
ΘΕΟΔΩΡΕ & Γιώργο --- Αφού είστε οι κλασικοί ασχετάρες (και κατα βάθος το ξέρετε) γιατι προσπαθείτε να γράψετε με τεχνικούς όρους που απλά δεν κατέχετε και μας βγάζετε τα μάτια?? Μήπως νομίζετε οτι τα Avionics και η αεροπορική τεχνολογία γενικότερα είναι σαν το τάβλι? άντε να ρίξουμε όλοι μια ζαριά να πιούμε τη φραπεδιά μας και να πούμε κ τις τεχνικές μ...κίες μας...
εγώ είμαι άσχετος, εσύ είσαι ο σχετικός, το μόνο να καθίσεις να σκεφτείς ότι ενώ οι Ρώσοι κατηγόρησαν ευθέως τους Αμερικανούς για την εμπλοκή τους στο θέμα του αεροπλάνου, αυτοί ακόμα δεν έχουν απαντήσει εδώ και καιρό...........
sr-71: ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΚΟΥΤΙΑ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ ΕΓΩ. ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ. ΕΦΟΣΟΝ ΟΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΤΡΟΦΗ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΚΑΜΠΑΝΕΒΑΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΥΨΟΜΕΤΡΟ, ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕ ΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗ ΝΟΤΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΠΙΛΟΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΞΑΝΤΛΗΘΟΥΝ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΣΥΝΕΒΕΙ ΜΙΑ ΞΑΦΝΙΚΗ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΕΚΤΟΣ ΜΑΧΗΣ ΤΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ. ΕΙΧΑΝ ΟΜΩΣ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΙΛΟΤΟ ΣΕ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΓΕΙΩΘΗΚΑΝ. ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΚΕΡΑΙΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΗΚΕ ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΡΩΓΜΗ ΣΤΟ ΚΕΛΥΦΟΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ, ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΑΙ ΤΙ ΕΝΝΟΩ.
τα μαύρα κουτιά που αποτελούνται από καταγραφέα συνομιλιών και στοιχείων πτήσης είναι αυτόνομες συσκευές -αυτοτροφοδοτούμενες και εκπέμπουν ένα σήμα-παλμό(beacon) κάθε δευτερόλεπτο συχνότητας 37ΚΗζ(χιλιοκύκλων) σε 100Ηζ BW (εύρος ζώνης) ισχύος 160dbm σε περίπτωση ατυχήματος. Αντέχουν πιέσεις πάνω από 6000psi(pounds per square inch) που απαντώνται σε βάθη ωκεανού ΜΕΧΡΙ 14000πόδια (4267μετρα και όχι 5000μέτρα)Έχουν αυτονομία μπαταρίας περίπου ένα μήνα, και δυνατότητα καταγραφής 25ωρών στοιχείων πτήσης και 2 ωρών συνομιλιών (μετά τις 2 ώρες επανεγράφονται οι παλαιότερες συνομιλίες) ΣΣ: Αυτό είναι σημαντικό στην προκειμένη γιατί ΑΚΟΜΑ, ΟΤΑΝ και ΑΝ βρεθεί θα έχουν καταγραφές συνομιλιών μόνο των τελευταίων 2 ωρών πάνω απ τον ωκεανό. Τι έγινε και άλλαξαν πορεία 54λεπτά μετά την απογείωση δεν θα το μάθουν. Oι αποσβέσεις και απώλειες λόγω θορύβων περιβάλλοντις, σφαιρικής διασποράς και διαδρομής σήματος από βάθος πχ 3000μ (μέσο βάθος ινδικού ωκεανού) υπολογίζεται ΕΥΚΟΛΑ σε 145db. Υπάρχει περιθώριο σήματος προς θόρυβο παραπάνω από 15db για να εντοπισθεί ΑΝΕΤΑ από πλοία επιφανείας και αεροπλάνα σε χαμηλό ύψος.Από δορυφόρους ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ να εντοπισθεί λόγω του ότι δεν διαθέτουν δέκτη για τη συχνότητα των 37Κhz αλλά και να διέθεταν το επιπλέον ύψος τροχιάς τους πχ 900Κm για χαμηλή τροχιά προσθέτει επιπλέον απώλεια διαδρομής σήματος.
Σωστός έν μέρει. Οι 2 ώρες συνομιλιών του recorder αφορούν το καθαρό VOR χρόνο δηλαδή χρόνο με καταγεγραμμένη ράδιο επικοινωνία , όχι απλά χρόνο πτήσης. Και γενικά αυτό το 2ώρο αρκεί για πάνω απο 5-6 υπερατλαντικές πτήσεις.
Τα πάντα γνωρίζουν οι Αμερικανοί για το χαμένο Μπόινγκ Θέατρο παίζει η αμερικανική μυστική υπηρεσία ηλεκτρονικής παρακολούθησης όλου του πλανήτη, η διαβόητη NSA, όταν τηρεί σιγή ιχθύος για το τι ακριβώς έχει γίνει με το χαμένο Μπόινγκ των μαλαισιανών πολιτικών αερογραμμών με τους σχεδόν τριακόσιους επιβάτες. Θέατρο παίζει και η αμερικανική κυβέρνηση φυσικά, η οποία έχει ενημερωθεί πλήρως για τα πάντα που αφορούν το αεροπλάνο αυτό, του οποίου η τύχη υποτίθεται ότι αγνοείται. Χωρίς να παριστάνω τον ειδικό, είμαι απολύτως βέβαιος ότι δεν υπάρχει ούτε μία πιθανότητα στο εκατομμύριο να πετούσε όχι έξι - επτά ώρες, αλλά ούτε ένα λεπτό ένα θηριώδες Μπόινγκ και να μην έχει εντοπιστεί από τους κατασκοπευτικούς δορυφόρους της NSA! Είναι απολύτως αδύνατον να πετάξει αεροσκάφος στην περιοχή και να μην είναι πλήρως καταγεγραμμένη ανά δευτερόλεπτο η πτήση του από την NSA. Τα στρατιωτικά μέσα ανίχνευσης ιπτάμενων αντικειμένων δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τα ραντάρ της πολιτικής αεροπορίας που απλώς λαμβάνουν το ειδικό σήμα που εκπέμπει διαρκώς κάθε αεροσκάφος που μεταφέρει επιβάτες για να αποφεύγονται τα ατυχήματα στον αέρα. Τα στρατιωτικά μέσα κατασκοπείας εντοπίζουν τα αεροσκάφη οπτικά, λόγω αντανάκλασης κυμάτων, από τις θερμικές ανωμαλίες διαφοράς θερμοκρασίας ενός κινητήρα εν λειτουργία με τους -60 βαθμούς θερμοκρασίας του αέρα σε αυτά τα ύψη και με άλλες, πολύ πιο σύγχρονες μεθόδους που αποτελούν κρατικά μυστικά και φυσικά δεν είναι γνωστές στους δημοσιογράφους ή στους επιστήμονες που δεν εργάζονται στις αντίστοιχες κρατικές υπηρεσίες. Οι Αμερικανοί γνωρίζουν τα πάντα για την πτήση και την τύχη του μαλαισιανού Μπόινγκ. Γιατί δεν αποκαλύπτουν τι έγινε; Τι προσπαθούν να κρύψουν; Δεν γνωρίζουμε. Το βέβαιο είναι ότι καλλιεργούν σκοπίμως τη σύγχυση θέτοντας σε κυκλοφορία πληθώρα σεναρίων, τα περισσότερα των οποίων είναι ηλίθια.
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑLAYSIA MH370; Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ Η' ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΣΤΟΜΙΣΕΙ: ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΣΗΜΕΡΑ, 24/3, ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΝΑ ΕΠΙΠΛΕΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟΝ ΙΝΔΙΚΟ ΩΚΕΑΝΟ, ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ. ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ ΑΜΕΣΩΣ: Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟ "ΚΟΥΦΑΡΙ" ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ ΣΤΟΝ ΒΥΘΟ ΤΟΥ ΩΚΕΑΝΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ "ΜΑΥΡΑ" ΚΟΥΤΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΥΘΙΣΜΕΝΑ. ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΙΑ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΣΤΟΝ ΩΚΕΑΝΟ, ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΝΑ ΕΠΙΠΛΕΟΥΝ, ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΕΙ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΥΘΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΥΠΟΛΕΙΠΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΚΟΥΤΙΑ. ΕΤΣΙ, ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΚΟΥΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΑΔΥΝΑΤΟΝ, ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΠΟΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΥΘΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΧΑΝΗ ΩΚΕΑΝΟ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ AIR FRANCE ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟ, ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΚΟΥΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ, ΕΣΤΕΛΝΕ ΣΗΜΑ ΑΠΟ ΤΑ 5 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΒΑΘΟΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΑΣΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΥΝΤΡΗΜΙΑ ΕΙΧΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΜΟΛΙΣ 3 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ, ΚΑΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΕΙ ΤΑ ΣΥΝΤΡΗΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΥΘΙΣΜΕΝΟ ΚΟΥΦΑΡΙ ΗΤΑΝ ΛΙΓΕΣ ΜΟΛΙΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΤΗΣ MALAYSIA ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ, ΠΟΥ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΕΙΔΑΝ ΚΑΙ ΕΠΑΘΑΝ ΣΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΤΗΣ AIR FRANCE ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ,ΤΕΛΙΚΑ,ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΝ ΤΟ ΒΥΘΙΣΜΕΝΟ ΚΟΥΦΑΡΙ. ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΛΟΙΠΟΝ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΠΛΕΩΝΤΑ ΣΥΝΤΡΗΜΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΕΘΕΙ ΠΟΤΕ, ΜΑ ΠΟΤΕ, ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ. ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ, Η ΠΤΗΣΗ MALAYSIA MH370 ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΩΣ ΤΟ ΠΙΟ "ΣΚΟΤΕΙΝΟ", ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ, ΤΟ ΠΙΟ ΑΝΕΞΙΧΝΙΑΣΤΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ....
Το ότι το μαύρο κουτί λειτουργούσε και στα 5 χιλιόμετρα βάθος και έστελνε σήμα, σημαίνει απλά ότι το αεροπλάνο που ψάχνουν δεν θα το βρούν γιατί (μάλλον) πολύ απλά τα μαύρα κουτιά έχουν αποσυνδεθεί και δεν λειτουργούν, όπως και όλα τα άλλα συστήματα που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στον εντοπισμό του αεροσκάφους. Έτσι καταλήγουμε στο αβίαστο συμπέρασμα ότι το αεροπλάνο δεν θέλουν να βρεθεί.Αυτά! και να επισημάνουμε εδώ ότι όλοι ΕΜΕΙΣ είμαστε (μάλλον) εντελώς αδαής επί του θέματος και μπορεί (μάλλον) να λέμε και ένα σωρό κουταμάρες!Φιλικά,Γιώργος από Κρήτη
...Ολοι εδω που γραφουμε τις αποψεις μας και εκφραζουμε διαφορα σεναρια για το τι συνεβη αναλογα τις γνωσεις μας την οποια εμπειρια μπορει να εχουμε - τις πολλες πληροφοριες που δεχομαστε καθημερινα -την φαντασια μας ισως- ολοι θεωρω εχουμε ενα κοινο σημειο..:την αγωνια για το τι απεγινε αυτο το αεροσκαφος με τους 239 συνανθρωπους μας οι οποιοι προφανως δεν ζουν πλεον...και στην θεση αυτων θα μπορουσε να ηταν ο καθενας απο μας γιατι αλλος πολυ- αλλος λιγο ολοι καποτε θα παρουμε τ αεροπλανο...Μεσο το οποιο ειναι ιδιαιτερα ασφαλες απο στατιστικης πλευρας.Οι ερευνες μετα απο αεροπορικα ατυχηματα εχουν αποδειξει οτι κατα το μεγαλυτερο ποσοστο που αγγιζει το 95% υπευθυνος ειναι ο παραγων ΑΝΘΡΩΠΟΣ...με τα λαθη και παραλειψεις του - τρομοκρατικες ενεργειες -δολιοφθορα και οχι το ιδιο το αεροπλανο.Ο ανθρωπος βρισκεται πισω απο την πλημμελη η την ανυπαρκτη συντηρηση του αεροσκαφους που πεταει για να αποφερει μονο κερδη στην εταιρεια...ο ιδιος ευθυνεται οταν δεν τηρει αυστηρα τους κανονες ασφαλειας στην πτηση...οταν δεν ελεγχει αυστηρα τι φορτιο και υπο ποιες συνθηκες το κουβαλα...ακομη και στις ελαχιστες περιπτωσεις αστοχιας υλικου παλι ο ανθρωπος ειναι υπευθυνος γιατι το υλικο προοριζεται για τον αερα και οχι για βολτα στο εδαφος...Οπως και ναχει η ακρη δεν φαινεται να βρισκεται τοσο ευκολα σε αυτη την περιπτωση... οταν στον περσικο απο πυραυλο επιφανειας κατερριψαν αμερικανοι το ιρανικο αιρμπας και ο εχων το γενικο προσταγμα ΄΄αξ/κος ΄΄ ειπε οτι το περασε για μαχητικο και κινδυνευε το πλοιο του τι να πει κανεις για αυτο το ανθρωποειδες;Η οταν κατερριψαν οι ρωσοι το κορεατικο τζαμπο ο ΄΄καμμενος εγκεφαλος ΄΄ απο τη βοτκα του ρωσου πιλοτου του ΜΙΝΓΚ ειχε τηνεξηγηση:μπορει εξωτερικα να εδειχνε επιβατικο το 747 αλλα ηταν καμουφλαρισμενο κατασκοπευτικο...Ανεφερα 2 περιπτωσεις που οπως αποδειχθηκε δεν αποτελουσαν σε καμια περιπτωση κινδυνο προς τριτους.Και στις 2 υποθεσεις ισχυριστηκαν οτι δεν επαιρναν απαντηση απο τα αεροσκαφη και πως να γινοταν αφου αυτοι διαβιβαζαν σε διαφορετικες συχνοτητες απο αυτες των πολιτικων αεροσκαφων...οπως τελικα αποδειχθηκε στις ερευνες...Μετα...ΣΥΓΝΩΜΗ..καναμε λαθος.Δεν συζητω βεβαια για περιπτωση σαν κι αυτη της 11ης σεπτεμβριου...σε αυτην οσο τραγικο και απανθρωπο να ηταν για τους επιβαινοντες αν εκεινη την αποφραδα μερα ειχαν καταριφθει τα boeing που πεσανε στους διδυμους πυργους 2500 ανθρωποι που πεθαναν με μαρτυρικο θανατο σημερα θα ζουσαν...Πιθανον να εχει συμβει και εδω κατι τετοιο..Ο ΘΕΟΣ ας αναπαυσει τους συνανθρωπους μας.