Η κόρη του Μπρους Γουίλις, Ταλούλα, μίλησε για τη μάχη του πατέρα της με τη μετωποκροταφική άνοια (FTD), μια επιθετική μορφή άνοιας που είναι πολύ σπάνια.
Η κόρη της Ντέμι Μουρ και του Μπρους, δήλωσε κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στην Ντρου Μπάριμορ, ότι η οικογένεια αποφάσισε να μιλήσει ανοιχτά για τη διάγνωσή του, προκειμένου να ευαισθητοποιηθεί η κοινή γνώμη για την ασθένεια.
«Αν μπορούμε να πάρουμε κάτι που παλεύουμε ως οικογένεια και ατομικά, για να βοηθήσουμε άλλους ανθρώπους, να το μετατρέψουμε σε κάτι όμορφο, αυτό είναι πραγματικά ξεχωριστό για εμάς» ανέφερε η 29χρονη.
Bruce Willis' daughter Tallulah reveals why her family is open about the star's 'aggressive' dementia diagnosis... as she gives an update on his condition https://t.co/IM9641zyQX
Η Ταλούλαπρόσθεσε ότι ο πατέρας της παραμένει «ο ίδιος με πολλούς τρόπους», αλλά ότι έχει «χάσει μέρος της χαράς της ζωής και των γλωσσικών του δεξιοτήτων», προσθέτοντας ότι η μουσική εξακολουθεί να είναι σημαντική γι' αυτόν.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Είναι ο ίδιος... το οποίο νομίζω, από αυτή την άποψη, έχω μάθει ότι είναι το καλύτερο πράγμα που μπορείς να ζητήσεις. Και αυτό που βλέπω είναι αγάπη όταν είμαι μαζί του. Είναι ο μπαμπάς μου και με αγαπάει».
Τον περασμένο μήνα, ο στενός φίλος του Γουίλις, Γκλεν Γκόρντον Κάρον, και δημιουργός της κωμικής σειράς Moonlighting της δεκαετίας του 1980 στην οποία πρωταγωνιστούσε ο σταρ, έδωσε μια σπαρακτική ενημέρωση για τον ηθοποιό: «Η αίσθησή μου είναι ότι τα πρώτα ένα με τρία λεπτά ξέρει ποιος είμαι. Ήταν ένας αχόρταγος αναγνώστης -δεν ήθελε να το ξέρει κανείς αυτό- και τώρα δεν διαβάζει. Όλες αυτές οι γλωσσικές δεξιότητες δεν είναι πλέον διαθέσιμες σε αυτόν, και όμως εξακολουθεί να είναι ο Bruce» δήλωσε στο Page Six.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.