Κίνα: Στέλεχος της γρίπης των χοίρων που μπορεί να προκαλέσει νέα πανδημία ανακάλυψαν ερευνητές

gourounia_servia

Ο ιός, που φέρεται να μπορεί να περάσει σε ανθρώπους, ανιχνεύθηκε μέσω ανάλυσης ρινικών επιχρισμάτων που ελήφθησαν από χοίρους σε σφαγεία στην Κίνα - Τι λένε για τον βαθμό κινδύνου οι ερευνητές

Ένα στέλεχος της γρίπης των χοίρων, που φέρεται να έχει την προοπτική να «περάσει» στους ανθρώπους και να προκαλέσει άλλη μια πανδημία, αναγνώρισαν ερευνητές.

Ο ιός, τον οποίο οι ερευνητές αποκαλούν G4 EA H1N1, ανιχνεύθηκε μέσω ανάλυσης 30.000 ρινικών επιχρισμάτων που ελήφθησαν από χοίρους σε σφαγεία στην Κίνα.

Έχει χαρακτηριστεί ως μίγμα γρίπης που βρέθηκε σε ευρωπαϊκά και ασιατικά πουλιά και του ιού H1N1, ο οποίος πιστεύεται ότι σκότωσε έως και μισό εκατομμύριο ανθρώπους παγκοσμίως το 2009.

Η συμπερίληψη των γονιδίων H1N1 υποδηλώνει ότι ο ιός θα μπορούσε να προσαρμοστεί και να εξαπλωθεί από άνθρωπο σε άνθρωπο, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Proceedings of the National Academy of Science (PNAS).

«Οι ιοί G4 έχουν όλα τα βασικά χαρακτηριστικά ενός υποψήφιου πανδημικού ιού», έγραψαν οι ερευνητές από το Γεωργικό Πανεπιστήμιο της Κίνας.

Ακολουθώντας μια απότομη αύξηση του επιπολασμού από το 2016, το νέο στέλεχος είναι τώρα «ο κυρίαρχος γονότυπος που κυκλοφορεί σε χοίρους και ανιχνεύεται σε τουλάχιστον 10 επαρχίες», προσθέτουν.

Οι δοκιμές των ερευνητών στους χοίρους αποκάλυψαν επίσης ότι πάνω από το 10% ήταν θετικό για αντισώματα έναντι του G4. «Αυτή η μολυσματικότητα αυξάνει σημαντικά την ευκαιρία προσαρμογής του ιού στους ανθρώπους και εγείρει ανησυχίες για την πιθανή δημιουργία πανδημικών ιών», προσθέτει το άρθρο.

«Πρέπει να εφαρμοστεί επειγόντως ο έλεγχος των επικρατούμενων ιών G4 EA H1N1 σε χοίρους και η στενή παρακολούθηση σε ανθρώπινους πληθυσμούς, ειδικά στους εργαζόμενους στη βιομηχανία χοίρων» ανέφεραν οι ερευνητές.

Οι ειδικοί δήλωσαν ότι η πιθανότητα το συγκεκριμένο στέλεχος να προκαλέσει νέα πανδημία ήταν χαμηλή, αλλά προειδοποίησε ότι απαιτείται ακόμη επαγρύπνηση.

«Η γρίπη μπορεί να μας εκπλήξει», δήλωσε η βιολόγος Martha Nelson στο Science Magazine. «Και υπάρχει κίνδυνος να παραμελήσουμε τόσο τη γρίπη όσο και άλλες απειλές αυτή τη στιγμή», πρόσθεσε.

Ο καθηγητής Kin-Chow Chang, ο οποίος έχει μελετήσει τον ιό και εδρεύει στο Πανεπιστήμιο του Νότιγχαμ, δήλωσε στο BBC ότι ο G4 δεν αποτελεί ακόμη πρόβλημα, αλλά πρόσθεσε: «Δεν πρέπει να παραβλέψουμε τους δυνητικά επικίνδυνους νέους ιούς».

Προς διαβούλευση σε 10-15 μέρες το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο για το Μάτι

Επιγραφή με μήνυμα κατά της γενοκτονίας των Ποντίων κρέμασαν σε άγαλμα του Κεμάλ στην Ουάσινγκτον

Μερική άρση της καραντίνας στον Εχίνο αποφάσισε η Πολιτική Προστασία

Ρoή Ειδήσεων

Πρασινος

τι γίνετε με του κινεζους να καταστρεψουν τον πλανητη με πανδημίες ψαχνονται . ΠΟΥ και κινεζοι να εξεταστούν ποινικά για φτωχοποιηση τοσου πληθυσμού

Ντουμπλε πανδημια

Αυτο μας ελλειπε μονο!

@@

Ολους τούς ιούς πού κατασκευάζουνε οι παγκοσμιοποιητές στά εργαστήρια, γιά νά σκοτώσουν τό 95% τού πληθυσμού τού πλανήτη,τούς ονομάζουνε ιούς τών ζώων,γιά να μήν εκτρέφει ο ανθρωπος ζωα και σιτίζεται από αυτά ,αλλά να σιτίζεται από τά δηλητήρια τών παγκοσμοιοποιητών,να αρρωσταίνει,νά ξοδεύει ότι έχει καί δέν έχει γιά νά μήν πεθάνει και να πλουτίζουν συγχρόνως οι παγκοσμιοποιητές ακόμη καί από τόν θανατό του.

Φτηνο κρεας

Αυτο που φταιει ειναι οι συνθηκες εκτροφης των ζωων. Οταν εχεις πολλα ζωα μαζι σε ενα ακαταλληλο χωρο λογικο ειναι να αναπτυχθουν και ασθενειες. Αφου θελουμε (και λογικο ειναι) φθηνο κρεας οι συνθηκες θα συνεχισουν να ειναι σε αθλια κατασταση. Ελλειψη χωρου, προσωπικου, υγιεινης αυτα τα αποτελεσματα εχουν.

Καλά κρασιά...

Σταμάτα να διαβάζεις θεωρίες συνομωσίας! Έχεις λαλήσει. Θα σε τρέχουνε στα τρελλοκομεία οι δικοί σου σε λίγο! Σταμάτα πριν είναι αργά και σου φορέσουνε ζουρλομανδύα.

Άκης

Πάλι στην Κίνα;;;;;;;;;;;;; Έλεος ρε σεις... Τελικά οι Κινέζοι θα καταστρέψετε την γη, μαζευτήκατε πολλοί..

Κι όμως

Μόνο ο τράμπ μπορεί να σταματήσει αυτό το κύκλωμα με τον ΠΟΥ και τους λοιπούς!

Να τα !