Μεγάλη μάχη με τον κορωνοϊό έδωσε η Ελένη Δήμου αν και ήταν πλήρως εμβολιασμένη. Η ίδια μάλιστα χρειάστηκε να μπει στο νοσοκομείο και να νοσηλευτεί για να αντιμετωπίσει την κατάσταση.
Πλέον, η Ελένη Δήμου είναι καλά στην υγεία της και πριν μερικές ώρες έκανε μια νέα ανάρτηση στο λογαριασμό της στο Instagram, ευχαριστώντας όσους της ευχήθηκαν περαστικά.
«Σας ευχαριστώ όλους μέσα απ’ την καρδιά μου για την αγάπη και το ενδιαφέρον για την υγεία μου! Και εσάς που κατακρίνατε την αγωνία μου και εσάς ευχαριστώ! Ευχαριστώ πολύ πολύ και τους αγαπημένους συναδέλφους μου! Σας αγαπώ και ζητώ συγνώμη αν σας ανησύχησα αλλά…».
Τι είχε πει για τη μάχη της με τον κορωνοϊό
Η ίδια είχε πει για τη μάχη της με τον κορωνοϊό πριν από μερικές μέρες: «Τελικά αυτό που ήθελα να αποφύγω δεν μπορώ να το αποφύγω. Σε λίγο φεύγω για νοσοκομείο. Είμαι χάλια».
Ενώ στη συνέχεια δεν δίστασε να δηλώσει: «Ψυχολογικά είμαι χάλια. Δεν το παλεύω. Αυτή η μοναξιά του Covid δεν υπάρχει. Πιεστήκαμε πάρα πολύ για να αρχίσει το J2US. Φάγαμε 10, 12 και 16 ώρες το τριήμερο. Ήταν πάρα πολύ κουραστικό. Από ότι μου λένε εδώ οι εμβολιασμένοι φτάνουν συνήθως στο νοσοκομείο όταν είναι πολύ κουρασμένοι. Είχα πάρει μηχανή οξυγόνου στο σπίτι. Απορώ με αυτούς τους πανίβλακες που λένε διάφορα και αμφισβητούν τους γιατρούς. Δεν ήθελα να καταλήξω στο νοσοκομείο.» και πρόσθεσε: «Με έχει πάρει από κάτω ψυχολογικά. Μιλάς ευτυχώς στο τηλέφωνο με βίντεο - κλήση. Φοράω αυτή τη μάσκα συνεχώς και με πιέζει πολύ στο πρόσωπο. Μου φωνάζουν να μην τη βγάλω γιατί θα αναγκαστούν να με διασωληνώσουν. Συνέχεια τη φοράω τη μάσκα. Και στον ύπνο μου. Λυπάμαι τους ανθρώπους που δεν έχουν καταλάβει για το πόσο σοβαρό πράγμα μιλάμε. Είναι κρίμα από Θεό. Θέλετε κύριοι να πεθάνετε ανεμβολίαστοι; Να πάτε να πεθάνετε. Χωρίς να δημιουργείτε προβλήματα στους άλλους».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.