ΕΛ.ΤΑ. Courier: Για πρώτη φορά η εταιρεία μπορεί να αποδώσει φόρο στο ελληνικό δημόσιο

elta_courier

Μετά από 18 χρόνια λειτουργίας θα αποδώσει φόρο περίπου μισού εκατ. ευρώ 

Την ανοδική πορεία της ΕΛΤΑ Courier επισφραγίζει η έγκριση του ετήσιου ισολογισμού της εταιρείας, η οποία για πρώτη φορά είναι σε θέση να αποδώσει φόρο στο ελληνικό δημόσιο. Πρόκειται για την πρώτη φορά μέσα στα 18 έτη συνεχούς λειτουργίας της ΕΛΤΑ Courier που η Εταιρεία είναι σε θέση να αποδώσει φόρο στο ελληνικό δημόσιο, ύψους περίπου μισού εκατομμυρίου ευρώ, όπως σημειώνει χαρακτηριστικά σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.

Ο πρόεδρος του ΔΣ της εταιρείας Αντώνης Φειδοπιάστης εξέφρασε την ιδιαίτερη ικανοποίησή του, σημειώνοντας ότι οι οικονομικές καταστάσεις της ΕΛΤΑ Courier αποδεικνύουν την κερδοφορία μας. Ο Αντώνης Φειδοπιάστης απέδωσε την ανοδική πορεία της ΕΛΤΑ Courier στις διαρθρωτικές αλλαγές που προχώρησε η εταιρεία, στον εκσυγχρονισμό τόσο των υποδομών -που βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη- όσο και των παραγωγικών και πληροφοριακών συστημάτων της, καθώς και στην στροφή της όχι μόνο στον πελατοκεντρική αλλά και γενικότερα στην ανθρωποκεντρική προσέγγιση. «Επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες αλλά και στο ανθρώπινο δυναμικό μας, πάντα με επίκεντρο την εξυπηρέτηση του πελάτη» υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΕΛΤΑ Courier και διαμήνυσε: «Δεν σταματάμε εδώ. Αυτή είναι η αρχή μιας μεγάλης ανοδικής πορείας προς το μέλλον. Ήδη βρισκόμαστε στην 3η θέση και στόχος μας είναι να κατακτήσουμε ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς των ταχυμεταφορών. Τα θετικά αυτά αποτελέσματα μάς δίνουν την αισιοδοξία πως –μέσα στην επόμενη διετία- θα κατακτήσουμε τη 2η θέση, μετατρέποντας έτσι την ΕΛΤΑ Courier σε έναν από τους leaders της αγοράς».

Ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου Αντώνης Φειδοπιάστης και ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΛΤΑ Courier Δημήτρης Αποστολάκος παρουσίασαν στους μετόχους της εταιρείας την έκθεση του Διοικητικού Συμβουλίου καθώς και τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις της, οι οποίες επιβεβαιώθηκαν και υπερψηφίστηκαν, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.

Σημειώνεται πως οι Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ (www.elta-courier.gr), μέλος του ομίλου ΕΛ.ΤΑ, ιδρύθηκε το 2000 ως συνέχεια της υπηρεσίας ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ η οποία ξεκίνησε να προσφέρεται στην ελληνική αγορά το 1986. Δραστηριοποιείται στην αγορά των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς με περισσότερα από 800 σημεία εξυπηρέτησης πανελλαδικά και 500.000 παγκοσμίως. Όπως αναφέρει η ίδια, προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου ποιότητας, με ταχύτητα και αξιοπιστία, τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό, απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της, συμβάλλοντας στην επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων τους. Η εταιρεία είναι πιστοποιημένη κατά τα Πρότυπα ISO 9001:2015 και 22301:2012, και είναι μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (Ε.Ι.Ε.Π.) και του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.).

ΣΧΟΛΙΑ (4)

ioannis

Γιούπι! Η εταιρεία που σε όσους έχουν franchise δεν επιτρέπει να έχουν μεγάλους πελάτες έχει για πρώτη φορά στα 18 χρόνια κέρδη...

Lol

Απλα αστειο! Τοσα χρονια μπαιναμε μεσα παρ οτι οι τιμες τους ηταν στο θεο δλδ? Αστειο

Δελης

Δηλ ειναι ιδιωτικη εταιρια αλλα μεχρι τωρα δεν κατεβαλε φορο?

@Δελης

Προφανώς και δεν κατέβαλε φόρο εφόσον είχε Ζημίες. Φόρος επιβάλλεται επι των κερδών (έσοδα - έξοδα) αν και όταν υπάρχουν.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

O διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής, ο ειδικός σε θέματα φορολογικού δικαίου Γιώργος Μυλωνογιάννης

Σε εξέλιξη το 5ο Athens Law Forum on Taxation-  Κύριοι ομιλητές  ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής, ο διευθυντής του γραφείου του προέδρου της ΝΔ Στυλιανός Πέτσας, ο πρόεδρος του ΟΕΕ Κωνσταντίνος Κόλλιας και ο ειδικός σε θέματα φορολογικού δικαίου Γιώργος Μυλωνογιάννης

connection

Παρά τους πρόσφατους πανηγυρισμούς της διοίκησης του ΑΔΜΗΕ για αίσιο τέλος στις διαπραγματεύσεις για να κλείσει η μεγάλη ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης με την Αττική, οι εξελίξεις αποδεικνύουν ότι θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος προκειμένου να οριστικοποιηθεί κάποια τελική συμφωνία, με το χρόνο να γράφει ήδη μεγάλες καθυστερήσεις στην πορεία υλοποίησης του έργου.

dhmosi

Οσμή σκανδάλου αναδύεται από τις καταγγελίες κομμάτων της αντιπολίτευσης αλλά και τα στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας αναφορικά με τη σύμβαση παραχώρησης για την κατασκευή και λειτουργία για 60 έτη του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο, του μεγαλύτερου logistics hub της χώρας, προς τη Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο Α.Ε., που είναι κοινοπραξία της ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. (80%) και της Goldair Cargo (20%).

ITALIAN-ECONOMY

Σε άλλο μήκος κύματος κινείται η Süddeutsche Zeitung, η οποία στηλιτεύει τη στάση που τηρεί στο ζήτημα του ιταλικού προϋπολογισμού η γερμανική κυβέρνηση, που θεωρεί ότι το βασικό πρόβλημα για την Ιταλία είναι το δημόσιο χρέος της