Handelsblatt: Το στοίχημα της Ελλάδας είναι να προσελκύσει περισσότερους Κινέζους, Ινδούς και Αμερικανούς τουρίστες
Handelsblatt: Το στοίχημα της Ελλάδας είναι να προσελκύσει περισσότερους Κινέζους, Ινδούς και Αμερικανούς τουρίστες
Η γερμανική οικονομική επιθεώρηση γράφει ότι η χώρα μας πρέπει να στραφεί σε αυτές τις αγορές, καθώς οι τουρίστες από αυτές τις χώρες έχουν μεγαλύτερο διαθέσιμο εισόδημα
Για το ενδεχόμενο άνοιγμα της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας προς τους Ινδούς, Κινέζους και Αμερικανούς παραθεριστές γράφει η οικονομική επιθεώρηση Handelsblatt.
«Περίπου τα τρία τέταρτα των παραθεριστών από το εξωτερικό πέρυσι ήταν από κράτη-μέλη της ΕΕ και τη Μεγάλη Βρετανία. Όμως η μεγάλη αναπτυξιακή δυναμική, σύμφωνα με τους ειδικούς του κλάδου, δεν βρίσκεται πλέον σε αυτές τις παραδοσιακές αγορές, μεταξύ άλλων λόγω της αδύναμης οικονομικής δραστηριότητας εκεί.
Στο πλαίσιο της μεσοπρόθεσμης τουριστικής στρατηγικής της η Ελλάδα θα πρέπει ως εκ τούτου να στραφεί περισσότερο σε πιο μακρινές αγορές, όπως οι ΗΠΑ και η Κίνα, όπως προτείνει μια νέα έρευνα της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας.
Με αυτόν τον τρόπο η χώρα θα μπορούσε να προσελκύσει παραθεριστές με μεγαλύτερες καταναλωτικές δυνατότητες, περισσότερους ξένους στους μήνες εκτός της high-season, να αναπτύξει εναλλακτικούς προορισμούς και έτσι να αντιμετωπίσει τον υπερτουρισμό στα τουριστικά hotspots κατά τους καλοκαιρινούς μήνες».
Μέσω της επιμήκυνσης της τουριστικής σεζόν οι παραθεριστές από άλλες ηπείρους «μπορούν να προσφέρουν προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξης στην ελληνική τουριστική βιομηχανία, όπως παρατηρεί η μελέτη της ΕΤΕ, (…) διότι οι επισκέπτες από αυτές τις χώρες έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για πολιτιστικά αξιοθέατα και θεματικά ταξίδια εκτός των τουριστικών hotspots και της high-season».
Σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας Mabrian «το 35% των Ινδών επισκεπτών στην Ελλάδα ενδιαφέρεται πρωτίστως για πολιτιστικά αξιοθέατα, όπως οι αρχαιολογικοί χώροι – μόλις το 7,7% έρχεται κυρίως για τα μπάνια στη θάλασσα. […] Την ίδια στιγμή, το 2024 ο αριθμός των επισκεπτών από την Κίνα αυξήθηκε κατά 30% στις 139.000. Αυτός ο αριθμός πάντως παραμένει χαμηλότερος σε σύγκριση με το 2019, το τελευταίο έτος πριν από την πανδημία, όταν και ήρθαν 217.600 παραθεριστές από την Κίνα. Οι ειδικοί όμως εκτιμούν πως η αναπτυξιακή δυναμική είναι μεγάλη.
Το ίδιο ισχύει και για την αμερικανική αγορά: οι επισκέπτες από τις ΗΠΑ έχουν αυξηθεί κατά 42% από το 2022. […] Μάλιστα, οι Αμερικανοί είναι ευπρόσδεκτοι επισκέπτες στην Ελλάδα, καθώς ξοδεύουν κατά κεφαλήν τα διπλά σε σύγκριση με όσα ξοδεύουν οι υπόλοιποι τουρίστες κατά μέσο όρο. Επιπλέον, περίπου το 50% των Αμερικανών τουριστών έρχεται εκτός high-season – το αντίστοιχο ποσοστό για τους υπόλοιπους τουρίστες ανέρχεται περίπου στο 33%», καταλήγει η Handelsblatt.
Πηγή: Deutsche Welle
«Περίπου τα τρία τέταρτα των παραθεριστών από το εξωτερικό πέρυσι ήταν από κράτη-μέλη της ΕΕ και τη Μεγάλη Βρετανία. Όμως η μεγάλη αναπτυξιακή δυναμική, σύμφωνα με τους ειδικούς του κλάδου, δεν βρίσκεται πλέον σε αυτές τις παραδοσιακές αγορές, μεταξύ άλλων λόγω της αδύναμης οικονομικής δραστηριότητας εκεί.
Στο πλαίσιο της μεσοπρόθεσμης τουριστικής στρατηγικής της η Ελλάδα θα πρέπει ως εκ τούτου να στραφεί περισσότερο σε πιο μακρινές αγορές, όπως οι ΗΠΑ και η Κίνα, όπως προτείνει μια νέα έρευνα της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας.
Με αυτόν τον τρόπο η χώρα θα μπορούσε να προσελκύσει παραθεριστές με μεγαλύτερες καταναλωτικές δυνατότητες, περισσότερους ξένους στους μήνες εκτός της high-season, να αναπτύξει εναλλακτικούς προορισμούς και έτσι να αντιμετωπίσει τον υπερτουρισμό στα τουριστικά hotspots κατά τους καλοκαιρινούς μήνες».
Μέσω της επιμήκυνσης της τουριστικής σεζόν οι παραθεριστές από άλλες ηπείρους «μπορούν να προσφέρουν προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξης στην ελληνική τουριστική βιομηχανία, όπως παρατηρεί η μελέτη της ΕΤΕ, (…) διότι οι επισκέπτες από αυτές τις χώρες έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για πολιτιστικά αξιοθέατα και θεματικά ταξίδια εκτός των τουριστικών hotspots και της high-season».
Σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας Mabrian «το 35% των Ινδών επισκεπτών στην Ελλάδα ενδιαφέρεται πρωτίστως για πολιτιστικά αξιοθέατα, όπως οι αρχαιολογικοί χώροι – μόλις το 7,7% έρχεται κυρίως για τα μπάνια στη θάλασσα. […] Την ίδια στιγμή, το 2024 ο αριθμός των επισκεπτών από την Κίνα αυξήθηκε κατά 30% στις 139.000. Αυτός ο αριθμός πάντως παραμένει χαμηλότερος σε σύγκριση με το 2019, το τελευταίο έτος πριν από την πανδημία, όταν και ήρθαν 217.600 παραθεριστές από την Κίνα. Οι ειδικοί όμως εκτιμούν πως η αναπτυξιακή δυναμική είναι μεγάλη.
Το ίδιο ισχύει και για την αμερικανική αγορά: οι επισκέπτες από τις ΗΠΑ έχουν αυξηθεί κατά 42% από το 2022. […] Μάλιστα, οι Αμερικανοί είναι ευπρόσδεκτοι επισκέπτες στην Ελλάδα, καθώς ξοδεύουν κατά κεφαλήν τα διπλά σε σύγκριση με όσα ξοδεύουν οι υπόλοιποι τουρίστες κατά μέσο όρο. Επιπλέον, περίπου το 50% των Αμερικανών τουριστών έρχεται εκτός high-season – το αντίστοιχο ποσοστό για τους υπόλοιπους τουρίστες ανέρχεται περίπου στο 33%», καταλήγει η Handelsblatt.
Πηγή: Deutsche Welle
Ειδήσεις σήμερα:
Άνοιξε καπάκι βυτιοφόρου με το τσιγάρο στο στόμα στην Τουρκία - Η έκρηξη τον εκσφενδόνισε μέτρα μακριά, δείτε το βίντεο
Μητσοτάκης από Βελεστίνο: Το 2026 θα στρέψουμε την προσοχή μας σε αυτούς που έχουν δοκιμαστεί περισσότερο
Η σοκαριστική στιγμή που παρουσιαστής στις ΗΠΑ μαθαίνει στον αέρα ότι έχει καρκίνο του δέρματος - Δείτε βίντεο
Άνοιξε καπάκι βυτιοφόρου με το τσιγάρο στο στόμα στην Τουρκία - Η έκρηξη τον εκσφενδόνισε μέτρα μακριά, δείτε το βίντεο
Μητσοτάκης από Βελεστίνο: Το 2026 θα στρέψουμε την προσοχή μας σε αυτούς που έχουν δοκιμαστεί περισσότερο
Η σοκαριστική στιγμή που παρουσιαστής στις ΗΠΑ μαθαίνει στον αέρα ότι έχει καρκίνο του δέρματος - Δείτε βίντεο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα