Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Τροχαίο στο πέταλο του Μαλιακού
Τροχαίο στο πέταλο του Μαλιακού
Ακόμη ένα τροχαίο, πριν από λίγη ώρα, σ΄ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία του πετάλου του Μαλιακού...
Ακόμη ένα τροχαίο, πριν από λίγη ώρα, σ΄ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία του πετάλου του Μαλιακού, στην ευθεία της Λαμίας εκεί που τελειώνει ο κλειστός αυτοκινητόδρομος και μπαίνουμε στο φονικό πέταλο στο 208 χλμ.
Ο οδηγός με μαύρο ΙΧ, είχε κατεύθυνση προς Λαμία και από τα νερά, που είχε κρατήσει ο δρόμος, έχασε τον έλεγχο μόλις μπήκε στο πέταλο, με αποτέλεσμα να βρεθεί στο αντίθετο ρεύμα και να συγκρουστεί μετωπικά με ασημί όχημα.
Οι δύο οδηγοί και η συνοδηγός του μαύρου οχήματος, διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και σύμφωνα με πληροφορίες του LamiaReport, δεν είναι κανείς σοβαρά.
Σε ρεπορτάζ που έκανε το LamiaReport για τα σημεία-παγίδες στην περιοχή μας όταν βρέχει, κατέγραψε τα παρακάτω:
208 - 210 χιλ.: είναι ακριβώς στην ευθεία της Λαμίας-Ανθήλης, εκεί που τελειώνει το διάζωμα. Όλο αυτό το κομμάτι κρατάει νερά, με αποτέλεσμα να αποτελεί παγίδα για τους διερχόμενους οδηγούς, που μάλιστα έρχονται με μεγάλη ταχύτητα από τον κλειστό αυτοκινητόδρομο.
Ο οδηγός με μαύρο ΙΧ, είχε κατεύθυνση προς Λαμία και από τα νερά, που είχε κρατήσει ο δρόμος, έχασε τον έλεγχο μόλις μπήκε στο πέταλο, με αποτέλεσμα να βρεθεί στο αντίθετο ρεύμα και να συγκρουστεί μετωπικά με ασημί όχημα.
Οι δύο οδηγοί και η συνοδηγός του μαύρου οχήματος, διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και σύμφωνα με πληροφορίες του LamiaReport, δεν είναι κανείς σοβαρά.
Σε ρεπορτάζ που έκανε το LamiaReport για τα σημεία-παγίδες στην περιοχή μας όταν βρέχει, κατέγραψε τα παρακάτω:
208 - 210 χιλ.: είναι ακριβώς στην ευθεία της Λαμίας-Ανθήλης, εκεί που τελειώνει το διάζωμα. Όλο αυτό το κομμάτι κρατάει νερά, με αποτέλεσμα να αποτελεί παγίδα για τους διερχόμενους οδηγούς, που μάλιστα έρχονται με μεγάλη ταχύτητα από τον κλειστό αυτοκινητόδρομο.
220 - 222 χιλ.: είναι το κομμάτι από το ύψος της "ΑΚΜΗΣ",που τελειώνει ο αυτοκινητόδρομος μέχρι το πρατήριο "222" πριν τη Στυλίδα, όπου επίσης όταν βρέχει γίνεται ιδιαίτερα επικίνδυνο.
152 - 156 χιλ.: ξεκινάει λίγο πριν την Αρκίτσα και φτάνει μέχρι την Αταλάντη, όπου επίσης έχουμε λιμνάζοντα νερά σε ισχυρές βροχοπτώσεις.
122 - 124 χιλ.: είναι στο ύψος του Μαρτίνου, από τη γέφυρα μέχρι του "Καραπιπέρη"
Φυσικά εκτός από τα παραπάνω σημεία-παγίδες είναι αυτονόητο ότι πρέπει γενικώς να προσέχουμε στην εθνική, ειδικότερα όταν βρέχει.
Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται επίσης, όταν επικρατούν συνθήκες όπως σήμερα, στα οδικά δίκτυα από Λαμία προς Δομοκό, Καρπενήσι και Μπράλο, όπου εκτός από τις στροφές και την ολισθηρότητα έχουμε ομίχλη και περιορισμένη ορατότητα.
152 - 156 χιλ.: ξεκινάει λίγο πριν την Αρκίτσα και φτάνει μέχρι την Αταλάντη, όπου επίσης έχουμε λιμνάζοντα νερά σε ισχυρές βροχοπτώσεις.
122 - 124 χιλ.: είναι στο ύψος του Μαρτίνου, από τη γέφυρα μέχρι του "Καραπιπέρη"
Φυσικά εκτός από τα παραπάνω σημεία-παγίδες είναι αυτονόητο ότι πρέπει γενικώς να προσέχουμε στην εθνική, ειδικότερα όταν βρέχει.
Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται επίσης, όταν επικρατούν συνθήκες όπως σήμερα, στα οδικά δίκτυα από Λαμία προς Δομοκό, Καρπενήσι και Μπράλο, όπου εκτός από τις στροφές και την ολισθηρότητα έχουμε ομίχλη και περιορισμένη ορατότητα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα