Νέος ΚΟΚ: Αφαίρεση άδειας-πινακίδων για κινητό, ζώνη, κράνος και ρίψη τσιγάρου

Έως και τριπλάσιο το πρόστιμο στα υψηλά εισοδήματα, πέντε κατηγορίες παραβάσεων –Τέρμα τα γκάζια για τους οδηγούς, αλλάζει το όριο ταχύτητας στα 150 χιλιόμετρα

Μείωση 40% σε όλα τα πρόστιμα αλλά και τριπλάσια προσαύξηση, ανάλογα με το εισόδημα του κάθε οδηγού προβλέπει μεταξύ άλλων- ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας. 
Μεγάλες καμπάνες έρχονται για τις παραβάσεις που αποτελούν καθημερινές συνήθειες όπως η χρήση κινητού, η έλλειψη κράνους και ζώνης ασφαλείας, η στάθμευση σε ράμπες ή η παρεμπόδιση της διάβασης των ατόμων με αναπηρία και η χρήση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης στους αυτοκινητοδρόμους. Επίσης για φορτηγά που προσπερνούν μέσω της δεξιάς λωρίδας προβλέπεται αφαίρεση οδήγησης για 30 ημέρες.

Αν υπάρχει υποτροπή τότε προβλέπεται αφαίρεση και επανεξέταση της άδειας οδήγησης.

Ο νέος νόμος ταξινομεί τις παραβάσεις του ΚΟΚ σε τρεις κατηγορίες: στις χαμηλής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας. Η διαβάθμιση θα γίνει μετά από εισήγηση της επιτροπής Οδικής Ασφάλειας. Προβλέπονται επίσης και δύο πρόσθετες κατηγορίες: της πολύ υψηλής συχνότητας και τις αντικοινωνικής συμπεριφοράς.

Και στις δύο θα αφαιρείται η άδεια οδήγησης για 60 ημέρες.

Σε όλες αυτές τις παραβάσεις (πλην προσπεράσεων φορτηγών που η ποινή είναι οι 30 μέρες χωρίς αφαίρεση πινακίδων την πρώτη φορά) προβλέπονται μηδενικά πρόστιμα αλλά διοικητικά μέτρα που είναι η αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων για 60 ημέρες.

«Δεν έχουμε ΚΟΚ που είναι μέσο είσπραξης, αλλά έχουμε έναν παιδευτικό κώδικα. Πρέπει αυτό να το περάσουμε στους οδηγούς και αυτή την προσπάθεια επιχειρούμε να την ετύχουμε με πολύ σημαντικές αλλαγές» δήλωσε χθες ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

Όπως ανέφερε σήμερα, έχουμε έναν κώδικα με χιλιάδες παραβάσεις, όπου κάθε μία έχει το δικό της πρόστιμο. Δεν είναι κατανοητό ποια παράβαση είναι επικίνδυνη και ποια κοστίζει περισσότερο στην κοινωνική συμπεριφορά. Για το λόγο αυτό θα αφιερωθούν διδακτικές ώρες σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου για θέματα οδικής συμπεριφοράς.

«Θέλουμε να χτυπήσουμε την αρχή έχω λεφτά, παρανομώ και πληρώνω» δήλωσε ο κ. Σπίρτζης. «Οι ίδιοι κανόνες προβλέπονται στην Ελβετία, στην Φινλανδία σε χώρες που εφαρμόζουν τις αρχές της πραγματικής ίσης μεταχείρισης των πολιτών» ανέφερε.

Από την κατηγορία της επιβολής προστίμων με εισοδηματικά κριτήρια εξαιρούνται μία σειρά από σοβαρές παραβάσεις όπως η κατανάλωση αλκοόλ, η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, οι διατάξεις για τον τρόπο προσπέρασης οχημάτων, κλπ. Το υπουργείο σκοπεύει να θεσμοθετήσει ένα δεύτερο σχέδιο νόμου που θα εξετάζει όλο το καθεστώς των διαδικασιών για τις άδειες οδήγησης, τις εξετάσεις, κλπ.

Στα 150 χιλ. το όριο ταχύτητας

Στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού του οδικού δικτύου, ο νέος νόμος δίνει την δυνατότητα αύξησης του ορίου ταχύτητας από τα 130 χιλιόμετρα στα 150 χιλιόμετρα μετά από μελέτη και έγκριση από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Απαγορεύσεις τίθενται για τις τετράτροχες μοτοσυκλέτες (γουρούνες) όπου απαγορεύεται η χρήση τους στο οδικό δίκτυο της χώρας.

Τι αλλάζει για τα εισαγόμενα αυτοκίνητα

Για τα εισαγόμενα αυτοκίνητα, θεσπίζονται μηχανισμοί ελέγχου, με στόχο την καταπολέμηση των παράνομων κυκλωμάτων με συγκεκριμένες βεβαιώσεις που πλέον θα παρέχονται με ηλεκτρονικό τρόπο. Τέτοιες βεβαιώσεις είναι η έγκριση τύπου με την οποία ταξινομήθηκε ένα αυτοκίνητο, ημερομηνία ταξινόμησης, βεβαίωση από επίσημους αντιπροσώπους σχετικά με ποιες ανακλήσεις έχουν γίνει, βεβαίωση του ΚΤΕΟ της χώρας προέλευσης κ.α. Θα χρειάζεται ακόμη και υπεύθυνη δήλωση του αγοραστή πως έχει λάβει υπόψη τα προαναφερθέντα στοιχεία.

Σύμφωνα με τον υπουργό υπάρχουν πολίτες που έχουν αγοράσει πολύ ακριβά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που στη συνέχεια διαπιστώνεται πως δεν αντιστοιχούν τα χαρακτηριστικά τους, σε αυτά για τα οποία πλήρωσαν.

Στο νέο νόμο που περιλαμβάνεται μαζί με τα ταξί στο νομοσχέδιο για τις Μεταφορές, ο εισαγωγέας θα αποζημιώνει πλήρως τον αγοραστή αν διαπιστωθεί πως η άδεια κυκλοφορίας δεν αντιστοιχεί στα πραγματικά στοιχεία του αυτοκινήτου.

Ψηφιακό Μητρώο

Στο υπουργείο Υποδομών θα δημιουργηθεί το ψηφιακό μητρώο οδικών μεταφορών όπου θα καταγράφονται ψηφιακά ανά επιχείρηση, τα οχήματα, οι οδηγοί, οι σχέσεις εργασίας, κλπ.

Σήμερα για να γίνουν οι έλεγχοι απαιτούνται μικτά κλιμάκια από τρεις υπηρεσίες, χωρίς να υπάρχει η απαιτούμενη αποτελεσματικότητα.

ΚΤΕΟ

Στις νέες ρυθμίσεις θα περιληφθούν και διατάξεις για τα δημόσια ΚΤΕΟ. «Υπάρχουν διατάξεις για τα δημόσια ΚΤΕΟ που έχουν συγκεκριμένη ελάχιστη αμοιβή σε αντίθεση με τα ιδιωτικά, με αποτέλεσμα να βρεθούν εκτός ανταγωνισμού. Οι προβλέψεις έγιναν από τις προηγούμενες κυβερνήσεις με συγκεκριμένη στοχοθεσία και κατεύθυνση». Πλέον με απόφαση της Περιφέρειας που ανήκουν, τα ΚΤΕΟ θα μπορούν να αναπροσαρμόζουν τις τιμές σύμφωνα με τον ανταγωνισμό στην περιοχή που δραστηριοποιούνται. Επίσης θα μπορούν να λειτουργούν με τη μορφή της ανώνυμης εταιρείας.

Επανέρχονται τα ασυμβίβαστα σε σχέση με τους ιδιοκτήτες ΚΤΕΟ όπως πρώην γενικοί διευθυντές ή συγγενικά τους πρόσωπα.

Ρυθμίσεις στην κυκλοφορία ποδηλάτου

Ρυθμίσεις προβλέπονται και στην οδική συμπεριφορά των οδηγών ποδηλάτων, για τη σήμανση των οδών,τη φωτεινή σηματοδότηση για τους ποδηλάτες, κ.α.

Επιπλέον, γίνονται πιο αυστηρά τα κριτήρια για τους οδηγούς που μεταφέρουν μαθητές. Στο εξής μπαίνουν όρια ηλικίας τα 55 έτη για οδηγούς λεωφορείων που μπορεί να παραταθεί μέχρι τα 65, εφόσον κατά πενταετία υπάρχουν εξετάσεις για οδική συμπεριφορά και υγεία.

Οδηγοί που έχουν συμπληρώσει τα 75 έτη θα υποχρεώνονται, ανά πενταετία, σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς και δεν θα έχουμε μόνο τις ιατρικές βεβαιώσεις όπως σήμερα.

Τηλεφωνικό κέντρο στο υπουργείο

Στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δημιουργείται κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα, τηλεφωνικό κέντρο και υπηρεσία σύντομων γραπτών μηνυμάτων παραπόνων και καταγγελιών των επιβατών για παραβάσεις του Κανονισμού Λειτουργίας των Ε.Δ.Χ. Αυτοκινήτων. Με απόφαση του υπουργού καθορίζονται όλες οι λεπτομέρειες για την ανάπτυξη, τη λειτουργία και τη συντήρηση του κεντρικού ηλεκτρονικού συστήματος, του τηλεφωνικού κέντρου και της υπηρεσίας σύντομων γραπτών μηνυμάτων (sms).

Πινακίδες

Κάθε πινακίδα οχήματος που αφαιρείται καταχωρείται μηχανογραφικά στο αρχείο, στο οποίο τηρούνται τα στοιχεία όλων των οχημάτων της οικείας οργανικής μονάδας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Σε ότι αφορά τα οχήματα που είναι σε ακινησία μετά την πάροδο 2 ετών, η αρμόδια ΔΟΥ προβαίνει σε καταστροφή των πινακίδων κυκλοφορίας. Σε περίπτωση αφαίρεσης των
κρατικών πινακίδων οχήματος, η αρμόδια υπηρεσία της Ελληνικής Αστυνομίας προβαίνει σε καταστροφή των πινακίδων κυκλοφορίας του οχήματος, με την πάροδο 2 ετών από τη λήξη του διοικητικού μέτρου της αφαίρεσης. Οι αρμόδιες κατά περίπτωση υπηρεσίες χορηγούν βεβαίωση καταστροφής πινακίδων κυκλοφορίας, κατόπιν αίτησης εκ μέρους του ιδιοκτήτη – κατόχου του οχήματος.

Άδεια δόμησης στην ΕΡΓΟΣΕ

Όλες οι άδειες δόμησης που απαιτούνται για την κατασκευή τεχνικών έργων, κτηρίων και εγκαταστάσεων σιδηροδρομικού ενδιαφέροντος, εκδίδονται από την Διεύθυνση Έργων της ΕΡΓΟΣΕ και εγκρίνονται με απόφαση του υπουργού Υποδομών.

Δείτε βίντεο: Νέος ΚΟΚ: Αφαίρεση άδειας-πινακίδων για κινητό, ζώνη, κράνος και ρίψη τσιγάρου


ΣΧΟΛΙΑ (77)

Teo

Καθίκια με πιραν το δίπλωμα και την αδεια γιατι δεν φορούσε ο πισω κρανος.να ταΐσουν το παιδι μου.ανεργος ειμαι και τρεχω για ενα κοματι ζευγάρι ψωμι οπου βγει αμα βγει.

u...... p.........

αγορασα νομιμα γουρουνα συμφωνα με τα ισχυοντα και πληρωνω τελη κυκλοφοριας και ασφαλεια.ειμαι 60 χρονων και η εμπειρια μου λεει οτι ειναι πιο ασφαλης απο παπακι (φρεναρει με 4 τροχους)πιο εξυπηρετικη και ασφαλης στο φορτωμα(σουπερ μαρκετ)και παρκαρει σε μικρο χωρο απο το να χρησιμοποιουσα το αυτοκινητο εντος πολεως.οταν ποναει το κεφαλι δεν το κοβουν.αληθεια τι σημαινει προοδος ?οσο μας κοβει το< καμμενο> αποφασιζουμε και διατασομεν?γιατι ειναι δυσκολο να σκεφτουμε και να εφαρμοσουμε τροπους εννομης ταξης.να και ο δισταγμος των επενδυτων που δεν θα ξερουν τι θα ξημερωσει.οσο για τα εισοδηματικα κριτηρια στα προστιμα προτεινω και δωρεαν βενζινη χωρις ασφαλεια και κτεο.και ο λογαριασμος στους < πελατες>.(E- mail ΔΑΝΕΙΚΟ).

ΝΤΡΟΠΗ. ΑΙΣΧΟΣ.

Ναι ναι, ωραια ολα αυτα (οντως για καποιον με βασικο μισθο, 300 ευρω προστιμο τον σκιζει και θα αποτρεψει την - επικινδυνη προς αλλους - παρανομια, ενω σε εναν με καλο εισοδημα τα 300 ευρω ειναι ψιχουλα κ αρα μπορει να κανει ο,τι γουσταρει ελευθερα αφου δεν του ειναι τιποτα το προστιμο αυτο) ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ??... Πρωτον, για να ειχε καποια ΟΥΣΙΑ, τι σημαινει "εως τριπλασιο προστιμο" για μεγαλυτερα εισοδηματα??... Για να εχει το αντιστοιχο βαρος σε εναν πλοιοκτητη, πχ, το προστιμο αυτο (οπως θα εχουν τα 300 ευρω σε εναν με βασικο μισθο) θα πρεπει το προστιμο να ηταν 3 εκατομμυρια ευρω (και ΠΑΛΙ θα μπορουσε ανετα να συνεχιζε την καθημερινοτητα του ο πλοιοκτητης ακομα και να τα πληρωνε (που βεβαια ΔΕΝ θα τα πληρωνε αφου μας δουλευουν).... Οποτε ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ "ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΩΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΜΑΣ, ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ "ΚΑΚΟΥΣ" "ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ" ΟΠΟΤΕ ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΑΣ ΠΑΛΙ".... Και - σκεφτειτε το ενα λεπτο - τι μας λενε δηλαδη, οτι ο καθε μπατσος και κολλητος του που θα παιζουν με την οθονη/υπολογιστη στο περιπολικο μεταξυ τα καφεδακια τους, ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ TAXISNET ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΘΕ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΚΛΗΣΗ Α.Ν. ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ??? ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΔΗΛΑΔΗ?? ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΓΙΑ ΕΚΓΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, Η ΕΙΧΑΝ "ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ" ΜΕΣΑ ΤΗΣ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ Κ Ο ΚΑΘΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΣΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΗΝ "ΔΟΥΛΕΙΑ" ΤΟΥ (ΑΠΑΓΩΓΕΣ, ΔΙΑΡΡΗΞΕΙΣ ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ) ΑΚΟΛΟΥΘΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ "ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΥΣ" ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ??? ΜΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΙ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ??? Ο,τι να 'ναι... απεγωνσμενες, μη-εφαρμοσιμες, επικοινωνιακες προσπαθειες του αλεκση να κερδισει πισω οσους μπορει (που ΔΕΝ μπορει πια), και ετσι ΘΕΤΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!! Ντροπη. Αισχος.

ΝΤΡΟΠΗ. ΑΙΣΧΟΣ.

Ναι ναι, ωραια ολα αυτα (οντως για καποιον με βασικο μισθο, 300 ευρω προστιμο τον σκιζει και θα αποτρεψει την - επικινδυνη προς αλλους - παρανομια, ενω σε εναν με καλο εισοδημα τα 300 ευρω ειναι ψιχουλα κ αρα μπορει να κανει ο,τι γουσταρει ελευθερα αφου δεν του ειναι τιποτα το προστιμο αυτο) ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ??... Πρωτον, για να ειχε καποια ΟΥΣΙΑ, τι σημαινει "εως τριπλασιο προστιμο" για μεγαλυτερα εισοδηματα??... Για να εχει το αντιστοιχο βαρος σε εναν πλοιοκτητη, πχ, το προστιμο αυτο (οπως θα εχουν τα 300 ευρω σε εναν με βασικο μισθο) θα πρεπει το προστιμο να ηταν 3 εκατομμυρια ευρω (και ΠΑΛΙ θα μπορουσε ανετα να συνεχιζε την καθημερινοτητα του ο πλοιοκτητης ακομα και να τα πληρωνε (που βεβαια ΔΕΝ θα τα πληρωνε αφου μας δουλευουν).... Οποτε ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ "ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΩΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΜΑΣ, ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ "ΚΑΚΟΥΣ" "ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ" ΟΠΟΤΕ ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΑΣ ΠΑΛΙ".... Και - σκεφτειτε το ενα λεπτο - τι μας λενε δηλαδη, οτι ο καθε μπατσος και κολλητος του που θα παιζουν με την οθονη/υπολογιστη στο περιπολικο μεταξυ τα καφεδακια τους, ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ TAXISNET ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΘΕ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΚΛΗΣΗ Α.Ν. ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ??? ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΔΗΛΑΔΗ?? ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΓΙΑ ΕΚΓΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, Η ΕΙΧΑΝ "ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ" ΜΕΣΑ ΤΗΣ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ Κ Ο ΚΑΘΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΣΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΗΝ "ΔΟΥΛΕΙΑ" ΤΟΥ (ΑΠΑΓΩΓΕΣ, ΔΙΑΡΡΗΞΕΙΣ ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ) ΑΚΟΛΟΥΘΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ "ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΥΣ" ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ??? ΜΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΙ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ??? Ο,τι να 'ναι... απεγωνσμενες, μη-εφαρμοσιμες, επικοινωνιακες προσπαθειες του αλεκση να κερδισει πισω οσους μπορει (που ΔΕΝ μπορει πια), και ετσι ΘΕΤΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!! Ντροπη. Αισχος.

ναι αλλα

τι θα γινει με αυτους με τα μεγαλα κυβικα που κυκλοφορουν ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΑ Ο ΝΟΜΟΣ ?

δημητρακης

Όλα για τη φτωχολογιά

ΓΚΕΚΑ

ΤΟΤΕ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΘΑ ΜΠΟΥΝΕ ΦΥΛΑΚΗ

🇬🇷Epwnvmus🇺🇸

Οτι να’ναι!!....

pinokio

Για σταμάτα γύφτο που έχει κρεμασμένα τα παιδιά του σα τσαμπιά και μετά ας τολμήσουν να του αφαιρέσουν το δίπλωμα για ζώνη. Ουστ Ξεφτύλες

@

Αμ το άλλο, να του κάνουν έλεγχο για δίπλωμα, ασφάλεια και ΚΤΕΟ...

ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ...

Άλλη μια κρατική εξώθηση όλων των φορολογουμένων προς την φοροδιαφυγή!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης