Μάκης Δελαπόρτας: «Τα χρέη ταλαιπωρούσαν για πολλά χρόνια τον Θανάση Βέγγο»
«Έτσι δανειζόταν, μπήκαν στη μέση τοκογλύφοι και σε αυτή τη φωτογραφία στον «Δόκτωρ Ζιβέγγο» κατεβάζει την ταμπέλα της εταιρίας του», αποκάλυψε ο ηθοποιός
O Μάκης Δελαπόρτας ήταν καλεσμένος στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου «The 2night Show» στον ΑΝΤ1. Ο ηθοποιός με αφορμή την κυκλοφορία του νέου του συγγραφικού έργου αποκάλυψε πολλές άγνωστες ιστορίες από τα παρασκήνια του ελληνικού κινηματογράφου.
Πιο συγκεκριμένα, μίλησε για τον αγαπημένο και αείμνηστο Θανάση Βέγγοαλλά και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε. «Αυτή είναι μια φωτογραφία που λίγο τώρα θα στεναχωρήσω τον κόσμο. Το 1965 ο Θανάσης Βέγγος αποφασίζει να φτιάξει τη δική του εταιρία ταινιών «Θου Βου, ταινίες γέλιου». Ο Βέγγος όμως ήταν ένας πάρα πολύ απαιτητικός, τελειομανής ηθοποιός που ήθελε την κάθε σκηνή που γύριζε να την γυρίζει 30 φορές. Τότε, λοιπόν, δεν υπήρχε το βίντεο για να πω πως ήταν πολύ φτηνό για να το κάνεις ξανά και ξανά. Υπήρχε το φιλμ που σημαίνει ότι, όταν μια σκηνή την γύριζες 30 φορές, ήταν πανάκριβο».
«Οι ταινίες που γύρισε και έσκισαν σε εισιτήρια δεν μπόρεσαν ποτέ να καλύψουν τα έξοδα που έκανε ο Θανάσης Βέγγος για να τις γυρίσει. Πήγαιναν πάρα πολύ καλά εισπρακτικά, όμως δεν μπόρεσε ποτέ να καλύψει τα έξοδα. Έτσι δανειζόταν, μπήκαν στη μέση τοκογλύφοι και σε αυτή τη φωτογραφία στον «Δόκτωρ Ζιβέγγο» κατεβάζει την ταμπέλα της εταιρίας του. Αυτή είναι η λίγο θλιβερή αυτή σκηνή, όπου ουσιαστικά κλείνει την εταιρία και αυτά τα χρέη τον ταλαιπώρησαν για πολλά πολλά χρόνια», συμπλήρωσε ο Μάκης Δελαπόρτας.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.