Ο επικεφαλής της Porsche Ματίας Μίλερ θα πάρει τη θέση του CEO της VW

Ο επικεφαλής της Porsche Ματίας Μίλερ θα πάρει τη θέση του CEO της VW

Με μία εσωτερική μετεγγραφή στην θέση του διευθύνοντα συμβούλου του ομίλου και την αποπομπή και άλλων διευθυντικών στελεχών, η VW επιθυμεί να δείξει γρήγορα ανακλαστικά στο σκάνδαλο με τις παραποιημένες μετρήσεις ρύπων

Ο επικεφαλής της Porsche Ματίας Μίλερ θα πάρει τη θέση του CEO της VW
Η Volkswagen αναμένεται να ορίσει σήμερα τον Ματίας Μίλερ, επικεφαλής της Porsche, στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου και να αποπέμψει άλλα διευθυντικά στελέχη προκειμένου να δείξει ότι χειρίζεται με δυναμικό τρόπο το σκάνδαλο με τις παραποιημένες μετρήσεις για τις εκπομπές ρύπων.

Ο 62χρονος Μίλερ θα επιλεγεί κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του εποπτικού συμβουλίου, είπε πηγή με γνώση του θέματος, προκειμένου να αντικαταστήσει τον Μάρτιν Βίντερκορν, ο οποίος παραιτήθηκε προχθές, Τετάρτη, δηλώνοντας ότι η Volkswagen χρειάζεται μια νέα αρχή.

Κλείσιμο
Το συμβούλιο που συνεδριάζει στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας στο Βόλφσμπουργκ θα αποπέμψει, σύμφωνα με πηγές, τον επικεφαλής της αμερικανικής μονάδας, τους υψηλόβαθμους μηχανικούς στις μονάδες της Audi και της Porsche και τον επικεφαλής ανάπτυξης εμπορικού σήματος στη μονάδα της VW.

Η μεγαλύτερη παγκοσμίως αυτοκινητοβιομηχανία δέχεται πιέσεις για να δείξει ότι μπορεί να αντιμετωπίσει το μεγαλύτερο επιχειρηματικό σκάνδαλο στα 78 χρόνια της ιστορίας της.

Η μετοχή της έχει υποχωρήσει κατά 40% από την Παρασκευή όταν οι αμερικανικές ρυθμιστικές αρχές είπαν πως η εταιρία παραδέχθηκε τη χρήση ειδικού λογισμικού που παραποιούσε τις μετρήσεις για τις εκπομπές ρύπων.

Το σκάνδαλο έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις, με τον υπουργό Μεταφορών της Γερμανίας να λέει ότι η εταιρία παραποίησε τις τιμές των ελέγχων και στην Ευρώπη –όπου οι πωλήσεις της είναι πολύ υψηλότερες απ’ ό,τι στις ΗΠΑ– ενώ ρυθμιστικές και εισαγγελικές αρχές σε όλο τον κόσμο έχουν ξεκινήσει έρευνες.

Αναταράξεις έχουν προκληθεί και στην ευρύτερη αγορά αυτοκινήτου, με τις εταιρίες να φοβούνται μια πτώση των πωλήσεων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων και την επιβολή αυστηρότερων κανονισμών, ενώ οι πελάτες και οι αντιπρόσωποι πωλήσεων εμφανίζονται εξοργισμένοι που η Volkswagen δεν έχει πει ακόμα εάν θα προχωρήσει στην ανάκληση κάποιων οχημάτων.

Το έργο που θα κληθεί να φέρει σε πέρας ο Μίλερ, εάν επιβεβαιωθεί η επιλογή του, είναι τεράστιο. Η εταιρία είπε την Τρίτη ότι το επίμαχο λογισμικό είχε εγκατασταθεί σε περίπου 11 εκατ. οχήματα σε όλο τον κόσμο.

Οι αναλυτές ελπίζουν ότι την Παρασκευή η εταιρία ίσως επιτέλους ανακοινώσει ποια μοντέλα και ποια έτη κατασκευής επηρεάζονται και εάν θα χρειαστεί να γίνουν μετατροπές στα οχήματα. Αναμένουν επίσης ότι θα ανακοινώσει τη διενέργεια έρευνας σε βάθος από ανεξάρτητο φορέα και θα δώσει το περίγραμμα της νέας διοικητικής δομής.

Η Volkswagen εδώ και χρόνια αποτελεί σύμβολο της ισχύος της γερμανικής βιομηχανίας, με τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας να αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας και σημαντική πηγή εσόδων από τις εξαγωγές.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης