Ο Ματίας Μίλερ πήρε την «καυτή πατάτα» της VW

Ο Ματίας Μίλερ πήρε την «καυτή πατάτα» της VW

Επιλέγη από το εποπτικό συμβούλιο της Volkswagen ως διάδοχος του Μάρτιν Βίντερκορν - Έχει θητεύσει σε διοικητικές θέσεις του ομίλου

Ο Ματίας Μίλερ πήρε την «καυτή πατάτα» της VW
Tον επικεφαλής της Porsche, Ματίας Μίλερ, επέλεξε τελικά το εποπτικό συμβούλιο της Volkswagen ως διάδοχο του Μάρτιν Βίντερκορν, στον απόηχο του σκανδάλου παραποίησης των εκπομπών ρύπων στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητά της.

Ο Ματίας Μίλερ θα διατηρήσει τη θέση του στην Porsche έως ότου βρεθεί αντικαταστάτης.

Ο Μίλερ καλείται να διαχειριστεί την «καυτή πατάτα» ενός σκανδάλου που έχει πλήξει το κύρος της μάρκας, ενώ έχει προκαλάσει και τεράστιο οικονομική ζημιά στην εταιρεία.
Μόλις χθες αποκαλύφθηκε απο τον Γερμανό υπουργό Μεταφορών Αλεξάντερ Ντόμπριντ ενώπιον των κοινοβουλευτικών στην Μπούντεσταγκ,πως περίπου 2,8 εκατομμύρια οχήματα τα οποία κυκλοφορούν στη Γερμανία και έχουν κατασκευαστεί από τον όμιλο της Volkswagen είναι εφοδιασμένα με το παράνομο λογισμικό εξαπάτησης των ελέγχων εκπομπών ρύπων.
Ο Ντόμπριντ επισήμανε επίσης ότι ανάμεσα στα οχήματα με αυτό το λογισμικό, η αποκάλυψη της ύπαρξης του οποίου προκάλεσε παγκόσμιο σκάνδαλο, βρίσκονται και ελαφριά επαγγελματικά οχήματα.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι κινητήρες που είναι εφοδιασμένοι με αυτό το σύστημα χρησιμοποιούν ντίζελ ως καύσιμο και είναι αυτοί του 1,6 λίτρου και των 2 λίτρων, όπως είχε ήδη αναφέρει την προηγουμένη, ενώ κατά τα φαινόμενα, όπως πρόσθεσε σήμερα μιλώντας στην ομοσπονδιακή Βουλή, το σκάνδαλο αφορά και τον κινητήρα του 1,2 λίτρου.
Κλείσιμο

Η Φολκσβάγκεν παραδέχθηκε αυτή την εβδομάδα, μετά τις αποκαλύψεις των αμερικανικών αρχών, ότι με το επίμαχο λογισμικό είναι εφοδιασμένα περίπου 11 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως.

Το λογισμικό είναι σχεδιασμένο για να παραπλανά τις αρχές οι οποίες διεξάγουν ελέγχους για τις εκπομπές ρύπων των κινητήρων. Η κατανομή τους ανά χώρα δεν έχει γίνει ακόμη γνωστή, ούτε ο κατάλογος των μοντέλων της εταιρείας.

Είναι βεβαιωμένο ότι εμπλέκονται οχήματα της VW και της Audi, όμως στον όμιλο ανήκουν και άλλες μάρκες, όπως η Seat, η Skoda και η Porsche, μεταξύ άλλων. Η Φολκσβάγκεν έχει υποσχεθεί να δώσει λεπτομέρειες προσεχώς, την ώρα που οι αρχές σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες ετοιμάζονται να διεξαγάγουν ελέγχους και έρευνες.

Όλες οι χώρες βρίσκονται σε επαγρύπνηση και αναμένουν να ενημερωθούν σε ποιο βαθμό τις αφορά το σκάνδαλο. «Αναμένουμε τις πληροφορίες της Φολκσβάγκεν», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Μεταφορών της Τσεχίας, οι οποίες «θα πρέπει να φθάσουν σε εμάς την επόμενη εβδομάδα». Στην Τσεχία είναι εγκατεστημένο ένα μεγάλο εργοστάσιο της Σκόντα, η οποία ενδέχεται να χρειαστεί να ανακαλέσει χιλιάδες οχήματα.

Μετά τις δηλώσεις Ντόμπριντ η μετοχή του ομίλου VW πήρε την κατιούσα στο χρηματιστήριο της Φραγκφούρτης, όπου το πρωί σημείωνε άνοδο. Έχανε 4,55% στις 16:50, βρισκόταν δηλαδή 34% κάτω από το επίπεδο της περασμένης Παρασκευής.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης