Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Οριστικό «όχι» στα σχέδια για BMW Μ7
- Λόγω υψηλού κόστους κατασκευής
- Διατίθεται όμως η τετρακίνητη 760
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, δε θα δούμε τελικά έκδοση Μ για την 7άρα. Οι ιθύνοντες της BMW πήραν αυτή την απόφαση κρίνοντας πως δεν υπάρχει τόση μεγάλη ανάγκη για την κατασκευή ενός τέτοιου αυτοκινήτου, ειδικά αυτή την εποχή.
Αλλωστε, όπως υποστηρίζουν, η τετρακίνητη 760 που κυκλοφορεί στην αγορά καλύπτει τις απατήσεις των... ανήσυχων πελατών της συγκεκριμένης κατηγορίας. Παράλληλα, μη ξεχν
- Λόγω υψηλού κόστους κατασκευής
- Διατίθεται όμως η τετρακίνητη 760
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, δε θα δούμε τελικά έκδοση Μ για την 7άρα. Οι ιθύνοντες της BMW πήραν αυτή την απόφαση κρίνοντας πως δεν υπάρχει τόση μεγάλη ανάγκη για την κατασκευή ενός τέτοιου αυτοκινήτου, ειδικά αυτή την εποχή.
Αλλωστε, όπως υποστηρίζουν, η τετρακίνητη 760 που κυκλοφορεί στην αγορά καλύπτει τις απατήσεις των... ανήσυχων πελατών της συγκεκριμένης κατηγορίας. Παράλληλα, μη ξεχνάμε, ότι σε μερικές εβδομάδες αναμένονται οι X5 M και X6 M, οι οποίες θα εμφανιστούν σε μια δυσχερή οικονομικά περίοδο, οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος η εταιρία να ρισκάρει περισσότερο με μία «Μ» 7άρα.
Γιατί το κόστος ενός τέτοιου μοντέλου είναι μεγάλο για την BMW, αφού δεν είναι μόνο η μεγαλύτερη ισχύς που προσφέρει, αλλά πρέπει να γίνουν και οι ανάλογες μελέτες και βελτιώσεις στο πλαίσιο, ωστε να αντέχει αυτή τη δύναμη.
Φέρνοντας μάλιστα ως παράδειγμα την Μ3, οι άνθρωποι της BMW τονίζουν πως η συγκεκριμένη έκδοση είναι κατα 75-80% διαφορετική μηχανικά από την «απλή» 3άρα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr