«Γολγοθάς» οκτώ ωρών για τους οδηγούς στην Αθηνών-Λαμίας λόγω χιονιού

«Γολγοθάς» οκτώ ωρών για τους οδηγούς στην Αθηνών-Λαμίας λόγω χιονιού

Σταμάτησε η χιονόπτωση - Στις 23:00, τα δύο ρεύματα είχαν ανοίξει και η κυκλοφορία αποκαθίστατο σταδιακά, ωστόσο τα οχήματα κινούνταν με πολύ χαμηλές ταχύτητες - Από το 117 μέχρι το 131 χιλιόμετρο στην Τραγάνα έφτασε η «ουρά» - Έκτακτο ακτοπλοϊκό δρομολόγιο από Αρκίτσα για Αιδηψό, για όσους είχαν εγκλωβιστεί στο Μαρτίνο

Καλύτερη φαίνεται πώς είναι η εικόνα στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, όπου από το μεσημέρι και για τουλάχιστον οκτώ ώρες είχαν εγκλωβιστεί εκατοντάδες αυτοκίνητα, σχηματίζοντας ουρές που έφταναν σχεδόν τα 15 χιλιόμετρα.  

Σύμφωνα με το lamiareport.gr, τα αυτοκίνητα που είχαν «διπλώσει», απομακρύνθηκαν και το οδόστρωμα καθαρίστηκε, ενώ βοήθησε και το γεγονός ότι τα καιρικά φαινόμενα παρουσίασαν σχετική ύφεση.

Φυσικά, τα αυτοκίνητα εξακολουθούσαν να κινούνται με χαμηλές ταχύτητες, και στα δύο ρεύματα της Αθηνών-Λαμίας, τα οποία είχαν ανοίξει. Πολλοί εκ των εγκλωβισμένων έχασαν ήδη τα ραντεβού που είχαν με φίλους και συγγενείς τους, οι οποίοι πέρασαν επίσης ώρες αγωνίας, περιμένοντας κάποιο καλό νέο.

Για να εξυπηρετηθούν όσοι «κόλλησαν» επί ώρες στο Μαρτίνο, με μέριμνα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Στυλίδας, δρομολογήθηκε έκτακτο δρομολόγιο «ferry boat», το οποίο περίμενε τους επιβάτες του, ανάμεσα στους οποίους είναι και ένα βρέφος μόλις μερικών ημερών!

Το καράβι επρόκειτο να αναχωρήσει από Αρκίτσα για Αιδηψό με την άφιξη και του τελευταίου αυτοκινήτου που καθυστέρησε εξαιτίας της διακοπής της κυκλοφορίας στο ύψος του Μαρτίνου.

Οι οδηγοί που κινούνται προς Δομοκό, προς Μπράλο και προς Καρπενήσι θα πρέπει να έχουν μαζί τους οπωσδήποτε αλυσίδες. Ιδιαίτερη προσοχή θα χρειαστεί τις νυχτερινές και πρωινές ώρες, λόγω παγετού.

Προβλήματα αργά τη νύχτα υπήρχαν και στην Εθνική Οδό, από Αφίδνες μέχρι Μαλακάσα, καθώς η Τροχαία απαγόρευσε την κίνηση των βαρέων οχημάτων, με αποτέλεσμα να εγκλωβιστούν στο σημείο.



Μποτιλιάρισμα 15 χιλιομέτρων επί επτά και παραπάνω ώρες!

Νωρίτερα, μεγάλο μποτιλιάρισμα περίπου 15 χιλιομέτρων είχε σχηματιστεί στη νέα εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη, από το 117ο χιλιόμετρο λίγο μετά την Υλίκη μέχρι το 131ο χιλιόμετρο στο ύψος της Τραγάνας!

Χιλιάδες οδηγοί εγκλωβίστηκαν και χρειάστηκαν ώρες, μέχρις ότου η κυκλοφορία σταδιακά ομαλοποιηθεί. Από τη Νέα Οδό ανέφεραν ότι τα προβλήματα επιτείνει η πολύ μεγάλη έξοδος των Αθηναίων για τα Χριστούγεννα.

Πρόβλημα υπήρξε και στο 132ο χλμ, στο ρεύμα από Λαμία προς Αθήνα, εξαιτίας ακινητοποιημένων οχημάτων λόγω χιονιού. Λίγο μετά τις 19:00 το βράδυ στο συγκεκριμένο ρεύμα, υπήρχε αυξημένη κυκλοφορία από το 124ο έως το 152ο χιλιόμετρο.

Σύμφωνα με τους υπεύθυνους της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής, θα χρειαζόταν αρκετή ώρα για να ομαλοποιηθεί η κατάσταση στην κυκλοφορία, καθώς εκατοντάδες Ι.Χ. αυτοκίνητα είχαν εγκλωβιστεί στο ρεύμα προς την Λαμία, ενώ άλλα αυτοκίνητα είχαν ακινητοποιηθεί κοντά στο Κάστρο της Βοιωτίας.

Για τον απεγκλωβισμό αξιοποιήθηκε και η ύφεση των καιρικών φαινομένων, για να προχωρήσει άμεσα η διαδικασία, ενώ έχει απαγορευτεί η κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων.

Δείτε εικόνες με την κατάσταση που επικρατούσε στο Μαρτίνο,
 περίπου στις 18:30: 




Το χρονικό της ταλαιπωρίας

Τα προβλήματα ξεκίνησαν περίπου στις 2 το μεσημέρι, στο 126ο χιλιόμετρο της νέας εθνικής οδού στο ρεύμα προς Λαμία. Από την πυκνή χιονόπτωση δίπλωσαν δύο νταλίκες και ένα λεωφορείο, προκαλώντας παράπλευρα προβλήματα, αφού δεκάδες αυτοκίνητα ακινητοποιήθηκαν.
 
Για να περάσουν τα εκχιονιστικά και να καθαρίσουν τον δρόμο, η Τροχαία διέκοψε την κυκλοφορία και στα δύο ρεύματα της εθνικής οδού. 

Περίπου στις 17:10 τα αυτοκίνητα άρχισαν να κινούνται ομαλά στο ρεύμα προς Αθήνα. Από τις 17:30, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας Νέα Οδός που διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο, δόθηκε στην κυκλοφορία και το ρεύμα προς Αθήνα.






Ωστόσο, μέχρι τις 18:30 η κυκλοφορία δεν είχε αποκατασταθεί, με το μποτιλιάρισμα να εκτείνεται σε μια απόσταση 14 χιλιομέτρων και συγκεκριμένα α
πό το 117ο μέχρι το 131ο χιλιόμετρο. 

Τα αυτοκίνητα στο ρεύμα προς Λαμία δεν μπορούσαν αρχικά να απεγκλωβιστούν και να αναπτύξουν ταχύτητες 50-60 χιλιομέτρων την ώρα λόγω της μεγάλης εξόδου, αλλά και επειδή σε πολλά σημεία υπήρχαν άνθρωποι που σταματούσαν τα αυτοκίνητά τους για να βάλουν αλυσίδες, χωρίς όμως να χρειάζεται. 

«Είναι πολύ μεγάλη έξοδος, δεν ξέρουμε πότε θα αποκατασταθεί η κυκλοφορία» είπε στο protothema στέλεχος της Νέας Οδού.

Εκατοντάδες οδηγοί ήταν εγκλωβισμένοι στα αυτοκίνητά τους από τις 14:30 το μεσημέρι.



Δείτε βίντεο από την κατάσταση που επικρατούσε από το μεσημέρι στο ύψος του Μαρτίνου:












Τι λένε οι υπεύθυνοι της Νέας Οδού

Οι υπεύθυνοι της Νέας Οδού είπαν στο protothema.gr ότι η κυκλοφορία έχει διακοπεί από την Τροχαία για να απομακρυνθούν από το οδόστρωμα οι νταλίκες που έχουν διπλώσει και να δοθεί εκ νέου ο δρόμος στην κυκλοφορία. Η Νέα Οδός ανακοίνωσε ότι γα να αποφευχθεί μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα, η διέλευση από τους σταθμούς διοδίων στην Τανάγρα και στη Θήβα θα είναι ελεύθερη και οι οδηγοί δεν θα έχουν υποχρέωση να πληρώνουν αντίτιμο μέχρι να ανοίξει ο δρόμος.

- Στην Παλαιά Εθνική Οδό από Λαμία προς Δομοκό η κυκλοφορία γίνεται μόνο με αλυσίδες.

Στις 17:00 ανακοινώθηκε η απαγόρευση της κυκλοφορίας φορτηγών

Μετά το κλείσιμο της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας λόγω της αδυναμίας μεγάλων φορτηγών να κινηθούν πάνω στο πυκνό στρώμα χιονιού, η Τροχαία ανακοίνωσε ότι απαγορεύεται η κυκλοφορία φορτηγών στο ρεύμα προς Λαμία. 

Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε στις 17:00 το απόγευμα της Παρασκευής, διακόπτεται η κυκλοφορία των ιδιωτικής χρήσης φορτηγών οχημάτων στη νέα εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας και συγκεκριμένα στο ρεύμα προς Λαμία από το ύψος των διοδίων Αφιδνών. 



Προβλήματα και στην Αχαϊα

Ισχυρή χιονοθύελλα έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ώρες στα ορεινά της Αχαΐας. Πολλά οχήματα βρίσκονταν ακινητοποιημένα και περίμεναν τα εκχιονιστικά να ανοίξουν το δρόμο. 

Λόγω της κακοκαιρίας, πολλά οχήματα είχαν ακινητοποιηθεί. Σύμφωνα με το tempo24.gr, ένα λεωφορείο με 34 επιβάτες ακινητοποιήθηκε για περισσότερες από δύο ώρες. 

Το λεωφορείο δεν μπορούσε να κινηθεί προς τα Καλάβρυτα. Περίπου στις 18:00 ολοκληρώθηκε η μεταφορά των εγκλωβισμένων στα Καλάβρυτα με 4Χ4.








Η επίσημη ενημέρωση από την ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας ώρα 19.00










ΣΧΟΛΙΑ (108)

Φάνης

Οι προλαλήσαντες τα είπαν όλα. Έχω να πω και τα εξής, λίγο γλαφυρά! Λιγοστό χιόνι, δεν απαιτούνταν η τοποθέτηση αλυσίδων. Δεν υπήρχαν πουθενά εκχιονιστικά και αλατιέρες στα σημεία εγκλωβισμού. Φοβισμένοι οδηγοί που κινούνταν στην Υλίκη με 10km και αριστερά. Πατήστε και λίγο γκάζι ρε παιδιά! Πέρασμα από δεξιά και συνεχίζουμε. Ευθεία για Κάστρο. Porsche Cayenne με μπαγκαζιέρα, αριστερά και σιγά-δεν κάνω άκρη ρε! Κατόπιν Opel Insignia αριστερά και σιγά-πέρασμα από δεξιά! Αναβόσβημα φώτων- ποιός είσαι ρε που με περνάς από δεξιά, θα σου δείξω εγώ. Αρχή ανηφόρας έως γέφυρα Μαρτίνου, λιγοστό χιόνι! Κολημένοι για τέσσερις ώρες! Πουθενά διπλωμένες νταλίκες και γερανοί ανάσυρσης! Ένα μικρό αγροτικό-εκχιονιστικό πέρασε από τη ΛΕΑ που ήταν ανοιχτή σε εκείνο το σημείο. Ταλαιπωρία μέχρι τη γέφυρα. Δίπλα μας στον επαρχιακό δρόμο κινούνταν ταχύτατα. Σε τηλεφωνικές ερωτήσεις προς το κέντρο της Νέας Οδού, οι απαντήσεις ήταν δεν ξέρουμε τι γίνεται, είναι διπλωμένες νταλίκες. Υπενθυμίζοντάς τους πως έχουν κάμερες δχσης κυκλοφορίας και άρα θάπρεπε να ξέρουν απάντησαν πως το μποτιλιάρισμα είναι μέχρι Τραγάνα και μετά καθαρός δρόμος εκτός κάποιων σημείων. Επίσης κλειστός ο δρόμος στο Κάστρο αν αποφασίζαμελυ για επιστροφή. Μετά από τέσσερις ώρες βγαίνω από έξοδο Μαρτίνου και ρωτώ ανθρώπους της Νέας Οδού πάνω στη γέφυρα,πως μπορώ να μπω στον επαρχιακό δρόμο. Η απάντηση ήταν πως δεν ξέρουν (μπείτε ξανά στο αυτοκινητόδρομο, μετά τα διόδια ξεκολλάει).... Επιμένοντας (σχεδόν έτοιμος να τους βρίσω), πήρα την πληροφορία που ήθελα. Αναστροφή, πάνω από τη γέφυρα και σα θαύμα ο δρόμος άδειος και πεντακάθαρος. Η περιφέρεια είχε δουλέψει. Δεξιά μου και κάτω τα δύο ρεύματα μποτιλιαρισμένα. Σε λιγότερο από δέκα λεπτά περνούσα από το πλάι των διοδίων-οι μπάρες ανοιχτές. Γλύτωσα πάνω από μιάμιση ώρα! Αν είχε εκτραπεί μέρος της κυκλοφορίας τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Κάποιοι τελικά θα πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους! Μετά από όσα διάβασα κάποιος συμφορουμίτης μου δημιούργησε μία απορία! Τελικά τα χειμωνιάτικα ελαστικά, δεν είναι για χιόνι; Καλές γιορτές!

Αυτοκίνηση ασύμβατη νε το χιόνι.

Με τα χιόνια οι πολίτες να μένουν στα σπίτια των και στον τόπο τους. Η κρατική μηχανή να ενημερώνει νωρίς για απαγορευτικά κίνησης. Και οι πολίτες να ακούν και να εφαρμόζουν την κρατική ενημέρωση. Αυτοκίνηση μαζική και χιόνι είναι ασύμβατες έννοιες . Οδηγοί έμπειροι αγώνων του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι σαφείς. '' Στο χιόνι δεν κινείς το αυτοκίνητο''

Maria

Πρέπει να σαι από αυτούς που πληρώνουν διόδια απλά γιατί υπάρχουν από πάντα. Πραγματικά είσαι άξιος της μοίρας σου και καλα παθαινεις γιατί νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα αλλά τίποτα δεν ξέρεις.

AΡΗΣ

. ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΤΟ ΑΥΤOKΙΝΗΤΟ ΣΟΥ Ε ΤΟΤΕ ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ.

Πωλ_Σ

Στο χιόνι δεν πρέπει να ξεπερνάς τα 45 περίπου χιλιόμετρα την ώρα (30 μίλια), ανάλογα με την χιονόπτωση. Στα ορεινά θέλει προσοχή, με λάστιχα για χειμώνα ή και αλυσίδες. Στην Αμερική στο χιόνι έχουμε και εκεί προβλήματα, τα βασικά να προσέχετε όσοι είστε στην ευθεία είναι ταχύτητα, το φρένο σταδιακά, ποτέ απότομα! Και τέλος, αν σου φύγει λίγο το αυτοκίνητο αριστερά-δεξιά, το τιμόνι να το γυρνάτε προς την μεριά που φεύγει, όχι αντίθετα να το φέρετε στα ίσα. Οπότε αν π.χ. φεύγει λίγο δεξιά (συνήθως ο 'κώλος' φεύγει) απαλά το τιμόνι δεξιά στην ίδια φόρα. Καλές γιορτές!

ΕΛΛΑΔΑ Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΠΟΤΕ ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ

Λεωφοριο έφυγε από ΒΟΛΟ για ΑΘΗΝΑ κόψανε κανονικά τα εισιτήρια ο κόσμος μπήκαν στα λεωφορεία και πήγανε για Αθήνα στην διαδρομή έξω από την ΛΑΜΙΑ τους σταμάτησαν και τους είπαν γυριστέ πίσω ΠΟΙΟΣ δεν έκανε σωστά την δουλειά του τα ΚΤΕΛ που δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους και δεν ειδοποίησαν τον κόσμο ότι δεν πρόκειται να φτάσουν στην ΑΘΗΝΑ τα ΔΙΟΔΙΑ που δεν σταμάτησαν τα φορτηγά η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ αυτοκινητόδρομων που δεν έκανε στην άκρη τα φορτηγά ΠΟΙΟΣ περιμένουμε μια απάντηση αναγκάστηκε ο κόσμος να φύγει σήμερα για ΑΘΗΝΑ έχασε τις δουλείες τους έχασαν τα ραντεβού τους κάποιοι ποιος τους αποζημιώνει για όλα αυτά.

Ε Λ Λ Η Ν Α Σ - ΣΟΥΗΔΙΑ

Κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια. Λίγο χιόνι και σταμάτησαν τα πάντα. Λάστιχα Mud and Snow (για Λάσπη και χιόνι) χρειάζεται, ειδικά στην βόρεια Ελλάδα και στα ορεινά των νησιών π.χ Κρήτη που κάθε χρόνο χιονίζει

Κουμπάρος

Κατ'αρχήν η Ελλάδα δεν είναι Σουηδία! Στη Σουηδία χιονίζει σχεδόν κάθε μέρα και αν όχι σε αυτή τη συχνότητα οι μεγάλοι δρόμοι μένουν ανοιχτή! Γιατί δεν αναφέρεις το αλάτι που ρίχνουν πριν ακόμα πιάσει χιόνι το οδόστρωμα; Τη Σουηδία μην την αναφέρεις σαν παράδειγμα γιατί αν ρωτήσεις τον μέσο Σουηδό στο ερώτημα σε ποια χώρα θα ηθελε να ζήσει αυτός θα σου απαντούσε στην Ελλάδα και γενικότερα στη Μεσόγειο για αυτό άσε τις εξυπνάδες! Όσο για τα λάστιχα που προτείνεις στη βόρεια Ελλάδα mud and snow (θα ήθελα να ήξερα που βρήκες αυτή την ορολογία)! Υπάρχουν λάστιχα χειμωνιάτικα και καλοκαιρινά μαζί και σε διαβεβαιώ πως η φθορά τους είναι σε πρώτη θέση με λίγα λόγια είναι άχρηστα! Επίσης ποιος σου είπε εσένα πως τα χειμωνιάτικα λάστιχα είναι κατάλληλα για οδήγηση πάνω σε χιόνι! Σάμπως δεν μας τα λες καλά! Στη Σουηδία ξέρεις πολύ καλά πως οι αλυσίδες στο δρόμο με χιόνι απαγορεύεται όπως ξέρεις πολύ καλά πως όταν παίρνεις αυτοκίνητο πρέπει να έχεις 2 τετράδες λάστιχα (Χειμωνιάτικα και Καλοκαιρινά) μια φορά το χρόνο τα αλλάζεις μιας και σε υποχρεώνει ο νόμος γιατί ξέρεις και πάλι καλά πως αν σε πιάσει η αστυνομία το καλοκαίρι με χειμωνιάτικα λάστιχα η και το αντίστροφο θα σου πάρει και τα σώβρακα μαζί! Αυτά έπρεπε να γράφεις στο σχολιό σου και όχι το τι πρέπει να πάρει η βόρεια Ελλάδα!

Κουμπάρε

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας. Για να μπεις λίγο στο νόημα : 1. Ναι, τα χειμωνιάτικα λάστιχα κάνουν για οδήγηση στο χιόνι. Λεγονται και χιονολάστιχα : είναι το ίδιο πράγμα και μην συγχέετε τα χιονολάστιχα με τα τύπου nordic ( με καρφια). 2 . Mud & snow είναι εκείνα τα ελαστικά που έχουν στο πλάι τους την ένδειξη M& S και προτείνονται για χρήση είτε σε λασπώδη τερραίν είτε σε χιόνι. Διατιθενται αρκετά μοντέλα στην ελληνική αγορά. Αυτά! Άλλη φορά να ρωτάς ή να γκουγκλάρεις το θέμα πριν κάνεις τον έξυπνο...

Κουμπάρος

Tα Χειμωνιάτικα λάστιχα δεν κάνουν για χιόνι είτε σου αρέσει αυτό είτε όχι! Άντε σαίνι μου είχες δεν είχες την πέταξες πάλι! Μάθε πρώτα η άνοιξε και κανένα βιβλίο να μάθεις!

Γιαννης

Διάβασα εδώ μέσα 45 σχόλια και όλοι βριζεται αυτούς που σταματάνε για αλυσίδες, αυτούς που δεν έχουν αλυσίδες, το κράτος, τον Μπακογιάννη, τον Μπόμπολα, τους εξωγήινους κτλ. Κανένας μα κανένας δεν λέει το αυτονόητο. Το χειμώνα ρε ντουγανια φοράμε στο αυτοκίνητο χειμερινά λάστιχα. Τόσο απλό. Ούτε αλυσίδες χρειάζονται ούτε τίποτα. Τα καλοκαιρινά είναι για να κανείς πάτιναζ. Και φαντάζομαι οι περισσότεροι τα καλοκαιρινά τα έχουν λιωμένα. Σε ευρωπαϊκές χώρες εάν σε συγκεκριμένες ημερομηνίες δεν φοράς χειμερινά και μπλεχτείς σε ατύχημα, δεν σε αποζημιώνει η ασφάλεια. Κανείς δεν φταίει. Εμείς φταίνε που δεν έχουμε παιδεία και γνώσεις. Και εφόσον δεν μάς το επιβάλει κανείς πρέπει να κοιτάξουμε μόνοι μας για την ασφάλεια της οικογένειας μας. Καλά Χριστούγεννα με υγεία

Για πες μου που πάμε

Δώσε εσύ λεφτά για χειμερινά λάστιχα και για καλοκαιρινά στον κόσμο εδώ ο κόσμος δεν έχει κανονικά λάστιχα χαχαχαχαχ

@10:19

Αυτά τα χρήματα που θα γλιτώσεις από τα λάστιχα θα τα δώσεις διπλά όταν θα χάσεις το επαγγελματικό ραντεβού σου ή αν σου φύγει το αμάξι και τρακάρεις.

Φύγαμε έλα μαζί μας

Εδω είναι ΕΛΛΑΔΑ ξέρετε κανένα να έχει κανονικά λάστιχα για χειμώνα και για καλοκαίρι πες μου έναν εδω τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν έχουν service δεν δουλεύουν τα φώτα και αλλά πολλά και μου λες για λάστιχα τα λάστιχα κάποιοι τα φουσκώνουν μόνο όταν πάνε ταξίδι. Υπάρχει κανένα μαγαζί που να βάζει λάστιχα για χιόνια ενώ έπρεπε ο δρόμος να είναι ανοιχτός

Φσσσς

Φίλε μου εγώ δίνω για χειμερινά και καλοκαιρινά. Κουβαλάω μέσα στο αυτοκίνητο το παιδί μου και δεν θα λυπηθώ τα 400-600 που κοστίζουν. Ασε που μακροπρόθεσμα το ίδιο κόστος έχεις αφού παρατείνεται η ζωή των θερινών. Και αν δεν μπορείς να βάλεις λάστιχο, που ουσιαστικά σε κρατάει στον δρόμο, μπορείς να πληρώνεις την ασφάλεια? Την βενζίνη? Τα τσιγάρακια σου? Τα τσιπουράκια σου? Και οπωσ Λέει ένας φίλος πιο κάτω, εφόσον φύγεις από τον δρόμο το κοστοσ Της ζημιάς θα είμαι πιο μεγαλο. Σκέψου και αποφάσισε τι είναι πιο σημαντικό για σένα. Καλές γιορτές

ταλαιπας οδηγος

ντροπή στους υπευθυνους για 10 εκατοστα χιονι ν γινει αυτη η ταλαιπωρια..! δεν μπορεσαν να κρατήσουν τον δρόμο ανοιχτο κ θελουν κ διοδια..!! τι να πληρωσω ρε απατεωνες αυτοι επρεπε να μας πληρώσουν για την ταλαιπωρια ..τα άκουσαν οι υπαλληλοι στα διόδια χωρίς να φταίνε.. αισχος ανικανοι

john

Εγω ξερω οτι ο ιδιωτικος τομεας (τραπεζες, αυτοκινητοδρομοι, καναλια, κατασκευαστικες, ελευθεροι επαγγελματιες) λειτουργει αψογα, ενω το δημοσιο τεμπελιαζει. Πεφτω απο τα συννεφα.

Olla

Να σας πω εγώ τι έγινε... σε πρώτη φάση μας την πέσαν τα στρουμφάκια.... Αλλά το Αποκορύφωμα ήταν όταν την έπεσε μια διμοιρία Νίντζα

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

33237628_2119933838286634_5251533946784579584_n__1_

Αν και έχει εγκριθεί κρατικό κονδύλι ύψους 1 εκατ. Ευρώ οι διαδικασίες για την διάθεση των χρημάτων προχωρούν με ρυθμούς ...δημοσίου προκαλώντας μεγάλη ανησυχία στους επιχειρηματίες του τουρισμού.

10