Χίος: Αυτός είναι ο 40χρονος που μαχαίρωσε ο 25χρονος στο μπαρ γιατί φέρεται να παρενόχλησε την κοπέλα του
Ο άτυχος άντρας είχε εκλεχθεί τοπικός σύμβουλος στο χωριό του το 2010 και διατηρούσε οβελιστήριο στην περιοχή - Ο δράστης συνελήφθη και κρατείται στην Ασφάλεια Χίου ενώ το πτώμα του 40χρονου μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για νεκροψία – νεκροτομή
Ο Χρυσοβαλάντης Αλεξανδρής είναι ο 40χρονος πατέρας, δύο παιδιών που βρήκε τραγικό θάνατο από τις μαχαιριές ενός 25χρονου, τα ξημερώματα του Σαββάτου στο χωριό Λιθί της Χίου.
Ο άτυχος αντρας είχε εκλεχθεί τοπικός σύμβουλος στο χωριό του, το 2010 και διατηρούσε οβελιστήριο στην περιοχή.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από τους κατοίκους του χωριού, το θύμα, ο οποίος είναι πατέρας δύο παιδιών είχε πάει για ποτό στο μπαρ όπου δούλευε ο δράστης με την κοπέλα του. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες , ο 25χρονος ενοχλήθηκε άσχημα όταν το θύμα άρχισε να παρενοχλεί τη νεαρή κοπέλα και «τα αίματα δεν άργησαν να ανάψουν».
Ο δράστης έβγαλε μαχαίρι με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό του 40χρονου πατέρα.
Η αστυνομία ερευνά τα ακριβή αίτια, με κάποιους από τους μάρτυρες να αναφέρουν ότι πιθανόν να αποδίδεται σε παρεξήγηση από την πλευρά του δράστη θεωρώντας ότι ενόχλησε την κοπέλα του. Η οικογένεια του άτυχου 40χρονου είναι συντετριμμένη.
«Μεγάλωνε με τη γυναίκα του τα δύο ανήλικα παιδιά τους, πολύ γνωστός στην περιοχή, διατηρούσε οβελιστήριο, δεν είχε πειράξει κανέναν. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι τον σκότωσαν για μια κοπέλα που μπορεί να είναι και παρεξήγηση»λέει μια γυναίκα , κάτοικος του χωριού, στο protothema.gr.
Κλείσιμο
Ο δράστης συνελήφθη και κρατείται στην Ασφάλεια Χίου ενώ το πτώμα του άτυχου 40χρονου μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για νεκροψία – νεκροτομή.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.