

#14agosto il video del crollo di #PonteMorandi a #Genova Polcevera Morandi@VAIstradeanas @DPCgov @emergenzavvf @Viminale @ComunediGenova @StradeAnas pic.twitter.com/9viaWCfAcu
— Polizia di Stato (@poliziadistato) 14 Αυγούστου 2018
Εθνικές καταστροφές σαφώς και συμβαίνουν παντού αλλά διαφορετική είναι η αντιμετώπιση αυτών από πολιτισμένους και υγιείς λαούς και από απολίτιστους και άρρωστους που δράττονται της ευκαιρίας για να πετάξουν λάσπη, να κάνουν μικροπολιτική επάνω σε πτώματα, να βγάλουν τα αποθυμένα τους και να κάνουν πόλεμο!
Η γέφυρα αυτή αοό το σχέδιο και μόμο ήταν προβληματική και υποσχεδιασμένη. Η κοντινή απόσταση των υο στηριγμάτων και η καμπύλη που κάνει ώς διαφυγή μετά τα κοντινά στηρίγματα δημιουργούν συνθήκες μεγάλης καταπόνησης σε όλο το υπερυψωμένο μέρος και φεξιά και αριστερά αοό τα στηρίγματα. Αλλέως η γέγυρα είχε δυσαναλογία μήκους και ύψους και ελλειπεί στηρίγματα ( μόνο 2 κολόνες) . Ταυτόχρονα μεταξύ των δύπ στηριγμάτων κατάληγε απότομα δε αμπασωτό ( το ίσιο μέρος) ενώ ήθελε να δημιουργεί την αίσθηση στο Μιρκέζι ( ποιό oval) μεταξυ των δύο κολωνών που στηρίζονταν τα καλώδια. Συμπέρασμα τα στηρίγματα κεντρικές κολώνες ήταν σιμά τοποθετημένα για το μήκος της όλης κατασκευής , τα φορτία στην γέγυρα του τμήματος μεταξύ των δυο πύργων δεν μοιράζονταν σε όλο το μήκος , με αποτέλεσμα να κσταρεύσει. Η κατάρευση ήταν στοιχείο του σχεδιασμού της γέφυρσς και αποτέλεσμα του σχεδιασμού. Σε Παλιό Ηπειρώτη μάστορα των πέτρινων γεφυριών να έδινες τον σχεδιασμό τέτοια ανεγκεφαλιά και αποκοτιά δεν θα έκανε.Παραπάνω στο κειμενο αναφέρεται ο Ίαν Φίρθ που εντοπίζει ποιό κοντά το πρόβλημα "'ώς άκαμπτη διάταξη μεταξύ των στηρίξεων ασυνήθιστη για κρεμαστές γέφυρες'". Η μορφή της κάθε γέφυρας απ το φαίνεσθαι και μόνο δείχνει και το αν είναι στερεά και αντοχής. Δηλαδή η κάθε γέφυρα είναι από μόνη της ένα αισθητικό γεγονός. Μορφή κσι περιεχόμενο πάνε μαζί. Η γέφυρα αυτή στην Γένοβα ήταν αντιαισθητικό κατασκεύασμα σπό μόνη της χωρίς αναλογίες. Δεν συτοστηριζόνταν αισθητικά και λειτουργικά. Άρα και το κόστος συντήρησης ήταν μεγάλο και οι φθορές επιτσχυνόμενες. Και μοιραίως προοριζόνταν για να πέσει. Και έπεσε. Και πλέον η Ιταλία χρλονια για τους γνώστες δεν φημίζεται για τον καλής ποιότητας χάλυβα που χρησιμοποιεί λόγω κουλτούρας χαμηλών κρατικών κόστων στον προυπολογισμό του Ιταλικού κράτους .Αλλά και τα Ιταλικά διάσπαρτα μπερδεμένα πανεπιστήμια δεμ έχουν τόσο κωδικοποιημένα αντικείμεα σπουδών δε βάθος, αλλά επιφανειακά γενικές πλατιές γνώσεις με στοιχεία θεωρητικότητας. Η γέφυρα αυτή ήταν προ-ορισμένη να πέσει και έπεσε. Και την πλήρωσαν οι πολίτες , μια και αυτοί θεωρούνται και απ το Ιταλικό κράτος ( όπως απ όλα τα κράτη που μετά ψάχνουν τις αιτίες , αλλά μετά ) , σαν πρόβατα ή κατσίκια για σφαγή.
Που είναι οι έλληνες μεγαλοδικηγόροι να κάνουν μηνύσεις στη πολιτική ηγεσία για το ατύχημα και γιατί η αντιπολίτευση εκεί δεν ζητάει να παραιτηθεί ο Ιταλός πρωθυπουργός? Α βρε Τόσκα σε φάγανε οι άρρωστοι και οι διαπλεκόμενοι!
Δηλαδή δεν φταίει κανείς για την γέφυρα; Τι νομίζεις ότι παντού λογική σύριζα έχουν και φταίει η κλιματική αλλαγή; Περίμενε και θα δεις
Ρωσικά πλοία και υποβρύχια που πλέουν στον Ατλαντικό και τον Ειρηνικό είναι εξοπλισμένα με 40 πυραύλους Zicron το καθένα, οι οποίοι μπορούν να πλήξουν την αμερικανική επικράτεια
«Οι κανόνες αυτοί πρέπει να αναθεωρηθούν, διότι δεν επιτρέπουν να ληφθεί υπόψη η αλλαγή της όλης οικονομικής κατάστασης», τόνισε χαρακτηριστικά ο Τζοβάνι Τρία
'Ένα υπόγειο τουνελάκι θα γίνει τώρα στη θέση της. Όμως αν διάβασα καλά , εκτελούνταν εργασίες συντήρησης στη θεμελίωση ??? Άν είχαν σκάψει θεμέλια για να τα ενισχύσουν και έβρεχε ...καληνύχτα. Επίσης σε όλες τις γέφυρες πρέπει να υπάρχουν συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης . Εδώ ??? Επίσης τις περισσότερες φορές οι αρμόδιοι γράφουν στα π......α τους τις προειδοποιήσεις των ειδικών.