Εκτός πεδίου σχολιασμού δεν θα μπορούσαν να μείνουν οι ενδυματολογικές επιλογές των δημοσιογράφων που συμμετείχαν στη διαδικασία του ντιμπέιτ στο Ραδιομέφαρο της ΕΡΤ.
Δεν θα μπορούσε να μην επισημανθεί ότι και οι τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι, που συμμετείχαν στη διαδικασία, ξεχώρισαν η καθεμιά με τον δικό της τρόπο και ύφος, με πολύ κομψές εμφανίσεις.
Η δημοσιογράφος του ΣΚΑΙ, Σία Κοσιώνη, που έφτασε πρώτη, επέλεξε να φορέσει, σε πιο αυστηρή γραμμή, ένα κοστούμι στα χρώματα του ανοιχτού πράσινου, στις αποχρώσεις του φυστικί. Το πουκάμισο, δε, που φορούσε από μέσα ήταν ένα πολύ φίνο λευκό, το οποίο είχε μέχρι επάνω κουμπωμένο.
Η δημοσιογράφος του Mega, Ράνια Τζίμα, από την πλευρά της, επέλεξε ένα μαύρο εντυπωσιακό κοστούμι με λευκά πέτα και ντεκολτέ. Σε μια θηλυκή προσέγγιση, επέλεξε να φορέσει κατάσαρκα το σακάκι χωρίς πουκάμισο από μέσα.
Κλείσιμο
Στα κόκκινα επέλεξε να ντυθεί η δημοσιογράφος του STAR, Μάρα Ζαχαρέα, σε μια εντυπωσιακή εμφάνιση, έναν μοντέρνο συνδυασμό, από τον οποίο δεν έλειπε το κόκκινο πουκάμισο με το μωβ μοτίβο στο στήθος.
Όσον αφορά στις ανδρικές παρουσίες, εκείνο που παρατηρεί κανείς είναι ότι και οι τρεις δημοσιογράφοι επέλεξαν να φορέσουν γραβάτα και κοστούμι στις αποχρώσεις του μπλε και μαύρου.
Ο δημοσιογράφος του Alpha, Αντώνης Σρόιτερ, όπως και ο δημοσιογράφος του Ant1, Γιώργος Παπαδάκης, επέλεξαν κοστούμια και γραβάτες στις αποχρώσεις του μπλε και μαύρου.
Ο δημοσιογράφος του OPEN, Παναγιώτης Στάθης, διαφοροποιήθηκε ως προς τους άλλους δύο δημοσιογράφους, στο θέμα της γραβάτας, καθώς κινήθηκε στις αποχρώσεις του μωβ.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.