Στέλιος Παρλιάρος για τις επαγγελματικές κουζίνες: Ήταν πολύ άγριες οι συνθήκες που επικρατούσαν παλιά
Υπήρχε η τάση οι σεφ να είναι απότομοι, τα έχω ζήσει, τόνισε
Μετρώντας δεκαετίες ως pastry chef, ο Στέλιος Παρλιάρος έκανε μια αναδρομή στο παρελθόν και στις σκληρές συνθήκες, που επικρατούσαν κάποτε στον συγκεκριμένο επαγγελματικό χώρο. Μιλώντας στην εκπομπή «Πρωίαν σε είδον», όπου ήταν καλεσμένος, το πρωί της 31ης Μαρτίου, περιέγραψε περιστατικά αυταρχικής συμπεριφοράς και κακομεταχείρισης, όπως το κάψιμο με καραμέλα. Αντίθετα, τόνισε πως ο ίδιος υιοθετεί φιλική στάση απέναντι στο προσωπικό του, επιλέγοντας ένα ήρεμο και υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα μετά το 18:00
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d8ublujmh4gp)
Περιγράφοντας τις συνθήκες που επικρατούσαν στο παρελθόν στις επαγγελματικές κουζίνες, ο Στέλιος Παρλιάρος ανέφερε: «Είμαι πολύ ήρεμος στην κουζίνα μου, πάρα πολύ. Υπήρχε η τάση παλιά οι σεφ να είναι απότομοι, τα έχω ζήσει. Έχω ακούσει ότι έκαιγαν με καραμέλα τους… Δεν μπορείς να φανταστείς. Κατ’ αρχάς, είχαν το τσιγάρο εδώ, κάπνιζαν, ήταν πολύ άγριες οι συνθήκες παλιά».
Ο γνωστός pastry chef συνέχισε λέγοντας: «Θυμάμαι σε ένα εργαστήριο που δούλευα, ήταν το αφεντικό στη γωνία, ονόματα δεν θα πούμε, και αν σε έβλεπε να πίνεις κάτι ή να τρως, σου το έπαιρνε και το πέταγε. Το νερό σου ή ένα να γλυκό να δοκίμαζες».
Κλείνοντας, ο Στέλιος Παρλιάρος παραδέχτηκε ότι ο ίδιος θέλει να έχει μια φιλική σχέση με τους υπαλλήλους του: «Εγώ δεν είμαι καθόλου έτσι, δεν μπορώ. Θέλω να είμαι πολύ φιλικός με το προσωπικό».
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.