Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία: «Καταστροφικό» το no deal brexit
Βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία: «Καταστροφικό» το no deal brexit
«Η αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση χωρίς συμφωνία θα προκαλέσει μια συνταρρακτική αλλαγή στους εμπορικούς όρους», αναφέρεται σε κοινή τους ανακοίνωση οι Κατασκευαστές
Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία προειδοποίησε σήμερα κατά των καταστροφικών επιπτώσεων μιας αποχώρησης του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση χωρίς συμφωνία, τονίζοντας ότι ένα Brexit χωρίς συμφωνία (no-deal Brexit) θα έχει «συνταρακτικές» επιπτώσεις στην κατασκευή αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
«Η αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση χωρίς συμφωνία θα προκαλέσει μια συνταρρακτική αλλαγή στους εμπορικούς όρους, με δισεκατομμύρια ευρώ δασμών που απειλούν να επηρεάσουν τις επιλογές των καταναλωτών και στις δύο πλευρές της Μάγχης», υπογράμμισαν με κοινή τους ανακοίνωση η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), η Επιτροπή Σύνδεσης για την Κατασκευή Εξοπλισμού και Εξαρτημάτων Αυτοκινήτων (CLEPA) και 21 εθνικές ενώσεις.
«Το Brexit δεν είναι μόνο ένα βρετανικό πρόβλημα, όλοι μας ανησυχούμε στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και ακόμα πιο πέρα», δήλωσε στην ανακοίνωση ο Κριστιάν Πεζό, πρόεδρος της γαλλικής ομοσπονδίας αυτοκινητοβιομηχανιών (CCFA).
Ένα χαοτικό Brexit θα προκαλέσει ένα «σοβαρό πλήγμα» στην έγκαιρη παράδοση και στις αλυσίδες εφοδιασμού που ξεπερνούν τα διεθνή σύνορα, προειδοποίησαν οι ενώσεις.
«Οι αυτοκινητοβιομηχανίες της ΕΕ και του Ηνωμένου Βασιλείου χρειάζονται μια ομαλή ροή του εμπορίου και θα πληγούν σοβαρά από τους φόρους και τις διοικητικές επιβαρύνσεις για ανταλλακτικά και οχήματα», ανέφερε ο Μπέρναντ Μάτες, πρόεδρος του Συνδέσμου Γερμανικών Αυτοκινητοβιομηχανιών (VDA).
«Ως εκ τούτου, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για να αποφύγουν ένα Brexit χωρίς συμφωνία», τόνισαν οι ενώσεις.
Οι ευρωπαϊκές ενώσεις κατασκευαστών εκτιμούν το πρόσθετο κόστος των τελωνειακών δασμών σε περίπτωση ενός άτακτου Brexit σε περίπου 5,7 δισεκατομμύρια ευρώ.
Ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας θεωρείται αυτός με τη μεγαλύτερη έκθεση σε κίνδυνο εάν γίνει πραγματικότητα το Brexit χωρίς συμφωνία, αφού θα απορυθμιστούν οι αλυσίδες εφοδιασμού και ενδέχεται μεγάλες βιομηχανίες να πάρουν την άγουσα προς την έξοδο.
Γίγαντες της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η γερμανική BMW, η γαλλική PSA και η ιαπωνική Nissan, έχουν σήμερα εργοστάσια στη Βρετανία, των οποίων το μέλλον φαίνεται να διακυβεύεται σε περίπτωση μιας «μη συμφωνίας».
Η BMW έχει προειδοποιήσει ότι θα μπορούσε να μεταφέρει μέρος της παραγωγής κινητήρων και οχημάτων εκτός Βρετανίας εάν υπάρξει ένα άτακτο Brexit. H Nissan ανακοίνωσε τον Μάρτιο ότι θα σταματήσει την παραγωγή των πολυτελών μοντέλων Infiniti στο εργοστάσιο της στο Σάντερλαντ στη βορειοανατολική Αγγλία.
«Ένα Brexit χωρίς συμφωνία θα έχει άμεσο και καταστροφικό αντίκτυπο στη βιομηχανία, υπονομεύοντας την ανταγωνιστικότητα και προκαλώντας μη αναστρέψιμες και σοβαρές ζημιές», προειδοποίησε ο Μάικ Χέιβς, επικεφαλής της Ενωσης Αυτοκινητοβιομηχανιών και Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων στη Βρετανία (SMMT).
Οι επενδύσεις στη βρετανική βιομηχανία αυτοκινήτων μειώθηκαν περισσότερο από 70% το πρώτο εξάμηνο του έτους εξαιτίας των ανησυχιών για ένα άτακτο Brexit, σύμφωνα με σύνδεσμο του κλάδου, που προειδοποίησε ότι η αποχώρηση από την ΕΕ χωρίς μια συμφωνία θα ήταν η «χειρότερη έκβαση». Μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου, οι νέες επενδύσεις στην βιομηχανία που ανακοινώθηκαν έπεσαν στα 90 εκατομμύρια λίρες (98,2 εκατομμύρια ευρώ).
«Η αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση χωρίς συμφωνία θα προκαλέσει μια συνταρρακτική αλλαγή στους εμπορικούς όρους, με δισεκατομμύρια ευρώ δασμών που απειλούν να επηρεάσουν τις επιλογές των καταναλωτών και στις δύο πλευρές της Μάγχης», υπογράμμισαν με κοινή τους ανακοίνωση η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), η Επιτροπή Σύνδεσης για την Κατασκευή Εξοπλισμού και Εξαρτημάτων Αυτοκινήτων (CLEPA) και 21 εθνικές ενώσεις.
«Το Brexit δεν είναι μόνο ένα βρετανικό πρόβλημα, όλοι μας ανησυχούμε στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και ακόμα πιο πέρα», δήλωσε στην ανακοίνωση ο Κριστιάν Πεζό, πρόεδρος της γαλλικής ομοσπονδίας αυτοκινητοβιομηχανιών (CCFA).
Ένα χαοτικό Brexit θα προκαλέσει ένα «σοβαρό πλήγμα» στην έγκαιρη παράδοση και στις αλυσίδες εφοδιασμού που ξεπερνούν τα διεθνή σύνορα, προειδοποίησαν οι ενώσεις.
«Οι αυτοκινητοβιομηχανίες της ΕΕ και του Ηνωμένου Βασιλείου χρειάζονται μια ομαλή ροή του εμπορίου και θα πληγούν σοβαρά από τους φόρους και τις διοικητικές επιβαρύνσεις για ανταλλακτικά και οχήματα», ανέφερε ο Μπέρναντ Μάτες, πρόεδρος του Συνδέσμου Γερμανικών Αυτοκινητοβιομηχανιών (VDA).
«Ως εκ τούτου, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για να αποφύγουν ένα Brexit χωρίς συμφωνία», τόνισαν οι ενώσεις.
Οι ευρωπαϊκές ενώσεις κατασκευαστών εκτιμούν το πρόσθετο κόστος των τελωνειακών δασμών σε περίπτωση ενός άτακτου Brexit σε περίπου 5,7 δισεκατομμύρια ευρώ.
Ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας θεωρείται αυτός με τη μεγαλύτερη έκθεση σε κίνδυνο εάν γίνει πραγματικότητα το Brexit χωρίς συμφωνία, αφού θα απορυθμιστούν οι αλυσίδες εφοδιασμού και ενδέχεται μεγάλες βιομηχανίες να πάρουν την άγουσα προς την έξοδο.
Γίγαντες της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η γερμανική BMW, η γαλλική PSA και η ιαπωνική Nissan, έχουν σήμερα εργοστάσια στη Βρετανία, των οποίων το μέλλον φαίνεται να διακυβεύεται σε περίπτωση μιας «μη συμφωνίας».
Η BMW έχει προειδοποιήσει ότι θα μπορούσε να μεταφέρει μέρος της παραγωγής κινητήρων και οχημάτων εκτός Βρετανίας εάν υπάρξει ένα άτακτο Brexit. H Nissan ανακοίνωσε τον Μάρτιο ότι θα σταματήσει την παραγωγή των πολυτελών μοντέλων Infiniti στο εργοστάσιο της στο Σάντερλαντ στη βορειοανατολική Αγγλία.
«Ένα Brexit χωρίς συμφωνία θα έχει άμεσο και καταστροφικό αντίκτυπο στη βιομηχανία, υπονομεύοντας την ανταγωνιστικότητα και προκαλώντας μη αναστρέψιμες και σοβαρές ζημιές», προειδοποίησε ο Μάικ Χέιβς, επικεφαλής της Ενωσης Αυτοκινητοβιομηχανιών και Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων στη Βρετανία (SMMT).
Οι επενδύσεις στη βρετανική βιομηχανία αυτοκινήτων μειώθηκαν περισσότερο από 70% το πρώτο εξάμηνο του έτους εξαιτίας των ανησυχιών για ένα άτακτο Brexit, σύμφωνα με σύνδεσμο του κλάδου, που προειδοποίησε ότι η αποχώρηση από την ΕΕ χωρίς μια συμφωνία θα ήταν η «χειρότερη έκβαση». Μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου, οι νέες επενδύσεις στην βιομηχανία που ανακοινώθηκαν έπεσαν στα 90 εκατομμύρια λίρες (98,2 εκατομμύρια ευρώ).
Περίπου το 10% των οχημάτων που συναρμολογούνται στην ευρωπαϊκή ήπειρο εξάγονται στη Βρετανία, σύμφωνα με στοιχεία της βιομηχανίας.
Ο ευρωπαϊκός κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας παράγει 19,1 εκατομμύρια οχήματα ετησίως και απασχολεί 13,8 εκατομμύρια προσωπικό ή το 6,1% του εργατικού δυναμικού.
Η βιομηχανία αυτοκινήτων, ο μεγαλύτερος εξαγωγικός κλάδος προϊόντων της Βρετανίας που απασχολεί πάνω από 800.000 εργαζομένους, είναι από τους σφοδρότερους πολέμιους ενός Brexit χωρίς συμφωνία, καθώς υπάρχουν φόβοι ότι οι πρόσθετοι δασμοί και η γραφειοκρατία μπορούν να πλήξουν την παραγωγή.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ο ευρωπαϊκός κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας παράγει 19,1 εκατομμύρια οχήματα ετησίως και απασχολεί 13,8 εκατομμύρια προσωπικό ή το 6,1% του εργατικού δυναμικού.
Η βιομηχανία αυτοκινήτων, ο μεγαλύτερος εξαγωγικός κλάδος προϊόντων της Βρετανίας που απασχολεί πάνω από 800.000 εργαζομένους, είναι από τους σφοδρότερους πολέμιους ενός Brexit χωρίς συμφωνία, καθώς υπάρχουν φόβοι ότι οι πρόσθετοι δασμοί και η γραφειοκρατία μπορούν να πλήξουν την παραγωγή.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα