Live από Γαλαξείδι: Πανελλήνια πρεμιέρα του Subaru Levorg!

Live από Γαλαξείδι: Πανελλήνια πρεμιέρα του Subaru Levorg!

Συμπληρώσαμε  πάνω από 500km πίσω από το τιμόνι του ολοκαίνουργιου Sports Tourer της Subaru που παρουσιάστηκε σήμερα στους Έλληνες δημοσιογράφους.

Live από Γαλαξείδι: Πανελλήνια πρεμιέρα του Subaru Levorg!
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με μήκος 4.7m που φορά έναν ολοκαίνουργιο boxer υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.6lt/170PS με ροπή 25.5kgm από τις 2.400rpm ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα κιβώτιο μεταβαλλόμενης μετάδοσης CVT, 6 σχέσεων.

Με βάρος στα 1570kg, μόνιμη τετρακίνηση (60/40 σε κανονικές συνθήκες που μπορεί να γίνει έως 99/1 εμπρός/πίσω αλλά και αριστερά/δεξιά) με δυο διαφορικά και πολύδισκο συμπλέκτη στο ρόλο του κεντρικού, το Levorg είναι σαφώς ένα  καθαρόαιμο Subaru.
Προσανατολισμένο στις άνετες, ασφαλείς οικογενειακές μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης αλλά με αγωνιστικά γονίδια (σ.σ: έχεις παρόμοια γεωμετρία ανάρτησης σε γωνίες κάμπερ, κάστερ με το WRX STI) καθότι η κατανομή βάρους εμπρός/πίσω και αριστερά/δεξιά βρίσκεται πολύ κοντά στο ιδανικό.
Κλείσιμο


Το κιβώτιο μεταβαλλόμενης μετάδοσης CVT, 6 σχέσεων.

Στα πρώτα χιλιόμετρα που διανύσαμε μαζί του διαπιστώσαμε τα εξής:
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με εξαιρετικά άνετη, ραλιτζίδικη ανάρτηση (McPherson εμπρός, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) που θυμίζει τα παλιά Subaru που πρώτα έγερναν και μετά κρατούσαν σαν τρένα. Έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, γραμμικό σε αίσθηση κινητήρα ενώ το κιβώτιο κάνει τη δουλειά του χωρίς να γίνεται αντιληπτό ακόμη και με το γκάζι στο πάτωμα. Έχει φτιαχτεί για να ταξιδεύει και όχι για να γράψει ιστορία στις στροφές. Το Levorg δεν προσποιείται ότι είναι σπορ αυτοκίνητο, τα περάσματά του όμως σε πολλά σημεία είναι πιο γρήγορα, από πολλά σπορ αυτοκίνητα χάρη στην μοναδική ισορροπία κρατήματος που έχει.



Στο Levorg έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην ενεργητική ασφάλεια.
Το σύστημα Vehicle Dynamic Control (VDC) αξιοποιεί τις δυνατότητες του Symmetrical All-Wheel Drive και συμβάλει στη διεύρυνση των ορίων και την επιτυχή αποφυγή κινδύνων. Το σύστημα Active Torque Vectoring βελτιώνει την κατευθυντικότητα στις στροφές. Η λειτουργία Emergency Stop Signal αναβοσβήνει γρήγορα τα φλας, όταν φρενάρετε απότομα από μεγάλη ταχύτητα, ώστε να ειδοποιηθούν τα πίσω αυτοκίνητα για τον κίνδυνο σύγκρουσης. Επίσης το Levorg είναι εξοπλισμένο με ένα Προηγμένο Πακέτο Ασφάλειας που αποτελείται από το σύστημα Subaru Rear Vehicle Detection το οποίο περιλαμβάνει:

Blind Spot Detection (BSD): Ανιχνεύονται οχήματα σε «νεκρά» σημεία, με ραντάρ και ειδικά φώτα LED αναβοσβήνουν στον πλαϊνό καθρέπτη προειδοποιώντας τον οδηγό.
Lane Change Assist (LCA): Βοηθά να διατηρήσετε τη λωρίδα σας και σας προειδοποιεί οπτικά και ηχητικά όταν παρεκκλίνετε από αυτή.
Rear Cross Traffic Alert: Ενόσω κινείστε προς τα πίσω, οχήματα που πλησιάζουν από το πλάι ανιχνεύονται και ένα ηχητικό σήμα σας προειδοποιεί για σύγκρουση.
High Beam Assist: Χρησιμοποιώντας μία κάμερα με απλό φακό ενσωματωμένη στον εσωτερικό καθρέπτη, αυτό το νέο σύστημα ασφάλειας ανιχνεύει προπορευόμενα και επερχόμενα αυτοκίνητα και αυτομάτως εναλλάσσει τους προβολείς από τη μεγάλη στη μεσαία σκάλα. Επιπλέον αλλάζει γωνία πρόσπτωσης στον εσωτερικό καθρέπτη όταν πλησιάζει κάποιος από πίσω με τη μεγάλη σκάλα φώτων αναμμένη.



Όσον αφορά τώρα στην παθητική ασφάλεια το Subaru Levorg
περιλαμβάνει επτά αερόσακους καθώς και αερόσακου γονάτου για τη θέση του οδηγού, ενώ η βέλτιστη τοποθέτηση των αερόσακων διασφαλίζει την βέλτιστη προστασία των επιβατών. Επιπλέον η εκτεταμένη χρήση δοκών χάλυβα υψηλής αντοχής, (980 MPa), μειώνουν το βάρος και επιτυγχάνουν υψηλά επίπεδα ασφάλειας σε συγκρούσεις. Για την προστασία των πεζών σε περίπτωση σύγκρουσης το καπό και το εμπρόσθιο τμήμα έχουν σχεδιαστεί ώστε να απορροφήσουν την ορμή του σώματος ομαλά.

Το Levorg έχει δυο εκδόσεις την πλούσια εξοπλισμένη GT με τιμή από 33.400 ευρώ (32.000 με απόσυρση) και την πολύ πλούσια εξοπλισμένη GTS στα 36.900 ευρώ (35.500 με απόσυρση). Μπορείτε αν θέλετε να το δείτε από κοντά στην έκθεση της Subaru στα σίδερα Χαλανδρίου.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Σύστημα Μετάδοσης

 

Μόνιμη Τετρακίνηση Symmetrical All-Wheel Drive

Σύστημα Τετρακίνησης ενεργούς κατανομής ροπής

Διαστάσεις( μήκος/πλάτος/ύψος)

4.690 x 1.780 x 1.485 mm


Μεταξόνιο                                        

2.650 mm

Κινητήρας                                       

1.6 Boxer, 4-κύλινδρος, 16-βάλβιδος DOHC βενζινοκινητήρας turbo άμεσου ψεκασμού (DIT)

Κυβισμός                                         

1.600 cc

Μετάδοση

Lineatronic CVT

Ισχύς                    

170ΗΡ / 4.800 – 5.600rpm

Ροπή

250Nm / 1.800 – 4.800rpm

Ελαστικά

215/50 R17               225/45 R18

Θέσεις επιβατών

5





Τα δυο Levorg GTS με Ιταλικές πινακίδες έξω από τη διάσημη "Μαρίτσα" στο Γαλαξείδι όπου έγινε η πανελλήνια παρουσίαση.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης