LIVE

Κορωνοϊός

Αυτό είναι το hatchback VW ID

190502133102_VW-ID-boi-1

Τις επόμενες ημέρες θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες στη Βρετανία η VW για το νέο της ηλεκτρικό hatchback από το οποίο θα ξεκινήσει η γκάμα των μοντέλων ID.

Για τις 8 Μαΐου έχει οριστεί το ξεκίνημα της παραγγελιοληψίας από την Volkswagen για το πρώτο μοντέλο της οικογένειας των ηλεκτρικών ID. Το ηλεκτρικό hatchback, που θα είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που θα παραχθεί εξ αρχής ως ηλεκτρικό, θα ανταγωνιστεί τις mainstream προτάσεις της αγοράς που έρχονται από Ιαπωνία (Nissan Leaf) και Kορέα (Hyundai Kona Electric και Kia e-Niro). «Οι πελάτες στη Βρετανία που θέλουν να έχουν ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα, μπορούν με κάποια προκαταβολή να κλείνουν το δικό τους ID. Έχουμε ενδείξεις πως η launch edition του μοντέλου, θα έχει γίνει sold out πριν την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στην Έκθεση της Φρανκφούρτης» λέει ο Jurgen Stackman που είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW.

Οι μέχρι τώρα πληροφορίες κάνουν λόγο για τελική τιμή που δεν θα ξεπερνά τα 30.000 ευρώ, ενώ η έκδοση με τη μεγάλη χωρητικότητα μπαταρίας, θα εξασφαλίζει αυτονομία 550 χιλιομέτρων. Στο ίδιο μοτίβο θα είναι και το δεύτερο μοντέλο της οικογένειας ID που είναι προγραμματισμένο για το 2022, με το οποίο η εταιρεία θα δώσει συνέχεια στο θρύλο του campervan- αλλά αυτή τη φορά με πλήρως ηλεκτρικό προφίλ. Το εργοστάσιο του Zwickau θα είναι αυτό που θα «σηκώσει το βάρος» της παραγωγής των ηλεκτρικών μοντέλων και για τις 3 εταιρείες του Ομίλου VW (Audi, Skoda, VW). Το εργοστάσιο αυτό, έχει δυνατότητα παραγωγής έως και 330.000 αυτοκίνητα ετησίως.



Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (1)

George

To e-Golf τερματίζει φέτος την καριέρα του στην Αμερική. Μέχρι το 2022 δεν θα έχει ηλεκτρικό για την αμερικάνικη αγορά? Το e-Golf ήταν απλώς εργοστασιακή μετατροπή του συμβατικού μοντέλου και όχι ένα σχεδιασμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά τώρα δεν θα έχει τίποτα η VW σε μια αγορά με τεράστια ζήτηση σε ηλεκτρικά? Γι αυτό η Tesla έχει πάρει το 78% της αμερικάνικης αγοράς. ΥΓ. Η έκδοση των 550 χλμ. στην Αμερική μπορεί να είναι 400 χλμ. και να κοστίζει 50 χιλιάδες και όχι 30. Αυτά τα θολά των εταιριών που κρύβουν την πραγματικότητα απευθύνονται σε σανοφάγους.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης