Το μέλλον του Mega δείχνει αβέβαιο, μετά και τις τελευταίες εξελίξεις με τις άδειες, όμως μεγάλος αριθμός των εργαζομένων του φαίνεται πως θα συνεχίζει να παλεύει μέχρι την τελευταία στιγμή. Αν και το κανάλι βρίσκεται σε αυτό το δύσβατο μονοπάτι, που μοιάζει με μονόδρομο, μετρά μια σημαντική πρωτιά την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου.
Πιο συγκεκριμένα, από τις 5 έως τις 11 Σεπτεμβρίου, το Mega σημείωσε στα κοινά 15 - 44 ετών το 14,3 της θεαματικότητας και πέρασε μπροστά από τον Alpha με διαφορά στήθους. Και παρόλο που οι εργαζόμενοι του παραμένουν απλήρωτοι συνεχίζουν τον αγώνα με σύνθημα «μαύρο σε κανένα κανάλι».
Δείτε το βίντεο που έδωσαν στη δημοσιότητα εργαζόμενοι του καναλιού:
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.