Ρήγματα σε όλο του το μήκος έχει το Blue Star Patmos που προσάραξε στην Ίο

Δεν είναι βαθιά και δεν έχουν επηρεάσει τις μηχανές του, έτσι θα επιχειρηθεί να πλεύσει μόνο του έως το ναυπηγείο - Παραμένουν στα γκαράζ του 12 φορτηγά και 16 ΙΧ - Ανησυχία στο νησί για την τροφοδοσία εν μέσω τουριστικής περιόδου

Ρήγματα σε όλο του το μήκος έχει το Blue Star Patmos που προσάραξε στα ανοιχτά του λιμανιού της Ίου
, γεγονός που δεν επιτρέπει προς το παρόν την αποκόλλησή του από το συγκεκριμένο σημείο που βρίσκεται από χθες τα ξημερώματα. 

Το πλοίο έχει υποστεί διάφορα ρήγματα, από μπροστά μέχρι πίσω, όμως οι μηχανές του λειτουργούν κανονικά. Καθώς σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, τα ρήγματα που προκλήθηκαν από την προσάραξη στην ξέρα δεν είναι βαθιά και το νερό έχει μεν φτάσει στις δεξαμενές ασφαλείας, αλλά όχι στις μηχανές, θεωρείται ότι το πλοίο δεν έχει ζήτημα πλευστότητας και άρα πως θα μπορέσει μόνο του να φτάσει ως το ναυπηγείο. 

Σήμερα πάντως οι δύτες θα επανεκτιμήσουν την κατάσταση, με σκοπό τις επόμενες ημέρες να κλείσουν τα ρήγματα, το πλοίο να αποκολληθεί από την ξέρα και να πλεύσει με τις δικές του μηχανές στο ναυπηγείο, χωρίς τη βοήθεια ρυμουλκών, όπως εκτιμούν οι ειδικοί της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Εν τούτοις ήδη από χθες το απόγευμα βρίσκονται δίπλα στο πλοίο τρία ρυμουλκά, έτοιμα να επέμβουν εφόσον χρειαστεί. 

Στο πλοίο άλλωστε παραμένουν 12 φορτηγά και 16 οχήματα, αν και όλοι οι επιβάτες, 205 άτομα, αποβιβάστηκαν σώοι, φορώντας τα σωσίβιά τους στην Ίο, με την βοήθεια του ταχύπλοου καταμαράν "Super Jet".  Στο Blue Star Patmos παραμένουν τα περίπου 40 μέλη του πληρώματος.



Αν και οι δύτες έπεσαν την Τετάρτη αρκετές φορές στο νερό, η επιθεώρηση δεν μπόρεσε να ολοκληρωθεί και θα συνεχιστεί και σήμερα, προκειμένου να υπάρχει τελική εικόνα για τη ζημιά που έχει υποστεί το υπερσύγχρονο πλοίο. Το αισιόδοξο είναι ότι μέχρι στιγμής δεν έχει παρατηρηθεί θαλάσσια ρύπανση.

Σημειώνεται ότι μέχρι στιγμής δεν έχουν διευκρινιστεί τα αίτια της προσάραξης, πληροφορίες όμως αναφέρουν ότι ο πλοίαρχος ανέπτυξε ταχύτητα με αποτέλεσμα να μην στρίψει σωστά το πλοίο στο συγκεκριμένο σημείο και να προσαράξει.

















Τις φωτογραφίες έστειλε στο protothema.gr ο Απόστολος Μουσσαμάς


















Δείτε βίντεο: Ρήγματα σε όλο του το μήκος έχει το Blue Star Patmos που προσάραξε στην Ίο


ΣΧΟΛΙΑ (67)

James

All eays n 4rever thas exidents they gonna be with roxs under water Why no one has open the eyes n think All this fucking years we have the same problem with sleping captans to drop on this place a ballon with light RED TO FLUSH DAY N NIGHT To me every one need replace

ΤΙ ΤΑΓΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΡΕ

ΤΥΦΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΝΤΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ ??? ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΡΦΩΣΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΙΟΥ ΝΑ ΚΛΑΙΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΒΕΡΝΕΣ...

Υττυ

Είναι συνολική ατυχίσ για την Ελληνιή ακτοπλοία το συβάν Και λάθη γίνονται και αστοχίες υπάρχουν σε όλη την ζωή. Και να κυτάξει η Εληνική ναυτιλία και η πολιτεία να ενισχύσει ο καθένας την Ελληνικότητα της ναυτιλίας μας για το καλό όλων μας. Λάθη και αστοχίες δεν έχουν όσοι δεν προσπαθούν και δεν εργάζονται. Και οι Έλληνες ακτοπλόοι χρόνοι και προσπαθούν και εργάζονται και αυτοί είναι που έγιναν γνωστά τα κυκλαδονήσια και το Αιγαίο συνολικά για το Εθνικό καλο και το καλό και την πρόοδο των δυσκολων Ελληνικών δτην πρόσβαση νησιών. Και η εν λόγω εταιρεία έχει και καλά πλοία και εξυπηρετεί χρόνια την χώρα.

Χρήστος Β.

Μια χαρά εταιρία τουλάχιστον όσον αφορά προς τον πελάτη, μην τα ισοπεδώνετε όλα κομπλεξικοί του πληκτρολογίου!

Τ

Τεράστια η ζημιά για την εταιρεία. Δεν θα ήθελα να ήμουν στην θέση του καπετάνιου.

ΣεΑν

Μαλλον ο κυριος επιθυμει να πεσει στην αγκαλια ξενων εφοπλιστων(π.χ.Grimaldi ιδιοκτητης Minoan Lines για οσους δεν γνωριζουν)για να δειξει λιγο σεβασμο στον αγωνα που δινουν Ελληνικες εταιρειες που προσπαθουν και δινουν τα παντα για να παρεχουν εναν απο τους καλυτερους στολους σε ολο τον κοσμο.Επιτρεψτε μου να εχω αποψη για το θεμα απο την ωρα που οι επαγγελματικες μου δραστηριοτητες περνανε μεσα απο την συνεργασια με ναυτηλιακες ολων των εθνικοτητων και με περηφανια σας λεω οτι σαν τους Ελληνες ναυτικους και εφοπλιστες απλα δεν υπαρχουν.Μια δοκιμη για το αντιθετο επεισε και τους πιο δυσκολους.Περιτρανο παραδειγμα το πειραμα με την υπερ-χλιδατη MINOAN που με τον superstar της Ιταλικης ναυτηλιας καταντησεπρωταθλητης της βρωμιας και δυστυχως αυτο ειναι το καλυτεροαπο ολα οσα γινονται εκει.Οσο για την παλαιοτητα,δεν ξερω τι να πω,προφανως για εσας και 5 ετων καραβι να ειναι παλιο για εσας.Παρακαλω πολυ ας θυμηθουμε και μερικα βιντεο του χειμωνα, που ο καπετανιος που εσεις δικαζεται στα sites,να δινει αγωνα στα κυματα για να παει κοσμο και εμπορευματα σε νησιωτες(που καθονται τον αγριο χειμωνα στα νησια τους)ανθρωπους που παιρνουν στις πλατες τους τα παντα και προσφερουν μεγιστο εργο.Παντα θα υπαρχουν και κακες στιγμες.Δυστυχως καμια φορα δεν πανε καλα τα πραγματα και για να συμβει κατι παντα κατι εχει γινει λαθος,γιατι αν δεν ειχε γινει δεν θα γινοταν τιποτα.Οταν μιλαμε για να ναυτηλια οι Ελληνες μονο ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ πρεπει να νιωθουν

ρτ8

Συγχαρητήρια φίλε. Έτσι είναι..

ΚΑΠΕΤΑΝΙΕ ΕΣΥ ???

ΑΣΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΔΕΣ ΤΑ ΡΗΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΣΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΠΡΙΝ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΟ ΒΥΘΟ!

Wisdom

Θα μου φανεί πολύ περίεργο να υπάρχει εκτεταμένο ρήγμα στα ύφαλα του πλοίου με εισροή υδάτων και να επιτρέψει το λιμεναρχείο προσπάθεια αποκόλλησης με ίδια μέσα. Γίνεται μεν, αλλά το λιμεναρχείο δεν πρόκειται να πάρει τέτοιο ρίσκο και να διακινδυνεύσει πιθανό ναυάγιο ή/και ρύπανση, ακόμα και αν συναινέσει ο νηογνώμονας (που και αυτό είναι δύσκολο). Αυτά που αναφέρονται στο άρθρο προφανώς είναι ευσεβείς πόθοι της Blue Star Ferries και των ασφαλιστών του πλοίου για να γλυτώσουν το υψηλότατο κόστος salvage (δεν έχει σχέση με το πραγματικό κόστος αλλά υπολογίζεται ως συνήθως διψήφιο ποσοστό επί της αξίας του πλοίου) αν τελικά εμπλακούν ρυμουλκά. Το πιθανότερο είναι να διατάξει το λιμεναρχείο αποκόλληση και πλεύση μέχρι το λιμάνι επισκευής/ναυπηγείο με τη βοήθεια ρυμουλκών, ενώ μάλλον θα υπάρχουν και σκάφη απορρύπανσης σε επιφυλακή.

Ελλαδίτης

Έφταιγε η κακιά η ώρα και ο ανάδρομος Δίας. Ο καπετάνιος ειναι αθώος. Έτυχε και έριξε ενα πλοίο πανω στα βράχια, στο καθένα θα συνέβαινε αυτο. Αυτη ειναι η Ελλαδα, σας το ειπε και ο Σημιτης στο Σάμινα που ολοι ηταν μεθυσμένοι και έβλεπαν ποδόσφαιρο. (Κι αυτο μπορει να συμβεί σε ενα καπετάνιο) Χαχαχα σας φτύνει όλος ο πλανητης και νομίζετε οτι το κανουν για να μη σας ματιάσουν Φιλάκια απο ΝΥ

rt8

Φίλε Νεοϋορκέζε να μας πεις τι βλέπουν οι δικοί σου (και τους φτύνει όλος ο πλανήτης) που στουκάρουν ένα πλοίο του πολεμικού σας ναυτικού ανά 15 μέρες.

ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

ΠΛΥΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΤΩΡΑ ΜΠΡΟΥΚΛΗ ΚΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΡΑ

προσπαθησε

Να αποφύγει ιδιωτικό πλοίο (κοτερο) που έβγαινε από το λιμάνι και έπεσε πάνω στη ξέρα. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το κρύβουν. Σε ποιονανήκε το κκότερο;

BAΛΤΕ 50 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

pl12

Κατά τη διάρκεια της έρευνας βρέθηκαν στην κατοχή του και κατασχέθηκαν πέντε χαρτονομίσματα των 200 ευρώ εμφανώς πλαστά, ενώ κατασχέθηκαν επιπλέον 100 ευρώ ως προερχόμενα από παράνομες δραστηριότητες

seismos

Ο Κωνσταντίνος Μακρόπουλος προειδοποιεί: Θα υπάρξει μεγαλύτερος σεισμός στην Αθήνα μέχρι το 2021 - Τόνισε ότι πλησιάζει η περίοδος ενεργοποίησης του ρήγματος των Αλκυονίδων που προκάλεσε τον σεισμό του 1981, καθώς το ρήγμα ενεργοποιείται κάθε 40-45 χρόνια

22
xatzidakis_genop

Η ΓΕΝΟΠ – ΔΕΗ ζητά νέα συνάντηση με τον Κωστή Χατζηδάκη – Οι συνδικαλιστές υποστηρίζουν ότι το σχέδιο διάσωσης «οδηγεί στο ξεπούλημα των ασημικών της μεγαλύτερης βιομηχανικής επιχείρησης της χώρας»

11
moni_dafniou

Το υπουργείο Πολιτισμού προχώρησε στην αποτίμηση των ζημιών στη Μονή Δαφνίου μετά τον σεισμό της 19ης Ιουλίου –Προβλήματα στο δυτικότερο τμήμα του βόρειου τείχους και αποκόλληση ψηφίδων από τα ψηφιδωτά