Αλίκη Κατσαβού για τον Κώστα Βουτσά: «Μου λείπει το χιούµορ του και η θετική του σκέψη»
«Ηταν πάντοτε πολύ υποστηρικτικός και µε φρέσκες ιδέες, τόσο για τη δουλειά στο θέατρο όσο και για την ίδια τη ζωή µας» δήλωσε η γυναίκα του εκλιπόντος ηθοποιού
Η Αλίκη Κατσαβού μίλησε, ανάμεσα σε άλλα, για την απώλεια του Κώστα Βουτσά και τον γιο τους, σε συνέντευξη που έδωσε στο «Secret» των «Παραπολιτικών».
Όπως ανέφερε, ο γιος τους, ο Φοίβος, επιλέγει να μην βλέπει τις ταινίες του πατέρα του: «∆εν βλέπει τις ταινίες του πατέρα του, γιατί στενοχωριέται. Μου έχει πει: "Αλίκη, δεν θέλω να βλέπω τον µπαµπά στις ταινίες, γιατί στενοχωριέµαι πολύ"».
«Θέλει να γίνει ποδοσφαιριστής, γιατί του αρέσει πάρα πολύ να τρέχει µε την µπάλα», πρόσθεσε η Αλίκη Κατσαβού.
Σχετικά με το τι της λείπει περισσότερο από τον Κώστα Βουτσά, η Αλίκη Κατσαβού δήλωσε: «Μου λείπει το χιούµορ του και η θετική του σκέψη. Ηταν πάντοτε πολύ υποστηρικτικός και µε φρέσκες ιδέες, τόσο για τη δουλειά στο θέατρο όσο και για την ίδια τη ζωή µας, το πού θα διασκεδάζαµε, πού θα πηγαίναµε, πού θα τρώγαµε και πώς θα περνούσαµε πιο ωραία την ηµέρα µας».
Και συμπλήρωσε σε ερώτηση για το αν χρειάζεται έναν σύντροφο στην παρούσα φάση: «Οχι, δεν µου λείπει ένας σύντροφος αυτήν τη στιγµή. Είµαι πολύ συγκεντρωµένη στο µεγάλωµα του παιδιού και πολύ δύσκολα κάποιος θα µου τραβούσε την προσοχή. ∆εν θα θυσίαζα εύκολα τον χρόνο µου, τον οποίο µοιράζω µεταξύ παιδιού και δουλειάς. Και ποιος, εξάλλου, θα µπορούσε να συναγωνιστεί έναν Κώστα Βουτσά και όσα αυτός έγραψε στην ψυχή µου;».
«Ηταν όταν πέθανε ο Κώστας και ξεκίνησε η πανδηµία. Με κατέκλυσε φόβος και αβεβαιότητα για µια σειρά σηµαντικών θεµάτων. Και για τον αντίκτυπο που θα είχαν αυτά τα γεγονότα στο παιδί και ταυτόχρονα για το µεγάλο ζήτηµα της επιβίωσης, καθώς τα θέατρα έκλεισαν και δεν είχα να λαµβάνω εισόδηµα από πουθενά για αρκετούς µήνες. Αφού επέζησα όλων αυτών των καταστάσεων, δεν φοβάµαι πια τίποτα», ανέφερε σχετικά με τις δυσκολίες που βίωσε μετά την απώλεια του συζύγου της.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.