Σημαντική δράση για τους απαχθέντες από τη Χαμάς θα οργανωθεί την Κυριακή στις 12:00, στην οδό Διονυσίου Αρεοπαγίτου, κοντά στη διασταύρωση με την οδό Ροβέρτου Γκάλλι. Στόχος η ευαισθητοποίηση του κόσμου για τους 224 ανθρώπους, ανάμεσά τους και παιδιά, που βρίσκονται όμηροι της ισλαμιστικής παλαιστινιακής οργάνωσης.
Η δράση της εβραϊκής κοινότητας Ελλάδας περιλαμβάνει την ανάρτηση αφισών, με τα πρόσωπα όλων των ομήρων, κοντά στην Ακρόπολη.
Η πρωτοβουλία υπό τον τίτλο ''bringthemhome'' αποσκοπεί στην πλήρη ενημέρωση του ελληνικού κοινού.
«Θέλουμε το ελληνικό κοινό να ενημερωθεί για τους 224 απαχθέντες Ισραηλινούς αμάχους, συμπεριλαμβανομένων μωρών, παιδιών, μητέρων, γυναικών και ηλικιωμένων, μέσω αφισών που φέρουν τον τίτλο ''KIDNAPPED'' ''ΑΠΑΓΩΓΗ'', που θα αναρτηθούν σε κεντρικές τοποθεσίες. Αποφασίσαμε να βάλουμε αφίσες σε όλη την πόλη. Πολλές αφίσες αφαιρέθηκαν από φιλοπαλαιστινιακές ομάδες ως πολιτική ενέργεια. Εμείς δεν είμαστε πολιτική ομάδα. Απλώς άτομα που αγωνιούν και ενδιαφέρονται να επιστρέψουν οι όμηροι που κρατούνται για εβδομάδες, πίσω» επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση.
«Όσοι μπόρεσαν, επέστρεψαν στο Ισραήλ για να γίνουν εθελοντές. Οι Ισραηλινοί που έμειναν πίσω, ένιωσαν ότι έπρεπε να κάνουν κάτι για να ευαισθητοποιήσουν τον κόσμο για την κατάσταση των ομήρων προκειμένου να τους φέρουν πίσω με ασφάλεια. Οι Ισραηλινοί που ζουν στην Ελλάδα δημιούργησαν μια ομάδα δράσης που εντάχθηκε στην παγκόσμια ομάδα Ισραηλινών που ζουν σε όλο τον κόσμο» σημειώνεται ακόμη.
«Ελπίζουμε ότι ο ελληνικός λαός θα σεβαστεί τη θλίψη μας και θα συμμεριστεί τη σημασία του να φέρουμε τους ανθρώπους μας με ασφάλεια πίσω, στις οικογένειές τους που αγωνιούν» καταλήγει το σχετικό σημείωμα.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.