Η Ελένη Φουρέιρα αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο να επιστρέψει στην Eurovision ως διαγωνιζόμενη και θυμήθηκε τη χρονιά 2018, που είχε εκπροσωπήσει την Κύπρο και είχε κερδίσει τη δεύτερη θέση.
Στη συνέντευξη που έδωσε στο «Κοσμοράδιο 95,1» η τραγουδίστρια είπε πως δεν ξέρει αν μπορεί να προσφέρει κάτι παραπάνω στον μουσικό διαγωνισμό, καθώς έχει εμφανιστεί στη σκηνή του άλλες δύο φορές, μετά την παρουσίαση του «Fuego».
Δείτε το βίντεο του «Super Κατερίνα»
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d2fsmx662a1d)
Αναφερόμενη αρχικά στην εμπειρία της από τη Eurovision, η Ελένη Φουρέιρα σχολίασε: «Η Eurovision είναι πολύ αγχωτική για τα παιδιά που διαγωνίζονται. Οι καλλιτέχνες δεν είμαστε φτιαγμένοι να διαγωνιζόμαστε. Είμαστε φτιαγμένοι να κάνουμε κάτι από την ψυχή μας. Όταν μπαίνει μέσα αυτό το άγχος, είναι πολύ δύσκολο να ανταπεξέλθεις».
Στην πορεία, είπε: «Δεν ξέρω αν έχω κάτι καλύτερο να δώσω στη Eurovision, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Ποτέ μη λες ποτέ, μπορεί να έρθει ένα υπέροχο τραγούδι και να θέλω να το ξανακάνω».
Η εμφάνισή της στη φετινή Eurovision Η Ελένη Φουρέιραεντυπωσίασε με την επανεκτέλεση του «Fuego» στη σκηνή της φετινής Eurovision στο Μάλμε, με τους Σουηδούς διοργανωτές να επιλέγουν την τραγουδίστρια για το opening act του διαγωνισμού.
Κατά τη διάρκεια της εμφάνισής της στο Μάλμε, η Ελένη Φουρέιρα έβγαλε ένα κόκκινο μαντήλι μαζί με τους χορευτές της, κάτι που θύμισε τη χορογραφία της Μαρίνας Σάττι για το Ζάρι.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.