Η Μυρτώ Αλικάκη έδωσε συνέντευξη και αναφέρθηκε στα σύγχρονα πρότυπα ομορφιάς.
Η ηθοποιός βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Mega Καλημέρα» κι αρχικά, αναφέρθηκε στην παράσταση που πρωταγωνιστεί, με τίτλο «Τέλειοι ξένοι».
«Ο συγγραφέας λέει έχουμε τριών ειδών ζωές, τη δημόσια, την προσωπική και την ιδιωτική. Ίσως με κάποια έννοια να ισχύει αυτό. Νομίζω πως κάποιος μπορεί να έχει δημόσιο πρόσωπο διαφορετικό από αυτό που έχει στο σπίτι του, αν και τείνω να πιστεύω όσο πιο κοντά είναι αυτά μεταξύ τους, τόσο πιο ευτυχής είναι ένας άνθρωπος», εξήγησε.
Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Δεν θέλω για μένα πρωτίστως, να υπάρχουν πράγματα που έχω την ανάγκη να τα κρύψω ή για τα οποία ντρέπομαι. Το κάνω κυρίως για τον εαυτό μου. Νιώθω καλύτερα, όταν τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Δεν λέω ότι δεν έχω ντραπεί για κάτι που έχω κάνει, αλλά επειδή δεν μου αρέσει, προσπαθώ όσο μπορώ να το εξαλείψω».
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-czfokbe3kk1l)
Η ηθοποιός μίλησε επίσης, για τη συγχώρεση στον άνθρωπο. «Μπορείς να συγχωρήσεις κάποιον, αλλά παρόλα αυτά, να έχεις χάσει την εκτίμησή σου σε αυτόν. Προφανώς, θα δώσω ευκαιρία σε κάποιον που εκτιμώ. Αν δεν εκτιμώ τον άλλο, τότε μου είναι πολύ πιο δύσκολο».
Τέλος, για τα χρόνια που περνάνε και τις αισθητικές επεμβάσεις, ανέφερε: «Εμένα μου αρέσει τα πράγματα να είναι φυσικά, να αποδέχεσαι αυτό που δεν μπορείς να αλλάξεις και να πορεύεσαι έτσι, στη ζωή. Κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για τον εαυτό μου για να νιώθω όμορφα. Αυτό σημαίνει πρωτίστως να είμαι δυνατή, να έχω ενέργεια και να μπορώ να χαίρομαι τη ζωή».
Κλείνοντας, πρόσθεσε: «Νομίζω ότι η γοητεία όσο μεγαλώνει μια γυναίκα είναι πολύ διαφορετική. Λυπάμαι που ζούμε σε μια κοινωνία που επιτάσσει να είμαστε τέλειοι ή μόνο νέοι. Η ωριμότητα προσφέρει άλλες χαρές κι άλλες συγκινήσεις».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.