Γένοβα: Φωτογραφία-σοκ δείχνει την ερειπωμένη γέφυρα Μοράντι λίγο πριν την κατάρρευση

morandi_prin_provlima_eksw

Η φωτογραφία που δείχνει τη γέφυρα σε κακή κατάσταση ελήφθη λίγες μόλις εβδομάδες πριν την τραγωδία – Φόβοι για εμπλοκή της μαφίας κατά την κατασκευή της γέφυρας

Στο χρονικό μιας προαναγγελθείσας τραγωδίας παραπέμπει φωτογραφία που δείχνει τη γέφυρα Μοράντι μόλις λίγες εβδομάδες πριν καταρρεύσει, προκαλώντας το θάνατο δεκάδων ανθρώπων στη Γένοβα.

Η φωτογραφία προκαλεί οργή, αποτυπώνει την κακή κατάσταση της γέφυρας, από την οποία κρέμονταν καλώδια και έδειχνε ερειπωμένη.

Την ίδια ώρα, στην Ιταλία έχει ξεκινήσει παιχνίδι ευθυνών, με τις οικογένειες των θυμάτων και την κυβέρνηση να εκφράζουν οργή για την καταστροφή, με τα πυρά τους να στρέφονται στην ASPI, εταιρεία διαχείρισης του αυτοκινητοδρόμου.

morandi_prin_provlima


Φόβοι για εμπλοκή της μαφίας στην κατασκευή της γέφυρας

Την ίδια ώρα, τίθενται ερωτήματα σχετικά με την ενδεχόμενη εμπλοκή της μαφίας στην κατασκευή της γέφυρας, κατά τη δεκαετία του 1960.

«Οι εταιρείες που σχετίζονταν με τη μαφία είναι γνωστό ότι είχαν διεισδύσει στις βιομηχανίες τσιμέντου και ανακατασκευής τις προηγούμενες δεκαετίες», έγραψε η  καναδική Globe and Mail.

Μάλιστα, ορισμένοι υπενθυμίζουν τους αστικούς μύθους, σύμφωνα με τους οποίους η μαφία είχε παρεισφρύσει στη βιομηχανία σκυροδέματος, υπερτιμώντας το προϊόν και παραδίδοντας λιγότερο τσιμέντο.



Σοβαρά προβλήματα διάβρωσης

Χθες, ο ιστότοπος Ingegneri.info δημοσίευσε ένα κείμενο στο οποίο αναφερόταν ότι πάντα υπήρχαν αμφιβολίες για τη στατικότητα της γέφυρας, χαρακτηρίζει την κατάρρευσή της ως τραγωδία που περίμενε να συμβεί.
επηρεαστεί από εξαιρετικά σοβαρά προβλήματα διάβρωσης, που συνδέονται με την τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε στην κατασκευή της. Ο Μοράντι ήθελε να χρησιμοποιήσει μια τεχνολογία που είχε κατοχυρώσει με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, η οποία δεν χρησιμοποιήθηκε μετά και αποδείχθηκε μια αποτυχία», είπε ο καθηγητής στο Radio Capitale.

Ο καθηγητής είχε προειδοποιήσει πολλές φορές για τα προβλήματα της γέφυρας, ενώ υποστήριξε ότι το κόστος συντήρησής της ήταν τόσο μεγάλο που θα ήταν φθηνότερο να είχε χτιστεί εκ νέου.

Το Δεκέμβριο του 2016, η τοπική εφημερίδα Il Secolo XIX δημοσίευσε σε καταγγελίες για τη στατικότητα των γεφυρών στην περιοχή και κατηγορούσε τους αρμόδιους ότι δεν δίνουν πόρους, καθώς προτιμούν να τους χρησιμοποιούν για την κατασκευή νέων έργων.


morandi_prin_provlima_1


Η εταιρεία διαχείρισης αρνείται τις κατηγορίες

Πάντως, η ASPI αρνείται τις κατηγορίες περί ελλειπούς προστασίας της γέφυρας. «Η κατάρρευση ήταν ξαφνική και απρόβλεπτη. Η γέφυρα παρακολουθείται διαρκώς, περισσότερο και απ' όσο προβλέπει ο νόμος», ανέφερε ο Στέφανο Μαριλιάνι, διευθυντικό στέλεχος της εταιρείας, προσθέτοντας ότι «δεν υπήρχε κανένας λόγος να θεωρούμε επικίνδυνη τη γέφυρα».

ΣΧΟΛΙΑ (4)

Ο χωρίς αξία Γενουάτικος μύθος

Η συνολική έμφάνιση της γέφυρας εδώ δείχνει ξοφλημένο σιδεριά με καταταλαιπωρημένα δίδερα πύργους και δοκάρια με αρκετή υποκρυπτόμενη κακή κατάσταση των σιδεροδοκών παντού και ενσωματωμένη σκουριά καλυμένη με κακό χρώμα. Για όποιον έχει χρωματίσει σίδερο ακόμα και τενεκέ ή βαρέλι σκουριασμένο σε σημεία ή αρχή σκουριάς γνωρίζει αυτή την υφή χρώματος που έχει η γέφυρα και ακλομη καταλαβαίνει ότι χρησιμοποιήθηκε παχύ χρώμα για να καλυφθούν οι σκουριές που χρόνων που έχουν ποτίσει και εισχωρήσει στα σίδερα. Άλλα λιγώτερα τα φορτία της αυτοκίνησης το 1967 και για χρόνια μετά και άλλα στις μέρες μας σωρευτικά .Και αυτό έπρεπε να προβληματίσει τους Ιταλούς να ελέγξουν την δυναμική στο χρόνο αντοχή της σε αυξανόμενα φορτία με βάσει την αρχική μελέτη. Σίγουρο είναι ότι η αρχική πρόβλεψη ώς προοπτική αντοχής σε αυξανόμενα φορτία ξεπεράστηκε από καιρό για τούτο και η εμφανησιακή οικτρή κατάσταση της γέφυρας, τηρουμένης και της υποσυντήρησης της που εμφανησιακά φωνάζει δυνατά. Οι φορτίσεις στην γέφυρα ,από τις παραμέτρους ρευστοδυναμικά της κίνησης , σίηουρα στον χρόνοβδεν εκτιμήθηκαν προοδευτικά κάθε δεκαετία ή κάθε τακτό χρονικό διάστημα με βάη την αρχική μελέτη -πρόβλεψη για τημ λειτουργικοοικονομική ζωή της γέφυρας. Και αυτό είναι το κρίσιμο σημείο και αυτό υπονοεί η άποψη που εκφράστηκε ότι το κόστος συντήρησης πλέον ήταν υψηλότατο. Δηλαδή η Ιταλική περιφερειακή και κρατική διοίκηση ( όπου υπάγεται ώς έργο) δεν ήξερε ούτε τι της γινόνταν .Και αν αυτή η γέφυρα ήταν και μέρος διεθνούς δρόμου της Ιταλίας τότε έχει σοβαρή ευθύνη και η Ευρωπαική επιτροπή συγκοινωνιών και υποδομών. Δεν θα πρέπει να αφήσουμε απ έξω και την σημασία που δίδει η Ιταλική κυβέρνηση και η Ευρωπαική επιτροπή στην περιοχή αυτή της Ιυαλίας σε όρους παραγωγικούς και ενδιαφέροντος .Γιατί αν περιοχή της Γένουάς ( όχι και τόσο παραγωγικό γεωργικο βιομηχανική περιοχή της Ιταλίας και μόνο το λιμάνι και παλιό ναυτικό ψιλομεγαλείο έχει) δεν ήταν σε επίπεδο εισπράξεων για το Ιταλικό κράτος σημαντική ; τότε στημ συγχρονη κρατική και περιφερειακή της Ευρώπης ορθολογικοτητα αυτή την περιοχή την υποβαθμίζουν και την ξεχνάνε επενδυτικά δε επίπεδο υποδομών , γιατί προτιμούν άλλες περιφέρειες να ενισχύσουν απ τις οποίες έχουν αυξημένες εισπράξεις.Και η περιοχή της Γένουας χωρίς παραγωγικό βάθος της ενδοχώρας είναι μια '"μη ενδιαφέρουσα"" ορθολογικά περιοχή της Ιταλίας και της Ευρώπης. Η παλιά Γενουάτικη ναυτικοεμπορική Μεσογειακή αίγλη είναι σίγουρα μύθος, αλλά αζήτητος οικονομικά.

ερωτηση

μπορεις σε παρακαλω να μου πεις το λογο υπαρξης της συγκεκριμενης γεφυρας; (απο τις φωτο παρατηρω οτι θα μπορουσε να γινει δρομος απο κατω)

ξυπολητος πριγκηψ

περσινά ξινά σταφύλια

Λαμογέλληνας

Συνήθως από τα σίδερα κλέβουν οι εργολάβοι, το τσιμέντο είναι σχετικά φθηνό υλικό, και δεν έχεις περιθώριο να κλέψεις.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

netanyahu__2_

Το Ισραήλ ετοιμάζεται για πρόωρες κάλπες μετά την κατάρρευση του κυβερνητικού συνασπισμού – Αν και όλοι θεωρούν τις εκλογές ως αναπόφευκτες, ο Νετανιάχου λέει ότι οι φήμες δεν ισχύουν 

germanch32

Πάνω από 10 δισ. ευρώ αποφέρει ετησίως ο λεγόμενος εκκλησιαστικός φόρος τον οποίο επιβάλλουν οι μεγάλες εκκλησίες στη Γερμανία - Παρά ταύτα οι ανώτεροι κληρικοί συνεχίζουν να πληρώνονται από το δημόσιο

4
brexit

Στο άρθρο που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του London School of Economics, ο Κώστας Μήλας και ο Μάικλ Έλινγκτον απντούν γιατί η πιο ρεαλιστική λύση είναι ένα νέο δημοψήφισμα για παραμονή στην ΕΕ - Ποιο θεωρούν το μεγάλο μειονέκτημα της βρετανικής οικονομίας και τι λένε για την Μέι