Μια ANAMNESIA από Ελλάδα

anamnesia

Η συλλογή που φέρνει το ελληνικό καλοκαίρι στην καθημερινότητά μας

Μια κασετίνα με αστερίες, με κοχύλια και γοργόνες, που «μυρίζει» αλμύρα από τα παιδικά μας καλοκαίρια.
Ένα πορτοφόλι με λίγο από…χωριάτικη, ελίτσες Καλαμών και μεζεδάκια, με μνήμες από παρέες σε παραθαλάσσια ταβερνάκια.
Μια κούπα αχνιστή… με καρπούζι μυρωδάτο, από αυτό που μας δροσίζει στο λιοπύρι.

Και πάνω στο γραφείο, σημειωματάρια με ένα κάρο υποχρεώσεις και λογαριασμούς, που μοιάζουν… ημερολόγια ταξιδιών στην όμορφη Ελλάδα…

Αυτές είναι οι ελληνικές αναμνήσεις και το Anamnesia τις συγκέντρωσε σε ένα brand που δίνει μια άλλη διάσταση στο souvenir και την ανάμνηση από Ελλάδα. Τα προϊόντα σχεδιάζονται από Έλληνες καλλιτέχνες και παράγονται στην Ελλάδα, αντλούν έμπνευση από φιγούρες της μυθολογίας και χαρακτηριστικά στοιχεία της ελληνικής παράδοσης κι έχουν ήδη κατακτήσει τις καρδιές των ξένων ταξιδιωτών που αγαπούν τη χώρα και όλων των Ελλήνων που ζουν στο εξωτερικό και …των φίλων τους.

Η κυρία Μάρη Χυτήρογλου, τρίτη γενιά της επιχειρηματικής οικογένειας, που διαχειρίζεται επίσης τα Accessorize, Monsoon, INGLOT και Animal, μας μιλά για το νέο brand, για τις προοπτικές της αγοράς και μας αποκαλύπτει τα «αγαπημένα» της από τη συλλογή.
anamnesia-1

Πώς γεννήθηκε η ιδέα και από το αξεσουάρ προέκυψε το Anamnesia;
Η ιδέα για το Anamnesia, προέκυψε πριν 7 χρόνια. Ωστόσο, μας πήρε καιρό να την υλοποιήσουμε, διότι μας απορρόφησαν οι άλλες δραστηριότητές μας, και βεβαίως η ευρύτερη οικονομική κρίση. Λόγω της εμπειρίας μας στη λιανική πώληση, από το 2011 επεξεργαζόμασταν την ιδέα ενός concept store, που θα αναβάθμιζε κατά κάποιο τρόπο την αγοραστική εμπειρία στα αναμνηστικά σουβενίρ. Μας δόθηκε η ώθηση μετά τα capital controls το 2015 όπου οι συναλλαγές με το εξωτερικό έγιναν πιο πολύπλοκες, και ειδικά την άνοιξη του 2016 είπαμε, «ή τώρα, ή ποτέ».

Πώς προέκυψε το όνομα και πώς κάνατε τα πρώτα βήματα;
Η ιδέα του ονόματος προέκυψε σε ένα τηλεφώνημα μεταξύ των τεσσάρων ιδρυτών της εταιρείας, αφού είχε απορριφθεί μια άλλη αίτηση επωνυμίας που είχαμε καταθέσει… Το πρώτο κατάστημα άνοιξε στην Μύκονο τον Ιούνιο του 2016, και 2 μήνες πριν, έχοντας κατοχυρωμένο το σήμα, ένα ολοκληρωμένο business plan, τις κατηγορίες και τις θεματικές ενότητες, απευθυνθήκαμε σε μία ομάδα στενών φίλων στον κλάδο του architectural design, & illustration. Η επιθυμία μας ήταν -και παραμένει- να μοιραζόμαστε το ίδιο κέφι, μεράκι, και αξίες με τους συνεργάτες που στηρίζουν όλη την δραστηριότητα μας σε κάθε επίπεδο, και χαιρόμαστε που το έχουμε καταφέρει!

Πώς επιλέγετε τα σχέδια της συλλογής σας;
Το μεγαλύτερο μέρος της συλλογής μας, αποτελείται από σχέδια που επιμελείται αποκλειστικά η σχεδιαστική μας ομάδα. Ακριβώς επειδή πρόκειται για κάτι που σχεδιάζαμε χρόνια, φανταστείτε ότι τη μια εκ των σχεδιαστών, που είναι πολύ καλή, «καλοκαιρινή» φίλη, την προσεγγίσαμε κολυμπώντας στα καταγάλανα νερά στην παραλία Ξύλα, στην Κέα!

Ταυτόχρονα, και προκειμένου να παρουσιάσουμε μία πιο ολοκληρωμένη συλλογή, μέσα από έρευνα αγοράς, εντοπίσαμε αρκετούς σχεδιαστές για συνεργασία στα σημεία πώλησης που διαθέτουμε. Στην πορεία, και λόγω των κεντρικών σημείων που βρίσκονται τα καταστήματα μας, δεχόμαστε αρκετές ενδιαφέρουσες προτάσεις, τις οποίες πάντα εξετάζουμε με προσοχή, προκειμένου να εξελίσσουμε την γκάμα προϊόντων που παρέχουμε.

Ποιο προϊόν θα αγοράζατε ως δώρο στον καλύτερό σας Έλληνα φίλο που ζει εκτός Ελλάδος για να του θυμίζει τις βόλτες του στην πόλη ή τις διακοπές του; Και τι στον καλύτερο ξένο φίλο σας για να τον ιντριγκάρετε και να έρθει στην Ελλάδα σύντομα;
Σε ένα Έλληνα φίλο θα χάριζα κάποιο προϊόν από τη συλλογή ΜΕΖΕΔΑΚΙΑ, για να αναπολεί τις όμορφες καλοκαιρινές ή και χειμερινές συνευρέσεις με όλα τα απαραίτητα συστατικά που ευφραίνουν την ψυχή, το νου, και την καρδιά-τσιπουράκι, κεφτεδάκι, ντολμαδάκι, ελίτσες, τυράκια, και βεβαίως άσπρο ψωμάκι-!

Σε έναν ξένο φίλο, θα χάριζα κάτι από τη συλλογή ΒΟΥΚΑΜΒΙΛΙΑ, γιατί δημιουργεί πάντα δέος, είναι φίνα, εκλεπτυσμένη, ανθεκτική στον χρόνο και τις κακουχίες, όπως η Ελλάδα που θέλω να κρατώ μέσα μου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα καταστήματα και τη συλλογή επισκεφτείτε τη σελίδα anamnesia.gr.

ΣΧΟΛΙΑ

Πάντως

Πάντως, η πιο φρικτή είναι η ανάμνηση από τα γαιδουράκια, τους σύγχρονους είλωτες του τουρισμού που κουβαλάνε τουρίστες και όχι μόνο, μέρα νύχτα, χωρίς έλεος..

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

athenslab

Οι Atenistas δημιουργούν το AthensLab, ένα εργαστήρι πολιτών για «την συλλογή αστικών επισημάνσεων, δημοτικών παραλείψεων και δυσλειτουργιών, ιδεών που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα στην πόλη στο υπάρχον πλαίσιο, με τις υπάρχουσες δυνάμεις και αρμοδιότητες»

dimodi

Δεκαοκτώ καλλιτέχνες με τα έργα τους εμπνευσμένα απ’ τη δημώδη παράδοση -γλυπτά, υφαντά, κεντήματα, ξυλογραφίες, κεραμικά και εγκαταστάσεις – συμμετέχουν σε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα έκθεση στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης «Αγγελική Χατζημιχάλη» του δήμου Αθηναίων στη Πλάκα

adam-eva

Στο Studio Μαυρομιχάλη, σε διασκευή – σκηνοθεσία Εύης Μητσοπούλου, και πρωταγωνιστές την ίδια και τον Δημοσθένη Φίλιππα παίζεται για δεύτερη σεζόν το «Αδάμ και Εύα»

9i-symfonia

Ο Τίτος Γουβέλης και ο Χαράλαμπος Αγγελόπουλος –δύο νέοι σε ηλικία πιανίστες, παρουσιάζουν την Ενάτη Συμφωνία του Beethoven (Ωδή στη Χαρά) στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

greek-brand-new-vol-5

Αν κάτι ξεχωρίζει αυτή την έκθεση των Ελλήνων σχεδιαστών είναι το τρίπτυχο: «Προϊόντα με σύγχρονο design, ισχυρό branding και υψηλή ποιότητα»

laik

Τι είναι εν τέλει ο Άγγελος Παπαδημητρίου; Στη σελίδα του στο facebook βρήκα μια περιγραφή: «Εικαστικός, τραγουδιστής, ηθοποιός, αεικίνητος περφόρμερ με πολλά πρόσωπα, σταρ της τηλεόρασης». Αν θέλετε κάτι περισσότερο για εκείνον αναζητήστε το στην έκδοση «Λάϊκ» - θα μάθετε όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε…