Γιατί οι ερωτικές ταινίες μοιάζουν ξαφνικά πορνό

Γιατί οι ερωτικές ταινίες μοιάζουν ξαφνικά πορνό

Η μεγάλη οθόνη βάφτηκε... ρoζ!: Οι νέες θεές της 7ης τέχνης αναλαμβάνουν δράση και ξεσηκώνουν τον άρρενα πληθυσμό την ώρα που το συντηρητικό Χόλιγουντ επιμένει στη λεκτική τολμηρότητα και συγκρούεται με την ευρωπαϊκή πρωτοπορία

Γιατί οι ερωτικές ταινίες μοιάζουν ξαφνικά πορνό
Κομεντί Made in USA με τίτλο «Ερωτας χωρίς δεσμεύσεις» (Sleeping With Other People). Προβάλλεται εν Αθήνας. Η απελευθέρωση και η χειραφέτησή της αρχίζουν και τελειώνουν με ατάκες. Με απλά λόγια. Το σεξ και όλα τα συμπαρομαρτούντα, τα πιο πρόσφορα και τα πιο ανεκτίμητα δολώματα. Τα τελευταία χρόνια ακόμα πιο πλούσια, ακόμα πιο αποκαλυπτικά, ακόμα πιο λαχταριστά, ακόμα πιο προσιτά! Το «συντηρητικό» Χόλιγουντ αποφεύγει τολμηρές εικόνες. Είναι της λεκτικής τολμηρότητας. Ετσι εξασφαλίζει περισσότερα εισιτήρια. Από οικογενειάρχες και νοικοκύρηδες. Αντιθέτως οι Ευρωπαίοι στην πρωτοπορία. Δύο περιπτώσεις θα προκύψουν σύντομα στις ελληνικές οθόνες. Δύο περιπτώσεις που με την προβολή τους στο φεστιβάλ «Νύχτες Πρεμιέρας» εξασφάλισαν τζάμπα promotion!



ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1:
ΜΑΝΤΑΛΙΝΑ-ΝΤΙΑΝΑ ΓΚΕΝΕΑ:
Η διάδοχος της Μπελούτσι και νεκρούς ανασταίνει

Η πρώτη, η «Νιότη» (Youth) της κατηγορίας «soft οφθαλμόλουτρο». Ο αθεόφοβος Ναπολιτάνος σκηνοθέτης Πάολο Σορεντίνο διαχειρίζεται άριστα τον κανόνα «όλα είναι ζήτημα αισθητικής, ακόμα και η αφόδευση». Σωστός!

Στην ταινία λοιπόν, δύο γέροντες συνολικής ηλικίας 160 ετών σουλατσάρουν, χαβαλεδιάζουν και «θεραπεύονται» σε πολυτελές Resort. Το «εργαλείο» δεν λειτουργεί. Το βλέμμα όμως λειτουργεί. Καρφωμένο σε κάθε ζουμερή «γάτα» που θα διαπεράσει το οπτικό τους πεδίο. Κάποια στιγμή ο Μάικλ Κέιν με τον Χάρβεϊ Καϊτέλ στην πισίνα πέφτουν πάνω σε θεόγυμνο, λαχταριστό θηλυκό από τη Ρουμανία. Η Μανταλίνα-Ντιάνα Γκενέα. Με ορθο-ιπτάμενα «μπαλκόνια» και επίσης ορθο-ιπτάμενα οπίσθια. Θεούλη μου! Τι είναι αυτό; «Ο Θεός»! Απαντάει ο Καϊτέλ.



Το εν λόγω ορθο-ιπτάμενο πλάσμα δεν εκφέρει μισή λέξη. No problem. Και γιατί να μιλήσει, παρακαλώ; Ολα πάνω της «μιλάνε» εκκωφαντικά και ερεθιστικά. Κάποιος μάλιστα στην αίθουσα των Καννών είπε μετά την προβολή: «Ευχαρίστως θα τη βίαζα»!



Η ΜΑΝΤΑΛΙΝΑ-ΝΤΙΑΝΑ ΓΚΕΝΕΑ στη «Νιότη» («Youth») της κατηγορίας soft οφθαλμόλουτρο του Ναπολιτάνου σκηνοθέτη Πάολο Σορεντίνο

Η βουβή Μανταλίνα άρχισε όπως όλες οι ορθο-ιπτάμενες υπάρξεις. Με το μόντελινγκ! Κάπως έτσι κατάφερε να πέσει σε τρία κρεβάτια. Πρώτα του Λεονάρντο Ντι Κάπριο. Υστερα του Λιονάιντας εκ της Sparta Τζέραρντ Μπάτλερ. Και στην συνέχεια είπε να δοκιμάσει και λίγο από Μάικλ Φασμπέντερ!

Κάποιοι ασεβείς και επιπόλαιοι στοιχημάτισαν στην πρόβλεψη ότι η νταρντανορουμάνα προορίζεται για διάδοχος της Μόνικας Μπελούτσι. Και κάποιος αναγνώστης σχολίασε: «Ε, όχι και Μόνικα Μπελούτσι! Αυτή είναι μια όμορφη γυναίκα. Η Μόνικα είναι η ΓΥΝΑΙΚΑ». Γεια στο στόμα σου, ρε φίλε!

Παρεμπιπτόντως ο Μάικλ Φασμπέντερ, ως sex addict, έχει διαπρέψει με τις αχαλίνωτες επιδόσεις του στο «Shame»!



ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 2:
ΑΟΜΙ ΜΟΥΓΙΟΚ
Τα δείχνει όλα , τα κάνει όλα, αλλά...

Η δεύτερη περίπτωση είναι κατηγορίας «θα τα δείξω όλα και θα σκίσω την Αντέλ». Αυτή ήταν η πρόθεση του Γκασπάρ Νοέ. Εξ Αργεντινής, αλλά πολιτογραφημένος Γάλλος. Ο Γκασπάρ, λοιπόν, μετά τον κατ’ εξακολούθηση βιασμό της Μόνικας Μπελούτσι -και μάλιστα η διείσδυση εκ του όπισθεν- κατέληξε στα αζήτητα. Ουδείς του έδινε σημασία. Από το «Μη αναστρέψιμος» του 2002 μέχρι το Φεστιβάλ Καννών του περασμένου Μαΐου!

Ο Αργεντίνος τα είχε πάρει στο κρανίο με τη λεσβιακή «Ζωή της Αντέλ». Του Αμπντελατίφ Κεσίς. Εκ της Τυνησίας αυτός. Γάλλος υπήκοος κι αυτός. Ετσι είσαι; Τώρα θα δεις!



Αποφάσισε λοιπόν να τα δείξει όλα. Σιγά το δύσκολο. Ετσι καταφθάνει με το «Love» (Αγάπη). Οπου συμβαίνουν τα πάντα. Ακόμα και «ζωντανή» εκσπερμάτωση. Από κάποιον δευτεροκλασάτο Καρλ Γκρούσμαν. Που παριστάνει Αμερικανό φοιτητή κινηματογραφικής σχολής. Και τα φτιάχνει με κάποια Γαλλίδα Ηλέκτρα. Που την υποδύεται η εμφανισιακά «ασήμαντη» Αομί Μουγιόκ. Κι αυτή από το μόντελινγκ προερχόμενη. Κοίτα να δεις συμπτώσεις!



Η Αομί Μουγιόκ στο «Love» του Γκασπάρ Νοέ

Ο Καρλ με την Αομί (τονίζεται στη λήγουσα) το κάνουν παντού. Συμπεριλαμβανομένης της τουαλέτας. Το κάνουν και με τρανσέξουαλ. Το κάνουν ως τρίο και με τη 17χρονη γειτόνισσά τους. Πληρέστατη πινακοθήκη φαντασιώσεων. Και μάλιστα με το επιμύθιο «η αληθινή αγάπη απελευθερώνει». Αφού μ’ αγαπάς, ας πέσουμε στο κρεβάτι και με τον γείτονα. Μ’ αγαπάς; Φυσικά. Ε, τότε απόδειξη; Πώς; Να το κάνεις με γκέι. Να παίρνω μάτι. Να ερεθίζομαι. Και μετά να με παίρνεις από παντού!

Το δυστύχημα με το «Love» είναι ότι οι Κάννες το περιφρόνησαν. Ανθρακας το σκάνδαλο. Ανθρακας οι παρτούζες. Ανθρακας η προσπάθεια! Γιατί;



ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 3
ΣΚΑΡΛΕΤ ΓΙΟΧΑΝΣΟΝ
Η μεγάλη του αυνανισμού σχολή

Ασυναγώνιστος ανταγωνιστής το Internet. Οπου σε χιλιάδες ιστοσελίδες φιλοξενούνται χιλιάδες πορνογραφικές «σκηνές» με χιλιάδες κορίτσια, χιλιάδες τριαντάρες και χιλιάδες κατηγορίας MILF (τουτέστιν Mother I’d Like to Fuck). Γιατί, λοιπόν, να πληρώσω εφτά, οκτώ euros όταν μπορώ εντελώς δωρεάν να ικανοποιήσω τις φαντασιώσεις μου και ταυτοχρόνως να επιδοθώ στο πασίγνωστο σπορ του αυνάνα;

Αυτό ακριβώς κάνει συστηματικά ο Τζόζεφ Γκόρντον-Λέβιτ στην κωμωδία «Δον Ζουάν». Με παρτενέρ τη Σκάρλετ Γιόχανσον. Ο Τζόζεφ λοιπόν, πρεζόνι της πορνογραφίας και της μαλακίας. Μα η Σκάρλετ είναι στο κρεβάτι σου. Με όλες τις «αποσκευές» της. Τίποτα εκείνος! Sorry, αλλά έτσι συμβαίνει στην εν λόγω ταινία. Ο τύπος είχε σπάσει κάθε ρεκόρ. Εντός ενός και μόνο 24ώρου μπορεί να την «παίξει» και 17 φορές. Και, ως πιστός καθολικός, ομολογεί την αμαρτία του στον ιερέα της γειτονιάς. Τη μια στιγμή αμαρτωλός ως μαλάκας. Την άλλη λυτρωμένος και χριστιανός!



Γελάτε; Γιατί, παρακαλώ; Η υποκρισία θα μας φάει. Αυτό και το αναντικατάστατο επιχείρημα της κινηματογραφικής βιομηχανίας. Σε όλες τις εκδοχές της. Και στην επίσημη και στην ιντερνετική. Και τη νόμιμη και την «παράνομη». Περίπου 10 δισ. δολάρια-ετησίως- καταλήγουν στα ταμεία της αμερικανικής πορνογραφίας. Οι βιομηχανίες Guns - Drugs - Pornography, οι πλέον κερδοφόρες στον πλανήτη του 21ου αιώνα.



H Σκάρλετ Γιόχανσον στην κωμωδία «Δον Ζουάν» με παρτενέρ τον Τζόζεφ Γκόρντον-Λέβιτ

Το σκάνδαλο είναι το προσφιλές σπορ πολλών σκηνοθετών. Οπως, ας πούμε, στην ασήμαντη κομεντί «The Kids are All Right», με την Τζούλιαν Μουρ χωμένη κάτω από το σεντόνι να κάνει αιδοιολειξία στην Ανέτ Μπένινγκ!

Οπως, ας πούμε, τον Δεκέμβριο του σωτήριου έτους 1972. Οταν ο Τζακ Νίκολσον εξερχόμενος από αίθουσα της Νέας Υόρκης, παρέα με δεκάδες άλλους τρόφιμους του star system, αναφώνησε μεγαλοπρεπώς: «Man this is not a film, this is revolution»!

Η εν λόγω επαναστατική πράξη έφερε τον τίτλο «Deep Throat» (Το βαθύ λαρύγγι). Οπου μια ασήμαντη πορνοστάρ με το όνομα Λίντα Σούζαν Μπόρμαν (κατά κόσμον Λίντα Λάβλεϊς) πάσχει από παραξενιά της φύσης. Η κλειτορίδα της στο λαρύγγι της!

Ομως είχε προηγηθεί ο Πολ Μόρισεϊ της παρέας του Αντι Γουόρχολ. Του Underground. Ο Μόρισεϊ λοιπόν στο «Flesh», με κάμερα ακούνητη, απαθανατίζει το πέος ενός επιβήτορα με το όνομα Τζο Νταλεσάντρο. Προφανώς ο Μόρισεϊ ξερογλειφόταν. Σε κάποιο σημείο ένα παρακείμενο μωρό αρχίζει να τυλίγει με κορδέλα το σηκωμένο πέος του Τζο!



ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 4:
ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΟΥΣΓΚΟΥΝΗΣ
Το αθάνατο σπορ της καλτ πορνογραφίας

Από κοντά και οι Ευρωπαίοι. Ο Ζιστ Ζακέν, πανούργος αλλά εντελώς ατάλαντος, επινοεί το soft porno. Ο Ζακέν λοιπόν με πρωταγωνίστρια μια 22χρονη (τότε) μικρή Ολλανδέζα, τη Σίλβια Κριστέλ, σκηνοθετεί την «Εμμανουέλα» (1974). Ετσι οι πλατιές μάζες των «αμόλυντων» πολιτών όρμησαν στο ψητό. Η soft πορνογραφία σε κανονικές αίθουσες για «κανονικό» κοινό!
Να μην ξεχνάμε τις επιδόσεις του Κώστα Γκουσγκούνη. Τη δεκαετία του ’70 σε αίθουσες που στην προμετωπίδα τους έφεραν το σλόγκαν του Βλαντιμίρ Ιλιτς Ουλιάνοφ (Λένιν) «Ο κινηματογράφος είναι η τέχνη των μαζών» και πρόβαλαν κανονικό πορνό. Με τον φόβο όμως μπας και εισέλθει μπάτσος και τους μπαγλαρώσει, ο προβολατζής φρόντιζε να παίζει άσχετες σκηνές. Και όταν οι θεατές εν χορώ φώναζαν «αφήστε τα μίση και πιάστε το γαμ...», ο προβολατζής από τη δεύτερη μηχανή έριχνε σκηνές πεολειχίας, αιδοιολειξίας, αυνανισμού, παρτούζας!

Εν Ελλάδι διέπρεψε το σπορ της πορνογραφίας. Τότε που όλα τα ’σκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η λογοκρισία. Και μάλιστα με τη συμβολή διάσημων ονομάτων προερχόμενων από το φουστανελοφόρο μιούζικαλ και τη φαρσοκωμωδία. Αργότερα το απαρνήθηκαν. «Πέσαμε θύματα των παραγωγών». Δηλαδή το πέος δεν είναι δικό μου, αλλά κάποιου κομπάρσου. Το αιδοίο δεν είναι δικό μου, αλλά κάποιας κομπάρσας.

Το ίδιο επικαλέστηκε και η Σάρον Στόουν του «Βασικού ενστίκτου». Την άκουσα με τ’ αυτιά μου. Εννοώντας, προφανώς, ότι το εν λόγω ξανθό και τριχωτό σημείο είναι προελεύσεως κάποιας κομπάρσας! Ποια η διαφορά, παρακαλώ; Αιδοίο το ένα, αιδοίο το άλλο! Το ίδιο σπορ, αλλά με πρόσχημα εντελώς καλλιτεχνικό, λαμβάνει χώρα σε πλήθος βραβευμένων ταινιών.
Οπως ας πούμε στη σαρκαστική κομεντί «Η ωραία της ημέρας» με τη frozen Κατρίν Ντενέβ, μόλις 24 ετών. Σε μια σκηνή, λοιπόν, ευσταλής Ασιάτης καταλήγει στο κρεβάτι της παρέα με ζουζούνι. Το οποίο (ζουζούνι) σπεύδει να εξερευνήσει το ερεθισμένο «εργαλείο» της! Ετερος, εκείνη την εποχή του «revolution, sex, drugs and rock and roll» ο Ιάπων Ναγκίσα Οσίμα. Που με τις ταινίες του «Αυτοκρατορία των αισθήσεων» και «Αυτοκρατορία του πάθους» έστειλε τους θεατές στον παράδεισο διαστροφών και ατελείωτων ηδονών. Σε στιγμή αχαλίνωτης σεξουαλικής ορμής, μάλιστα, καυτό αβγό εισέρχεται στον κόλπο της πρωταγωνίστριας!



ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 5:
ΚΑΜΕΡΟΝ ΝΤΙΑΖ
Γυναίκες-πειρασμοί σε παροξυσμό συμπλεγμάτων και ηδονών

Ο Δανός Λαρς φον Τρίερ, έτερος θρυλικός προβοκάτορας. Ας πούμε, στον «Αντίχριστο» η Σαρλότ Γκενσμπούρ ορμάει με σφυρί και κοπανάει το πέος και τους όρχεις του Γουίλεμ Νταφόε. Σκηνή με θρησκευτικό συμβολισμό. Αφού, ρε άθλιε, αμάρτησες, τώρα θα σου κόψω εγώ τ’ αρχ...!

Φοβερός ο τύπος. Του βγάζω το καπέλο. Στο «Nymphomaniac» λαμβάνουν μέρος πλήθος ονομάτων: Κρίστιαν Σλέιτερ, Σάια ΛαMπεφ, Ούμα Θέρμαν, Σαρλότ Γκενσμπούρ. Καθώς και η κούκλα Σόφι Κένεντι Κλαρκ. Ο τίτλος παραπέμπει σε παροξυσμό συμπλεγμάτων και ηδονών.

Ομως προσοχή. Για να μην απειληθεί η αξιοπρέπεια των stars τα γυμνά «εργαλεία» είναι ντουμπλαρισμένα από κομπάρσους. Η Τζέιν Μάνσφιλντ υπήρξε star της δεκαετίας του ’60 λόγω στήθους επικών διαστάσεων. Δυστυχώς η καριέρα της ολοκληρώθηκε σύντομα. Εξέπνευσε το 1967 μόλις 34 ετών. Από traffic accident!



Η Κάμερον Ντίαζ στην κομεντί «Γλυκός πειρασμός»


Εκείνη την εποχή η Μπριζίτ Μπαρντό, ξαπλωμένη μπρούμυτα, είχε εγκαταλείψει τα θεόγυμνα ανασηκωμένα οπίσθιά της στα χάδια του φακού του Ζαν-Λικ Γκοντάρ. Για λογαριασμό μιας καλτ ταινίας με τίτλο «Le mepris». Η περιφρόνηση.

Μερικά χρόνια νωρίτερα η ίδια Μπριζίτ, εντελώς άγνωστη, σουλατσάριζε στην Κρουαζέτ του Festival De Cannes. Προς άγραν δημοσιότητας φυσικά. Ολα διαπράττονται στο όνομα της δημοσιότητας. Τι να κάνει κι αυτή; Αποφασίζει να απαλλάξει το στήθος της από τη δυσάρεστη παρουσία του σουτιέν. Με θεόγυμνο στήθος εγκαινιάζει μια πρώτης τάξεως καριέρα!

Τα γυμνά περιστατικά εν αφθονία. Η Μέριλιν, ας πούμε, δεν έκρυβε τίποτα. Αφού αυτό πουλάει, αυτό θα πουλήσω. Δυστυχώς γι’ αυτήν το «πούλησε» και εξέπνευσε. Το 2002 η Κάμερον Ντίαζ, μόλις 30 Μαΐων, στην κομεντί «Γλυκός πειρασμός» ορέγεται χιλιάδες γλυκά πέη! Την ίδια χρονιά η Μόνικα Μπελούτσι εγκαταλείπει όλα τα «εξαρτήματά» της στις άγριες και ανελέητες ορέξεις του βιαστή της. Εξ αυτής της μεγαλοπρεπούς ευκολίας της στην ταινία «Μη αναστρέψιμος» εξασφάλισε ανθόσπαρτη καριέρα και μια πρώτης τάξεως δημοσιότητα!
Πρόσφατα, στην ιστορία «Palo Alto» της Τζία Κόπολα, εγγονής του Φράνσις Κόπολα και εξαδέλφης του Νίκολας Κέιτζ, κάποιος εκ των ξέφρενων νιάτων για sex and drugs σχολιάζει ως εξής τις ευκολίες μιας αχαλίνωτης συμμαθήτριάς του: «Θα γλείψει κάθε πουλί που θα βρεθεί στο πρόσωπό της».



ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 6:
ΑΝΤΕΛ ΕΞΑΡΧΟΠΟΥΛΟΣ
Γυναίκες τα κάνουν όλα για το κοινό τους
 
Η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Το Χόλιγουντ καλλιεργεί κάθε είδους φαντασιώσεις. Ομως πρωτοπόροι οι Γάλλοι με τη «Ζωή της Αντέλ». Ο Χρυσός Φοίνικας των Καννών του 2013. Η εικοσάχρονη Αντέλ Εξαρχόπουλος στο ίδιο κρεβάτι με τη Λεά Σεϊντού. Εφτά χρόνια μεγαλύτερη. Αμφότερες διαπράττουν όσα περίπου περιέχονται σε οποιαδήποτε λεσβιακή πορνογραφία του Internet. Από μπατσάκια στα οπίσθια μέχρι γλειψίματα σε κάθε σημείο του σώματος!

Αφθονα τα παραδείγματα. Οχι μόνο στο κινηματογραφικό αλλά στο εν γένει εικαστικό entertainment. Κορυφαία, γαργαλιστική στιγμή, αντί πολλών εκατομμυρίων δολαρίων, όταν η Σαρλίζ Θερόν, από τα πιο θερμά και εκρηκτικά «ηφαίστεια» όλων των εποχών, σουλατσάρει εντελώς θεόγυμνη για λογαριασμό του αρώματος J’ adore!

Η κατακλυσμιαία ιντερνετική πασαρέλα θεόγυμνων stars δεν προσθέτει τίποτα το αξιομνημόνευτο σε αυτή την ατελείωτη και διαχρονική ιστορία. Αλλες πασίγνωστες. Οπως η Τζένιφερ Λόρενς. Αλλες μισογνωστές και άλλες σχεδόν ασήμαντες.



Η «Ζωή της Αντέλ» έφερε στο ίδιο κρεβάτι την 20χρονη Αντέλ Εξαρχόπουλος με τη Λεά Σεϊντού και κέρδισε τον Χρυσό Φοίνικα των Καννών του 2013

Ας πούμε η Κάντις Σουάνπολ. Εκ της Νοτίου Αφρικής αυτό το αιλουροειδές πλάσμα. Ενας από τους Angels της Victoria’s Secret. Η Βανέσα Χάτζενς. Ετερο αιλουροειδές με αποκαλυπτική καριέρα. Αντέστε στο πλησιέστερο DVDάδικο να προμηθευτείτε μια «ταινιάρα» με τίτλο «Machete: Η επιστροφή». Και μετά τα λέμε! Η Κέιτ Απτον. Το εξελισσόμενο ξανθό θηλυκό με τις επικές διαστάσεις. Οι θεατές της «Αλλης γυναίκας» έχουν να λένε!

Ας πούμε η Κέλι Μπρουκ. Εκεί να δεις καλλιτεχνικές επιδόσεις. Αρκεί να ρίξετε ένα βλέμμα στην επίσης «ταινιάρα» με τον τίτλο «το τρίγωνο του μίσους»

Και ας πούμε η Τζένιφερ ΜακΑρθι. Πρωταθλήτρια στο σπορ «έτοιμη και ικανή για όλα». Με εξαιρετική καριέρα. Τόσο ως «λαγουδάκι» του «Playboy». Οσο και στο κρεβάτι του Χιου Χέφνερ.

Η τριαντάχρονη Ολγκα Λιούλτσακ με τις δηλώσεις της έβαλε τελεία και παύλα: «Ο κόσμος θαυμάζει το γυμνό». Επομένως θέλεις στήθος; Πάρε να ’χεις! Θέλεις οπίσθια; Πάρε να ’χεις. No problem. Σιγά τα ωά! Χέστηκε η φοράδα στ’ αλώνι! Ολγκα, μαζί σου!



Η Σίλβια Κριστέλ στην κλασική, διαχρονική «Εμμανουέλα»




ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 7:

Η λογική της αυτοδιαχείρισης
Είμαι τέλειος εραστής επειδή προπονούμαι μόνος μου!

Επομένως αφού όλοι τόσο απελευθερωμένοι. Αφού όλοι μπορούν να αλλάζουν παρτενέρ όπως τα πουκάμισα. Και αφού στο Internet και εντελώς δωρεάν μπορείς να κατεβάσεις ό,τι γουστάρεις, τότε γιατί το γυμνό στήθος και τα γυμνά οπίσθια εξακολουθούν να εκτινάσσονται τόσο ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών; Why?

Δηλαδή τόσο ακόρεστη είναι η επιθυμία κάθε αληθινού αρσενικού για οφθαλμόλουτρο; Ρε μπαγάσα, λες στον εαυτό σου. Εχεις δει τόσα πολλά. Εχεις αγγίξει και χαϊδέψει τόσα πολλά. Εχεις απολαύσει -εικαστικά- τόσα πολλά. Και ακόμα εκεί. Να λιγουρεύεσαι ακόμα πιο πολλά στήθη γυμνά;

Οι ψυχαναλυτές αναφέρονται στον Φρόιντ. Γιατί το γυμνό γυναικείο στήθος παραπέμπει στο υποσυνείδητο. Στη μητέρα. Στο Οιδιπόδειο. Ακόμα αναφέρονται στη φαντασίωση. «Η λίμπιντο κάθε καθημερινού ανθρώπου τροφοδοτείται από τη φαντασίωση. Και με τη σειρά της η φαντασίωση τροφοδοτείται από πάσης φύσεως γαργαλιστικές φωτογραφίες και αντίστοιχες ταινίες. Και φυσικά από την πορνογραφία».

Που σημαίνει ότι αφού δεν μπορώ να κάνω ό,τι κάνουν όλοι αυτοί, τότε το λαμβάνω μέσα από τις εικόνες. Meaning, όπως ομολογεί ο Γούντι Αλεν: «Είμαι τέλειος εραστής επειδή προπονούμαι μόνος μου»!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης