Μην αρχίζεις τη μουρμούρα: Τα παραμύθια του Άγγελου στο μωρό ανησυχούν τη Βέλη
Την ίδια ώρα η Βούλα ο κίνδυνος μιας βεντέτας «εισβάλλει» στο σπίτι της Βούλας και του Μηνά
Το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» επιστρέφει την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου στις 20:00 με ένα επεισόδιο γεμάτο αλλαγές, νέες αφίξεις και αναδρομές στα παλιά.
Διαβάστε τι θα συμβεί στη σειρά
Ο Άγγελος διαβάζει παραμύθια στο μωρό και η Βέλη ανησυχεί για τα μηνύματα που περνάει, η Καίτη λόγω μιας αδιαθεσίας νομίζει πως είναι έγκυος, ο Μπάμπης και η Ξένια θυμούνται τα χρόνια που ήταν νέοι γονείς και η Βούλα με τον Μηνά ανησυχούν πως θα ξεσπάσει βεντέτα..
Δείτε το τρέιλερ
Η Βέλη ακούει τον Άγγελο να διαβάζει παραμύθια στο παιδί και αποφασίζει ότι πρέπει να συζητήσουν τι μηνύματα περνάνε στον γιο τους…
Ο Λευτέρης, ο αδερφός της Βούλας από την Αυστραλία, βρίσκεται ξαφνικά κρυμμένος μέσα στο σπίτι και ο κίνδυνος μιας βεντέτας κρέμεται από πάνω τους…
Μια αδιαθεσία της Καίτης ίσως είναι πιθανή εγκυμοσύνη, ενώ ο Ηλίας περιμένει με αγωνία ανώτερα κλιμάκια για έλεγχο.
Η Σοφία άυπνη λόγω μωρού έρχεται σπίτι να ξεκουραστεί και να κοιμηθεί. Αλλά ο Μπάμπης και η Ξένια θυμούνται τα δικά τους, πώς ήταν ως νέοι γονείς, και η Σοφία δεν βρίσκει ησυχία.
Ο Κανάτης κολλάει τον Άγγελο μια μεταδοτική ασθένεια και η Βέλη τους βάζει μαζί σε καραντίνα, για να προστατέψει το παιδί…
Ο Λευτέρης, με σύμμαχο τον Βαγγέλη, προσπαθεί να πείσει τη Βούλα και τον Μηνά, που περιμένουν από στιγμή σε στιγμή να «σκάσει η βόμβα», ότι ο παράνομος έρωτας του, είναι πιο δυνατός από οτιδήποτε.
Ο Ηλίας βρίσκει στην τσάντα του ένα φλάιερ για αντρική τριχόπτωση και τον πιάνει πανικός, ενώ η Καίτη νομίζει πως την απατά.
Ο Μπάμπης επηρεάζεται από τη μάνα του, που του λέει, πως άσπρισε το μούσι του και δεν του πάει και αποφασίζει να πάρει δραστικά μέτρα…
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.