Συναγερμός για τις «επικίνδυνες» γέφυρες σε όλη την Ευρώπη μετά την τραγωδία στη Γένοβα

genoa-gefi1

Στη Γαλλία το 1/3 των 12.000 γεφυρών χρειάζεται επιδιορθώσεις - Στη Γερμανία μόλις το 12,5% είναι σε καλή κατάσταση

Συναγερμό σε όλη την Ευρώπη για την κατάσταση των γεφυρών προκάλεσε η τραγωδία στη Γένοβα με την κατάρρευση της γέφυρας Μοράντι από την οποία έχασαν τη ζωή τους τουλάχιστον 39 άνθρωποι καθώς ειδικοί προειδοποιούν ότι αρκετές βρίσκονται σε επικίνδυνη κατάσταση.

Στη Γαλλία η υπουργός Μεταφορών Ελίζαμπεθ Μπορνέ είπε χαρακτηριστικά ότι το οδικό δίκτυο της χώρας της είναι σε «κρίσιμο επίπεδο» μετά από πρόσφατη έρευνα που έδιξε ότι το 1/3 των 12.000 γεφυρών χρειάζονται επιδιορθώσεις με 841 εξ αυτών να αποτελούν πιθανό κίνδυνο.

Στην Ιταλία εκτιμάται ότι περιπου 300 γέφυρες βρίσκονται κοντά στο σημείο της κατάρρευσης.

Η Μπορνέ ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει νέο νομοθετικό πλαίσιο τον Σεπτέμβριο με την κυβέρνηση να προτείνει την εφαρμογή σχεδίου 1 δισ. ευρώ για την ασφάλεια του οδικού δικτίου και τις άμεσες επιδιορθώσεις.

Ωστόσο ο πρόεδρος των κατασκευαστικών επιχειρήσεων της Γαλλίας υποστήριξε ότι το πρόβλημα στη Γαλλία είναι μεγαλύτερο γιατί η κυβέρνηση αναφέρεται μόνο στις γνωστές γέφυρες στις οποίες γίνονται συχνά έλεγχοι και εκτιμήσεις. «Σε αρκετές μικρές πόλεις υπάρχουν γέφυρες τις οποίες κανείς δεν επιθεωρεί» τόνισε ο πρόεδρος της ένωσης Strres.

Στη Γερμανία έρευνα που διεξήχθη το 2017 έδειξε ότι μολονότι μόνο το 12,4% των γεφυρών στη χώρα είναι σε κακή κατάσταση, την ίδια στιγμή μόνο το 12,5% θεωρείται ότι είναι σε καλή κατάσταση. Αρκετές γέφυρες, σύμφωνα με την έρευνα, χτίστηκαν τις δεκαετίες του '60 και του '70 και δεν είχαν σχεδιαστεί για το βαρύ μεταφορικό φορτιό των επομένων δεκαετιών.

Στην Ολλανδία εκφράζονται ανησυχίες για την κατάσταση των γεφυρών που συντηρούνται από τοπικές και περιφερειακές αρχές με εφημερίδες να σημειώνουν για παράδειγμα ότι σε μια μόνο επαρχία κρίθηκε ότι 14 γέφυρες ήταν έτοιμες για κατάρρευση.

Σύμφωνα με το ολλανδικό λόμπι TNL αρκετά από τα κομβικά τούνελ και τις κομβικές γέφυρες σε αυτοκινητοδρόμους της Ευρώπης που κατασκευάστηκαν πριν από 50-60 χρόνια πλησιάζουν το τέλος της ζωής τους.

Στη Βουλγαρία, τέλος, η κυβέρνηση ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι θα προχωρήσει στην ανακαίνιση περισσότερων από 200 γεφυρών που κατασκευάστηκαν πρίν από 40 χρόνια και εκτιμάται ότι βρίσκονται σε κακή κατάσταση.

ΣΧΟΛΙΑ (6)

Νικος

Τερμα οι γεφυρες ,μονο μασελες.

Σάκης

Πρόβλημα υπάρχει και στην υψηλή γέφυρα Σερβίων κατασκευής 1970 που παραδόθηκε για κυκλοφορία το 1976. Οι υπηρεσίες γνωριζουν το πρόβλημα αλλά ακόμη δεν έχει γίνει τίποτα.

ΔΔ

Ειναι μεχρι να πεσει μετα θα βγουν να τσακωνονται ποιος φταιει και θα γραψουν στα @@ τους τους υπολοιπους

Οι γελοιωδέστατοι

Να ζητήσουν οι κυβερνήσεις λεφτά απ τον Δρ. Σόιμπλε και τα Γερμανικά πλεονάσματα και απ τις αγορές για να συντηρήσουν τις γέφυρες.!!!! Να αναλάβουν οι αγορές και οι οίκοι αξιολόγησης την υποβάθμιση ή την αναβάθμηση των γεφυρών και των έργων οδοποιοίας και υποδομών.!!!! Στην Ελλάδα η κυβέρνηση με τα ταμειακά υπεπλεονάσματα ( οι γελοιωδέστατοι ) να καθαρίσουν τους δρόμους δεξιά και αριστερά απ τα χορτάρια και να ανοίξουν τους όχτους μια και τα αυτοκίνητα στους λογγομένους πλέον δρόμους παίζουν τα συγκρουόμενα.

ΟΠ

Χρηματοδοτησεις απο την ΕΕ γινονται σε μεγαλα εργα και για συντηρησεις δεν εχεις δει καμια ταμπελα στην Εθνικη? Τωρα αν αυτα τα λεφτα πανε οντως για εργα εκει θα σε γελασω

Sakis

Ευτηχως εμεις δεν εχουμε πολλες γεφηρες! απλα ο δρομος περναει μεσα απο το ποταμι, αμα βρεχει περνει κανενα αμαξι το πολυ πολυ.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

bl09

Το κίνημα «αντι- Black Friday» εξαπλώνεται στη Γαλλία την ώρα που οι εργαζόμενοι στην Amazon διαμαρτύρονται για τις αντίξοες συνθήκες εργασίας - H «Πράσινη Παρασκευή» τάσσεται κατά της καταναλωτικής μανίας - Εκατόν πενήντα εταιρείες δεν θα κάνουν αύριο εκπτώσεις