Μια ANAMNESIA από Ελλάδα

anamnesia

Η συλλογή που φέρνει το ελληνικό καλοκαίρι στην καθημερινότητά μας

Μια κασετίνα με αστερίες, με κοχύλια και γοργόνες, που «μυρίζει» αλμύρα από τα παιδικά μας καλοκαίρια.
Ένα πορτοφόλι με λίγο από…χωριάτικη, ελίτσες Καλαμών και μεζεδάκια, με μνήμες από παρέες σε παραθαλάσσια ταβερνάκια.
Μια κούπα αχνιστή… με καρπούζι μυρωδάτο, από αυτό που μας δροσίζει στο λιοπύρι.

Και πάνω στο γραφείο, σημειωματάρια με ένα κάρο υποχρεώσεις και λογαριασμούς, που μοιάζουν… ημερολόγια ταξιδιών στην όμορφη Ελλάδα…

Αυτές είναι οι ελληνικές αναμνήσεις και το Anamnesia τις συγκέντρωσε σε ένα brand που δίνει μια άλλη διάσταση στο souvenir και την ανάμνηση από Ελλάδα. Τα προϊόντα σχεδιάζονται από Έλληνες καλλιτέχνες και παράγονται στην Ελλάδα, αντλούν έμπνευση από φιγούρες της μυθολογίας και χαρακτηριστικά στοιχεία της ελληνικής παράδοσης κι έχουν ήδη κατακτήσει τις καρδιές των ξένων ταξιδιωτών που αγαπούν τη χώρα και όλων των Ελλήνων που ζουν στο εξωτερικό και …των φίλων τους.

Η κυρία Μάρη Χυτήρογλου, τρίτη γενιά της επιχειρηματικής οικογένειας, που διαχειρίζεται επίσης τα Accessorize, Monsoon, INGLOT και Animal, μας μιλά για το νέο brand, για τις προοπτικές της αγοράς και μας αποκαλύπτει τα «αγαπημένα» της από τη συλλογή.
anamnesia-1

Πώς γεννήθηκε η ιδέα και από το αξεσουάρ προέκυψε το Anamnesia;
Η ιδέα για το Anamnesia, προέκυψε πριν 7 χρόνια. Ωστόσο, μας πήρε καιρό να την υλοποιήσουμε, διότι μας απορρόφησαν οι άλλες δραστηριότητές μας, και βεβαίως η ευρύτερη οικονομική κρίση. Λόγω της εμπειρίας μας στη λιανική πώληση, από το 2011 επεξεργαζόμασταν την ιδέα ενός concept store, που θα αναβάθμιζε κατά κάποιο τρόπο την αγοραστική εμπειρία στα αναμνηστικά σουβενίρ. Μας δόθηκε η ώθηση μετά τα capital controls το 2015 όπου οι συναλλαγές με το εξωτερικό έγιναν πιο πολύπλοκες, και ειδικά την άνοιξη του 2016 είπαμε, «ή τώρα, ή ποτέ».

Πώς προέκυψε το όνομα και πώς κάνατε τα πρώτα βήματα;
Η ιδέα του ονόματος προέκυψε σε ένα τηλεφώνημα μεταξύ των τεσσάρων ιδρυτών της εταιρείας, αφού είχε απορριφθεί μια άλλη αίτηση επωνυμίας που είχαμε καταθέσει… Το πρώτο κατάστημα άνοιξε στην Μύκονο τον Ιούνιο του 2016, και 2 μήνες πριν, έχοντας κατοχυρωμένο το σήμα, ένα ολοκληρωμένο business plan, τις κατηγορίες και τις θεματικές ενότητες, απευθυνθήκαμε σε μία ομάδα στενών φίλων στον κλάδο του architectural design, & illustration. Η επιθυμία μας ήταν -και παραμένει- να μοιραζόμαστε το ίδιο κέφι, μεράκι, και αξίες με τους συνεργάτες που στηρίζουν όλη την δραστηριότητα μας σε κάθε επίπεδο, και χαιρόμαστε που το έχουμε καταφέρει!

Πώς επιλέγετε τα σχέδια της συλλογής σας;
Το μεγαλύτερο μέρος της συλλογής μας, αποτελείται από σχέδια που επιμελείται αποκλειστικά η σχεδιαστική μας ομάδα. Ακριβώς επειδή πρόκειται για κάτι που σχεδιάζαμε χρόνια, φανταστείτε ότι τη μια εκ των σχεδιαστών, που είναι πολύ καλή, «καλοκαιρινή» φίλη, την προσεγγίσαμε κολυμπώντας στα καταγάλανα νερά στην παραλία Ξύλα, στην Κέα!

Ταυτόχρονα, και προκειμένου να παρουσιάσουμε μία πιο ολοκληρωμένη συλλογή, μέσα από έρευνα αγοράς, εντοπίσαμε αρκετούς σχεδιαστές για συνεργασία στα σημεία πώλησης που διαθέτουμε. Στην πορεία, και λόγω των κεντρικών σημείων που βρίσκονται τα καταστήματα μας, δεχόμαστε αρκετές ενδιαφέρουσες προτάσεις, τις οποίες πάντα εξετάζουμε με προσοχή, προκειμένου να εξελίσσουμε την γκάμα προϊόντων που παρέχουμε.

Ποιο προϊόν θα αγοράζατε ως δώρο στον καλύτερό σας Έλληνα φίλο που ζει εκτός Ελλάδος για να του θυμίζει τις βόλτες του στην πόλη ή τις διακοπές του; Και τι στον καλύτερο ξένο φίλο σας για να τον ιντριγκάρετε και να έρθει στην Ελλάδα σύντομα;
Σε ένα Έλληνα φίλο θα χάριζα κάποιο προϊόν από τη συλλογή ΜΕΖΕΔΑΚΙΑ, για να αναπολεί τις όμορφες καλοκαιρινές ή και χειμερινές συνευρέσεις με όλα τα απαραίτητα συστατικά που ευφραίνουν την ψυχή, το νου, και την καρδιά-τσιπουράκι, κεφτεδάκι, ντολμαδάκι, ελίτσες, τυράκια, και βεβαίως άσπρο ψωμάκι-!

Σε έναν ξένο φίλο, θα χάριζα κάτι από τη συλλογή ΒΟΥΚΑΜΒΙΛΙΑ, γιατί δημιουργεί πάντα δέος, είναι φίνα, εκλεπτυσμένη, ανθεκτική στον χρόνο και τις κακουχίες, όπως η Ελλάδα που θέλω να κρατώ μέσα μου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα καταστήματα και τη συλλογή επισκεφτείτε τη σελίδα anamnesia.gr.

ΣΧΟΛΙΑ

Πάντως

Πάντως, η πιο φρικτή είναι η ανάμνηση από τα γαιδουράκια, τους σύγχρονους είλωτες του τουρισμού που κουβαλάνε τουρίστες και όχι μόνο, μέρα νύχτα, χωρίς έλεος..

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

synthesi01

Το Κράτος ως Λερναία Ύδρα, όπως «λέει» και ο τίτλος του νέου βιβλίου του καθηγητή Γιώργου Δερτιλή – ένα δοκίμιο που περιγράφει επτά μορφές με τις οποίες μπορούμε σήμερα πλέον να σκεφτούμε το κράτος.

1
tombazis01

Ένα ιστορικός ελαιώνας στην παραθαλάσσια περιοχή Γαλατά Τροιζηνίας στην Βορειοανατολική Πελοπόνησσο απέναντι απο το όμορφο νησί του Πόρου φτιαγμένος από τον ναύαρχο της Επανάστασης  Εμμανουήλ Τομπάζη μας δίνει σήμερα ένα έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

lev01

Η κα Βάσω Βούζα-Κυρατζή συνάντησε στη πόλη των Γρεβενών τον σχεδιαστή Στέλιο Παπαλαμπρόπουλο και καρπός αυτής της συνάντησης η δημιουργική δουλειά που συνοδεύει μια παραγωγική προσπάθεια με επίκεντρο μια φάρμα λεβάντας.

1
barber0

Ποιόν εν τέλει εμπιστεύεται ένας κουρέας για να αφεθεί να δεχθεί τις υπηρεσίες ενός συναδέλφου του; Ένα ενδιαφέρον θέμα…με καλοκαιρινή διάθεση.

1
60147391_2214446438624038_8701900897598308352_n

Το εστιατόριο των αδελφών Κομπογιαννίτη στη περιοχή του παλιού Σιδηροδρομικού Σταθμού της Καλαμάτας είναι ένας συνδυασμός γεύσεων που έρχεται από την τοπική παράδοση με την απαραίτητη τσαχπινιά της σύγχρονης δημιουργίας.

tsas

Ο Άγγελος Φωκιανός είναι ένας νέος Αθηναίος, επιχειρηματίας της γενιάς των 20plus αλλά και ένας επιχειρηματίας της «μιας ιδέας» -αρκεί εκείνη να βρει ανταπόκριση και να «δέσει» το ακροατήριο και πάνω σε αυτό να «χτίσει» την επιτυχία της.

jghmvew

Το Park your Cinema επιστρέφει στο Ξέφωτο του ΚΠΙΣΝ, με αφιέρωμα σε κλασικές κωμωδίες και αγαπημένες παιδικές ταινίες