους χωρίς εκπτώσεις και χωρίς υπερβολές», αναφέρει η ανακοίνωση της Πειραιώς, που θέλησε με αυτόν τον τρόπο να δείξει ότι δεν θα υπάρξει καμία ανοχή απέναντι σε τέτοιου είδους ενέργειες.

Το Twitter δεν παρέλειψε να σχολιάσει με χιούμορ την κατάσταση, με πολλούς να εκθειάζουν το... επιχειρηματικό δαιμόνιο αυτού που πούλησε την ίδια εργασία σε 106 φοιτητές, ενώ «καταδικάζεται απερίφραστα» το γεγονός ότι... τους έπιασαν! 















Με μήνυμά του στο Twitter στηλίτευσε το γεγονός και ο υποψήφιος επικεφαλής της νέας παράταξης της Κεντροαριστεράς, Σταύρος Θεοδωράκης.



Με αρκετή καθυστέρηση, αφού το θέμα είχε γίνει πρωτοσέλιδο παντού, ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, εξέδωσε επίσης ανακοίνωση με την οποία καταδικάζει το γεγονός, κάνοντας λόγο για «σοβαρότατο θέμα ηθικής και ακαδημαϊκής τάξης». 

«Η απόφαση των ακαδημαϊκών οργάνων του Πανεπιστημίου Πατρών σηματοδοτεί ότι οι κανόνες υπάρχουν για να εφαρμόζονται και όχι για να παραμένουν γράμμα κενό. Δεν μπορώ να πω το ίδιο για τις συγκεκριμένες φοιτητικές παρατάξεις που έσπευσαν να προστατεύσουν τους «άριστους» αντιγραφείς», σχολίασε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης: «Η καθιέρωση των εργασιών αντί των αυστηρά επιτηρούμενων εξετάσεων, κατακτήθηκε ως ένα βήμα τεράστιας αναβάθμισης των εκπαιδευτικών διεργασιών στα ΑΕΙ. Δεν πρέπει παθογενείς καταστάσεις να υπονομεύσουν την πρακτική των εργασιών. Εδώ και δεκαετίες οι προηγούμενες κυβερνήσεις εθελοτυφλούσαν και άφηναν να οργανωθεί ένα σύστημα παραπαιδείας πέριξ των Πανεπιστημίων. Στόχος μας είναι, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες αρχές και με τις Διοικήσεις των Πανεπιστημίων, αυτή η παθογένεια να τερματιστεί και να διασφαλιστεί η αξιοπιστία της μαθησιακής και εξεταστικής διαδικασίας».

Τέλος, ο κ. Γαβρόγλου καταλήγει στη σχετική ανακοίνωσή του ότι «θα ληφθούν από κοινού όλα τα μέτρα ώστε να προστατευθεί η δυνατότητα των φοιτητών να εκπονούν και να συγγράφουν τις εργασίες τους εκτός των πανεπιστημιακών αιθουσών, γεγονός που αποτελεί πρόοδο και κατάκτηση της πανεπιστημιακής κοινότητας».

Υπενθυμίζεται ότι, μετά την απόφαση της διοίκησης της σχολής να αποκλείσει τους φοιτητές που αγόρασαν και παρέδωσαν την ίδια ακριβώς εργασία στο μάθημα "Δυναμικά μαθηματικά Υποδείγματα" από όλα τα μαθήματα της Εξεταστικής, η τοπική ΔΑΠ-ΝΔΦΚ υπερασπίστηκε ανοιχτά τους φοιτητές με ανακοίνωσή της. 

Ειδικότερα, η δεξιά οργάνωση ζήτησε οι φοιτητές να μην δώσουν τον Σεπτέμβριο το συγκεκριμένο μάθημα και όχι να χάσουν όλη την εξεταστική. «Η απόφαση της ΓΣ των καθηγητών όμως είναι “πρωτόγνωρη” καθώς είχε χαρακτηριστικά εξοντωτικής τιμωρίας και σε καμία περίπτωση δεν περιλαμβάνει κάποιο είδος σωφρονιστικού χαρακτήρα. Έχει έρθει η ώρα να αποφασίσουμε εαν θέλουμε ένα Πανεπιστήμιο και ένα εκπαιδευτικό σύστημα δίκαιο και νουθετικό ή απλά τιμωρητικό;» διερωτάται στην ανακοίνωσή της η ΔΑΠ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΑΕΙ Πάτρας:

«Aδικία είναι να σου γκρεμίζουν τα όνειρα που φτιάχνεις..είναι όμως ειρωνεία να στα γκρεμίζει αυτός που περιμένεις να σε βοηθήσει από ΕΞΩ...

«Κάθε σημαντικό γεγονός στη σύγχρονη εποχή εξελίσσεται σαν φτηνή αντιγραφή του ιστορικού παρελθόντος». Αυτό είχε αντιληφθεί και διατυπώσει στο έργο του «Η 18η Μπρυμαίρ  του Λουδοβίκου Βοναπάρτη» ο Γερμανός Φιλόσοφος Καρλ Μαρξ.

Το φαινόμενο αυτό είναι λογική συνέπεια της ρομαντικής επίδρασης που ασκεί το παρελθόν στο σύγχρονο άνθρωπο.  Οι συνέπειες του όμως μπορεί να είναι ιδιαίτερα καταστροφικές όταν ανάγεται σε πολιτικό επίπεδο.

Δυστυχώς, στις μέρες μας και ιδιαίτερα σ’ ότι αφορά το φοιτητικό συνδικαλισμό, το φαινόμενο αυτό κάνει έντονα την εμφάνιση του. Το μεγαλύτερο μέρος των φοιτητικών παρατάξεων, διαποτισμένο από το ιστορικό παρελθόν των φοιτητικών αγώνων στη Δικτατορική εποχή, αγωνίζεται και υπερασπίζεται κεκτημένα τα οποία δεν απειλούνται.

Η στάση αυτή τους φέρνει απέναντι σε κάθε καινοτόμα και ριζοσπαστική πρόταση για αλλαγή  του υποβαθμισμένου και παραπαίοντος Ελληνικού Πανεπιστημίου. Είναι αυτή, η στείρα άρνηση και η εμμονή σε παρωχημένες αντιλήψεις που εμποδίζουν την πρόοδο και την ανάπτυξη των σχολών μας!   Η ΔΑΠ – ΝΔΦΚ αντιδρά σ αυτή τη νοοτροπία και παραμένει διαχρονικά η παράταξη που ανοίγει ένα παράθυρο στο μέλλον και στην αισιοδοξία, εκεί που οι άλλοι θέλουν ένα Πανεπιστήμιο αποκομμένο από τον υπόλοιπο κόσμο.

Με αφορμή το τελευταίο συμβάν και  την τιμωρία των 106 φοιτητών στο τμήμα Διοίκησής Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πατρών και την καταδίκη της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ για τη στάση της, από μερίδα του τύπου θα θέλαμε να σχολιάσουμε  μερικές σκέψεις.  Καταρχάς όλοι εσείς ποτέ δεν επικροτήσατε τις προσπάθειες της μεγαλύτερης φοιτητικής παράταξης για εξυγίανση και αναβάθμιση της παιδείας μας.

Ακόμα και όταν  πρώτοι μιλούσαμε πριν χρόνια για την κατάργηση του ασύλου ανομίας,  αναθεώρηση του άρθρου 16,  ίδρυση μη κρατικών-μη κερδοσκοπικών πανεπιστημίων,  μεταπτυχιακά προγράμματα,  erasmus,  καθιέρωση της διπλής εξεταστικής, δημιουργία πανεπιστημιακής αστυνομίας κ.α.

Ακόμα και όταν καθημερίνα μέσα στα ιδρύματα οργανώνουμε φιλανθρωπικές δράσεις, προτείνουμε συγκεριμένα πράγματα για να καλύψουμε τα κενά και να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των συμφοιτητών μας,διοργανώνουμε επιστημονικές ημερίδες,ημέρες καριέρας,ενημερωτικά πάνελ με καθηγητές και ανθρώπους της αγοράς εργασίας κόντρα στην μιζέρια των άλλων παρατάξεων και τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει η οικονομική κρίση.

Και όμως τώρα έρχεστε να μας επικρίνετε χωρίς καν να ρωτήσετε την δική μας άποψη για το συμβάν.  Ας δούμε όμως το πραγματικό περιστατικό στο τμήμα της διοίκησης επιχειρήσεων. Στο μάθημα «ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ», παρουσιάστηκε το φαινόμενο για αντιγραφή στη λύση των ασκήσεων.

Για το παρόν μάθημα , ο τελικός βαθμός προκύπτει κατά 50% από Πρόοδο που λαμβάνει χώρα εντός του Εξαμήνου, κατά 20% από τις Ασκήσεις του μαθήματος και κατά 30% από το γραπτό της Εξεταστικής.

Η απόφαση της γενικής συνέλευσης των καθηγητών ήταν να μη δώσουν οι φοιτητές κανένα μάθημα της επόμενης εξεταστικής, γεγονός που σημαίνει ότι κάποιοι φοιτητές δε θα μπορέσουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου ή για κάποιους άλλους, να μειώσουν τον αριθμό από τα χρωστούμενα μαθήματα τους, πράγμα που και στις δυο περιπτώσεις σημαίνει πως θα πρέπει να επωμιστούν, τα σκληρά στις μέρες μας,  έξοδα διαβίωσης τους.

Στο πλαίσιο αυτό, επειδή είμαστε  δίκαιοι όλες οι παρατάξεις και ο φοιτητικός σύλλογος Διοίκησης Επιχειρήσεων πήρε  απόφαση να μπορέσουν οι φοιτητές να δώσουν κατελαχιστο τα υπόλοιπα μαθήματα της εξεταστικής τους και η οποία "ποινή" να οριστεί στο συγκεκριμένο μάθημα.

Η απόφαση της ΓΣ των καθηγητών όμως είναι “πρωτόγνωρη” καθώς είχε χαρακτηριστικά εξοντωτικής τιμωρίας και σε καμία περίπτωση δεν περιλαμβάνει κάποιο είδος σωφρονιστικού χαρακτήρα. Έχει έρθει η ώρα να αποφασίσουμε εαν θέλουμε ένα Πανεπιστήμιο και ένα εκπαιδευτικό σύστημα δίκαιο και νουθετικό ή απλά τιμωρητικό;  Τέλος επειδή η επίθεση είναι επιλεκτική και εξυπηρετεί άλλους σκοπούς τονίζουμε ότι τα παραπάνω είναι απόφαση του συλλόγου των φοιτητών. 

Κλείνοντας,η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ δε θα συμμετέχει στο παράλογο που προβάλλουν οι “αναλυτές δίχως ενημέρωση”και θα μείνει επικεντρωμένη σε αυτό που εξυπηρετεί διαχρονικά, τη δράση για ένα σύγχρονο - δημοκρατικό και ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο
».


Τι λέει η ΠΑΣΠ για την τιμωρία τον φοιτητών με αποκλεισμό από την Εξεταστική
Την δική της οπτική για την υπόθεση της μαζικής αντιγραφής 106 φοιτητών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πατρών παρουσίασε η ΠΑΣΠ με ανακοίνωσή της, στην οποία υπογραμμίζει τη σημασία της «εκπροσώπησης των φοιτητών στα όργανα λήψης των αποφάσεων», δηλώνοντας ωστόσο ανάλογα περιστατικά δεν πρέπει να μένουν ατιμώρητα.

«Το ελληνικό δημόσιο Πανεπιστήμιο έχει συγκεκριμένο πλαίσιο λειτουργίας και διέπεται από κανόνες, που πρέπει να γίνονται σεβαστοί από όλους τους φοιτητές.  

Έτσι μόνο θα το προστατεύσουμε από την απαξίωση, για την οποία κάποιοι κύκλοι παλεύουν εδώ και αρκετά χρόνια.

Η πρόσφατη ένταση που υπήρξε στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του πανεπιστημίου μας , σχετικά την  τιμωρία για τους φοιτητές που αντέγραψαν έφερε στην επιφάνεια, εκτός από το θέμα της τιμωρίας που προβλέπεται για τέτοιους είδους παραβάσεις και το σοβαρό ζήτημα της εκπροσώπησης των φοιτητών στα όργανα λήψης των αποφάσεων !

Η ΠΑΣΠ στέκεται απέναντι σε τέτοιου είδους περιστατικά, αλλά και στα αιτήματα όσων θέλουν, να ξεχαστεί το θέμα, χωρίς καμία τιμωρία. 

Με αφορμή το συγκεκριμένο θέμα, ομως, αναδεικνύεται και το θέμα συμμετοχης των φοιτητών στη συζήτηση των ακαδημαϊκών θεμάτων, που αφορούν την καθημερινότητα. Οι φοιτητές και Οχι κλειστές ομάδες συμφερόντων πρέπει να διαμορφώνουν προτάσεις στο σημερα και αύριο του Πανεπιστημίου. 

Πρέπει να σημειωθεί οτι οι εκπρόσωποι των φοιτητών δεν είχαν την ευκαιρία να αναλύσουν καν την άποψη τους στην συνέλευση του τμήματος της Διοίκησης επιχειρήσεων. 

Θέλουμε να τονίσουμε , πως σε ένα Ανοιχτό, Δημοκρατικό και Προοδευτικό Πανεπιστήμιο η φωνή των φοιτητών πρέπει να ακούγεται!  Πρέπει ο φοιτητής να μπορεί να εκφράζεται και να συνδιαμορφώνει  τις συνθήκες και την καθημερινότητα στην οποία καλείται να ζήσει!  

Επιθυμούμε, τέλος, να καταστήσουμε σαφές σε όλους αυτούς που έσπευσαν να διαστρεβλώσουν τις θέσεις μας, πως οποιαδήποτε ταύτιση της ΠΑΣΠ με άλλες παρατάξεις, με καθηγητικά συμφέροντα και κύκλους που επιθυμούν την διάλυση του δημόσιου πανεπιστημίου, δεν θα γίνουν ανεκτές. Γνωριζόμαστε όλοι πολύ καλα. 

Η ΠΑΣΠ αγωνίστηκε, αγωνίζεται και θα συνεχίζει να αγωνίζεται, για ένα ισχυρό, απελευθερωμένο, αξιοκρατικό,  δημόσιο πανεπιστήμιο, όπου το σύνολο της ακαδημαϊκής κοινότητας θα συμβάλλει στην αναβάθμιση του  εκπαιδευτικού έργου, στην προστασία της επιστημονικής γνώσης και  την βελτίωση της επαγγελματικής θέσης των πτυχιούχων μας στην αγορά εργασίας.

Αξιοκρατία για όλους και για όλα. 
Π.Α.Σ.Π. Α.Ε.Ι. Πάτρας


Νεολαία Σύριζα: Τα «παιδιά της ΟΝΝΕΔ» ανησυχούν μήπως χάσουν τα δίκτυα αντιγραφής τους
Ανακοίνωση για το περιστατικό και ειδικότερα για τη στάση της «γαλάζιας» φοιτητικής παράταξης εξέδωσε και η Νεολαία Συριζα, επισημαίνοντας ότι «η ανησυχία της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ δεν αφορά τις συνέπειες που θα έχει μία τέτοια τιμωρία για τις σπουδές των 106 φοιτητών/τριών, αλλά «την προστασία των δικτύων αντιγραφής που έχει στήσει όλα τα προηγούμενα χρόνια».

Διαβάστε παρακάτω την πλήρη ανακοίνωση:

Τις τελευταίες ημέρες απασχολεί την επικαιρότητα η είδηση ότι 106 φοιτητές του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών κατέθεσαν ακριβώς την ίδια εργασία σε μάθημα της εξεταστικής του περασμένου Ιουνίου, με αποτέλεσμα να μηδενιστούν στο επίμαχο μάθημα και να αποκλειστούν συνολικά από την εξεταστική του Σεπτεμβρίου, με βάση απόφαση της Γενικής Συνέλευσης.
Η άμεση αντίδραση των «παιδιών της ΟΝΝΕΔ» να ζητήσουν την άρση αυτής της ποινής, δίνει μία σαφή εικόνα για την άποψη που έχει η συγκεκριμένη παράταξη σχετικά με την «αριστεία» στα Πανεπιστήμια. Είναι γνωστό άλλωστε στους φοιτητές και τις φοιτήτριες ότι οι πρακτικές της ΔΑΠ περιλαμβάνουν δίκτυα σημειώσεων, κυκλώματα αντιγραφής, υπόγειες συνεννοήσεις με καθηγητές, κεράσματα σε μπουζούκια και ταξίδια αναψυχής. Και φυσικά η δική τους «αριστεία» επεκτείνεται στην υπεράσπιση όσων αντιγράφουν, με σκοπό να διατηρήσουν τις πελατειακές τους σχέσεις και να ενισχύσουν την εκλογική τους δύναμη. Μέσα από αυτή τη διαδικασία ακραίας υποτίμησης της ακαδημαϊκότητας και της επιστήμης, επιδιώκεται η συνολική απαξίωση της δημόσιας Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε η μετάβαση σε ένα καθεστώς ιδιωτικών Πανεπιστημίων να μοιάζει με αναπόφευκτη επιλογή.
Επομένως, η ανησυχία της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ δεν αφορά τις συνέπειες που θα έχει μία τέτοια τιμωρία για τις σπουδές των 106 φοιτητών/τριών, αλλά στην πραγματικότητα την προστασία των δικτύων αντιγραφής που έχει στήσει όλα τα προηγούμενα χρόνια, προκειμένου να εξασφαλίζει τη εγκαθίδρυση ενός καθεστώτος αδιαφάνειας και συναλλαγής που ουδεμία σχέση έχει με τα συμφέροντα και της ανάγκες της πλειοψηφίας της πανεπιστημιακής κοινότητας.

ΣΧΟΛΙΑ (55)

Επιτηρητής Εξεταστικής

Η κατάσταση έχει ξεφύγει τα τελευταία χρόνια.Η αντιγραφή είναι υπεράνω παρατάξεων.Το κινητό έχει αντικαταστήσει το παραδοσιακό σκονάκι.Οι περισσότεροι φοιτητές γράφουν με ένα κινητό στην τσέπη το οποίο έχει μεσα σε μορφή φωτογραφίας τα "σκονάκια".Επίσης ομάδες φοιτητών( πισω απο αυτες είναι συχνά παρατάξεις που θέλουν να φτιάξουν τους δικούς τους για να παρουν ψήφο) λύνουν τα θέματα και διαμέσω των μεσων κοινωνικής δυκτύωσης διαμοιράζουν τις απαντήσεις στους "δικους" τους ο καθένας.Αποτέλεσμα την πρώτη ώρα τα στυλό κάτω και ξαφνικά μετά...αρχίζουν να γράφουν ...Συχνά οι ομάδες που λύνουν τα θέματα είναι έξω απο τα αμφιθέατρα που γράφουν οι φοιτητές στα τραπεζάκια..Τους βλέπουν ΟΛΟΙ να κάνουν το λεγόμενο "συνεργείο".Ξερουν όλοι...και κανένας δεν μιλάει!

//

ΝΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΙ

Αν

Αν έχει κότσια ο Κυριάκος μητσοτάκης ας κάνει κάτι ποιο σημαντικό. Να πάρει από όλα τα πανεπιστήμια την κομματική παράταξη της ΔΑΠ! Να δώσει πρώτος το καλό παράδειγμα! Όχι απλά να διώξει τον επικεφαλή της ΔΑΠ στην πάτρα! Σαφώς την θέση αυτήν την έχω και για όλα τα κόμματα, χωρίς εξαίρεση για κανέναν. Με αυτά που κάνει το ίδιο το μέλος του κόμματος θα θέλει και από πάνω ο Κυριάκος και ιδιωτικά πανεπιστήμια! Να γίνεται μπίζνα με νόμιμα! Αν έχει τακότσια ας βγάλει από παντού τη Δαπ και να έτσι να βγούν όλα τα κόμματα! Δεν σημαίνει αυτό ιδιωτικοποίηση. όχι! είμαι υπέρ της δημόσιας δωρεάν παιδείας. Δεν ανήκω σε κόμμα και βέβαια ψηφίζω, δεν σημαίνει ότι αδιαφορώ για την πολιτική. κάθε άλλο!

gior

ΚΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΙΩΝΙΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΕΓΙΝΕΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕ ΔΟΛΟ !

elena

το μονο που μου κάνει εντύπωση ειναι οτι επιασαν ίδιες ΜΟΝΟ 106 !!!

ELNiCK

Εστάλησαν 380 εργασίες επί συνόλου 720 φοιτητών που χρωστούσαν το μάθημα... "προβιβάστηκαν" με 5 και πάνω, οι 259. Θεωρήθηκαν "έργο τρίτου προσώπου" οι 107. ΟΛΕΣ, και οι 380 είναι γραμμένες σε φροντιστήρια!!! ΟΛΕΣ!!! (Από τις 259 "καλές" οι περισσότερες είναι ίδιες μεταξύ τους μάλιστα... Χα χα χα) Όπως ήταν γραμμένες και όλες οι περσινές, οι προπέρσινες κλπ από το 2011 που ξεκίνησε τη φάμπρικα με τις εργασίες στο μάθημά του ο ίδιος ο καθηγητής... Μη μου πέφτετε απ'τα σύννεφα γλυκιοί μου...

...

Πολύ σοβαρή κατηγορία. Μπορείς να την αποδείξεις;

planet

Μακριά από τα Ελληνικά πανεπιστήμια τα πτυχία που δίνουν είναι του κόλου ξέρω περιπτώσεις μηχανικών που πήγαινε ένας και έδινε για άλλο φοιτητή το μάθημα με την ταυτότητα του και όλα οκ! πτυχίο με άριστα!!

τοις κοινων ρημαξοι πειθομενοι (2)

και γιατί λοιπόν αφού όλοι ξέρουν τι αντιγραφές συναλλαγές διαπλοκές γινονται όχι μόνο με τις εργασίες,αλλά και τα συγγραματα και τις σημειώσεις ακόμη και συγκεκριμενων καθηγητων που έχουν επιβάλλει τη δική τους διδακτική ύλη και όποιος δεν υποταχθεί σε αυτους δεν παίρνει ούτε σε δέκα χρόνια πτυχίο και τρέχει στους ψυχολόγους και παίρνει μια χούφτα χάπια για να κρατηθεί όρθιος ( ρωτήστε την κυρία Μπαζιανα που είχε πάει κάποτε στα δικαστήρια και τα είχε καταγγείλει όλα αυτά φοιτήτρια στην Πάτρα) γιατι ρε δεν αλλάζεις αυτό το διευθαρμενο σύστημα αφού τα ξέρεις όλα αυτά πάρα πολύ καλά ως επιστημων ( εφ ισταμαι δηλαδή γνωρίζω καλά);Μήπως γιατί δεν εφ ισταμαι και δεν γνωρίζεις καλά και δεν είσαι επιστημών;Οι Σπαρτιάτες την κλεψια ( εδώ τη λογοκλοπή ) δεν την θεωρούσαν τόσο ντροπιαστική όσο το να σε πιασουν με τα κλεμμένα στα χερια και χαρακτηριστικη είναι η σπαρτιατική ιστορία με τον μικρό Σπαρτιάτη που έκλεψε ένα αλεπουδακι και το έκρυψε κάτω από το μανδια του και το αλεπουδακι του ξέσκισε την κοιλιά του και το παιδί πέθανε και δεν το πετάξε από πάνω του από τη θέληση του να μην ντροπιασει οτι έκλεψε.Το σύστημα είναι ένοχο κι εμεις είμαστε αθώοι λέει ο Σαββοπουλος σε μια στροφή ,σαρκαστικά και χαριτολογώντας μα θες ,αλλά εδώ δεν μπορεί να είναι εκατοντάδες οι διευθαρμενοι φοιτητές που αξίζουν μηδενισμό κι εσύ να μην αναρωτιέσαι ρε πως φτάσαμε ως εδώ;Αλλά να τους μηδενιζεις επειδή πιάστηκαν να αντιγράφουν και με ευσχημομο τροπο να τους το επέτρεπεις να εξακολουθουν να αντιγράφουν αλλά με την προϋπόθεση παιδιά με το μαλακό να μην μας πιάσουν; Ενώ ήξερες τι γινόταν τόσο καιρό αλλά δεν περίμενες να το ξεφτυλισουν τόσο και να αποκαλυφθεί όλος αυτός ο διευθαρμενος κόσμος συναλαγης πωλησης εργασιών συγγραμμάτων σημειώσεων κλπ και να κινδυνεύουν να ξυπνήσουν τίποτα υπουργεία ( χρρρρ;;;φσσσσ!!!,χρρρρ;;;φσσσσ!!!,χρρρρ;;;φσσσσσ!!! ) και να πλακώσουν κάτω ( με την κυρά Μπαζιανα έχουσα εξουσίες ) και να μας ξηλώσουν και αλλαξουν όλο το διευθαρμενο συστηματακι μας και τη βολεψη μας;Αλλα δεν το βλέπω.Οποτε εξακολουθεί ισχύει ακόμη το τοις κοινων ρηξαξοι πειθόμενοι.Εχει δίκιο η δαπ,λέει ((οβασιλεύς ειναι γυμνός)) ((κι ομως κινείται))δείχνει με το δάχτυλο το φεγγάρι και μεις κοιτάμε ακόμη το δάχτυλο.Τη δαπ μαλλον ο Μαρξ τη εξέθεσε παρα το όλο σκηνικό.Αλλωστε υπαρχει ηχητικό ντοκουμέντο με Καραμανλή να μονολογεί ((κατά βάθος ωρες ωρες νομίζω ότι είμαι κουμουνιστής )) το μετέδιδε σατυρική ραδιοφονική εκπομπή και έπρεπε κάτι να γίνει με τον αιρετικο πατρινό φιλοκομουνισμο...

ελ

Ας βγαλουν τα κομματα απο τα πανεπιστημια.Εχουν καταντησει φυτωριο πολιτικων.

Μαθηματικός

Δεν βρομάνε μόνο τα σκουπίδια.....στη χώρα που ανθεί φαιδρά Πορτοκαλέα και ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kte22

Στον χώρο έχουν δημιουργηθεί 15 τέρμιναλ άφιξης-αναχώρησης για λεωφορεία, αίθουσες αναμονής, γραφεία διοίκησης, αποθήκες, διάφορες υπηρεσίες, κυλικείο, εστιατόρια και καταστήματα για τις ανάγκες των επιβατών

1