
Πολυ, πολυ κρίμα για τα παιδια! Ας δουν τις φωτογραφίες του αυτοκινήτου τουλαχιστον αλλα παιδια για να σκέφτονται ΚΑΛΑ πριν πιάσουν το τιμόνι.
Να απαγορευτούν οι Πορσε. Να απαγορευτούν τα ακριβά αυτοκίνητα. Να απαγορερυτεί το ξενύχτι. Να ξαναψηφίσουμε ολοι μαζί, δυνατά και ταξικά Συριζα.
Τι θελετε να πειτε οτι ο Παντεληδης που οδηγουσε μη(κινεζικο)οχημα μερσεντικο για πολους τοπ αυτοκινητα την ιδια καταληξη ειχε
H Μερσεντες του Παντελίδη δεν είχε μεγάλη ζημιά όπως το διαλυμένο Volvo στη φωτογραφία. Ένα εξωτερικό σίδερο κάρφωσε τον Παντελίδη και τον σκότωσε
Περαστικά σου αγόρι μου.Το volvo το υπερασφαλές δίπλωσε σαν χαρτόνι.Ευτυχώς που υπάρχουν και φωτογραφίες.Η μερσεντες του Παντελίδη,παρά την ταχύτητα και το οτι αναποδογύρισε κιόλας,η καμπίνα έμεινε άθικτη.Οπως σου είπε και ο φίλος από κάτω,τον διαπέρασε ένα σίδερο.Να σου υπενθυμήσω και το ατύχημα με το Α6 στην εθνική πέρσι,που έπεσε σαν πύραυλος πανω σε ένα toyota.Η καμπίνα του Audi άθικτη(παρόλο που εξωτερικά έπαθε τεράστιες ζημιές),το δε toyota έγινε ακορντεόν.
Για σας και χαρά σας !!! Εγώ μένω κάπου στο εξωτερικό πριν 6 μήνες πέρασα με κίτρινο / κόκκινο με το ΙΧ το φανάρι, με σταμάτησε η αστυνομία μου είπαν ότι είχα ( μισό δευτερόλεπτο ) κίτρινο κόκκινο 140 Ευροπουλα μου πήραν έναν πόντο στα χαρτιά και αν κάνω παράβαση στα επόμενα δυο χρονιά μου αφαιρούν για ένα μήνα το δίπλωμα ( αυτα )
Το ότι εκεί πάνω μαζεύονται για χειρόφρενα κτλ δεν παίζει σαν σενάριο... Πήγε να μπει με υπερβολική ταχύτητα και τον έφυγε και πλέον είναι φως φανάρι!
δν πιστευω οτι εδωσε τετοιο θηριο για να το οδηγησει ενας 17χρονος!! αυτα τα αυτοκινητα ειναι ασφαλη αλλα οχι για τεραστια ταχυτητα κ χωρις ζωνες!!
Πρώτο ρόλο έχει η ταχύτητα στους θανάτους και στους σοβαρούς τραυματισμούς. Υπερβολική ταχύτητα μπορεί να είναι και τα 30 χιλιόμετρα σε κάποιες περιπτώσεις. Θα κινηθείς με μεγαλύτερη έξω από σχολείο την ώρα που σχολάνε τα παιδιά? Είσαι δολοφόνος τότε. Αν κτυπήσεις μικρό παιδί με αυτή την ταχύτητα μπορεί να το σκοτώσεις. Και δεν θα παίξει κανένα ρόλο η ζώνη που φόραγες στον θάνατο που θα σκορπίσεις. Εκτός αν σε ενδιαφέρει μόνο η πάρτη σου. Για να συνεχίσετε να τρέχετε, ψάχνετε άλλοθι στις ζώνες ή στα φθαρμένα λάστιχα του άλλου με την Πόρσε που πήρε μαζί του κι άλλους που ήταν σε νόμιμα σταθμευμένο όχημα και που δεν θα τους έσωζε καμία ζώνη. Καλά κι ωραία τα μέτρα παθητικής ασφάλειας αλλά η υπερβολική ταχύτητα είναι η Νο 1 αιτία θανάτων. Αν όλοι υπάκουαν στα όρια ταχύτητας των δρόμων θα είχαμε το 1/10 των τροχαίων και σπάνια θανατηφόρα. Πόσο πια θέλουν οι Έλληνες να το καταλάβουν? Εφαρμογή με το ζόρι λοιπόν μέτρων που θα προλαμβάνουν και δεν θα προσπαθούν να αντιμετωπίσουν εκ των υστέρων καταστάσεις που δεν αντιμετωπίζονται. Η τεχνολογία υπάρχει.
Συγγνώμη, το σχόλιό μου δεν ήταν απάντηση στο σχόλιό σου, γενικό ήταν. Από λάθος μου μάλλον μπήκε εδώ.
Το αυτοκινητο δεν σε σωζει αν ο οδηγος ειναι απροσεκτος (δεν εχει διπλωμα, δεν φοραει ζωνη) και τρεχει. VOLVO η αλλο. Η αριστερη πλευρα για να γινει οπωσ εγινε σημαινει οτι η πορτα του οδηγου χτυπηθηκε σε γωνια. Οποτε ο οδηγος δεν ειχε ελπιδες να ζησει. Οι αεροσακκοι βοηθανε ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΦΟΡΑΣ ΖΩΝΗ αλλα σε χαμηλες ταχυτητες (εως 40-50χλμ) και στα μετωπικα τρακαρισματα. Προφανως ετρεχε ο οδηγος πιο πολυ. Στα πλαγια η ζωνη δεν βοηθα ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ οσο στα μετωπικα. Επισης οι δυο πισω (αριστερα και μεσο) δεν σωζονταν ευκολα. Η δεξια πλευρα φαινεται ανεπαφη οποτε δυο μπορει να μεναν ζωντανοι αν φορουσαν ζωνη και εμεναν στη θεση τους. Χωρις ζωνη ο πισω δεξια θα χτυπιονταν απο τους αλλους 2 στα αριστερα του η τον μπροστινο του οταν ανοιξε ο αεροσακκος του συνοδηγου. Αστα να παει.
Είσαι πολύ ανόητος. Τρακαρισμα με 40-50 χιλιόμετρα το θεωρείς μικρή ταχύτητα. Από όλους τους ειδικούς ο αερόσακος θεωρείται συμπληρωματική προστασία στη ζώνη. Ανοίγει σε κλάσματα δευτερολέπτου και μπορεί να χτυπήσει άσχημα τον επιβάτη στο πρόσωπο. Ακόμη μπορεί να γλιστρήσει ο επιβάτης στο πλάι του αερόσακου και να τον σπρωξει προς την πόρτα ή απέναντι αναλόγως με τη φορά των δυνάμεων που αναπτύσσονται. Το βασικό εργαλείο προστασίας είναι η ζώνη. Το λένε όλοι. Αμπελοφιλοσοφείς και είσαι ημιμαθής. Οι αρχαίοι έλεγαν ότι η ημιμάθεια είναι χειροτέρα της αμαθείας.
Τα θυματα που εχουμε στους Ελληνικους δρομους, ειναι ελαχιστα, κι αυτο οφειλεται χιλια τα εκατο στη τυχη και στην εμπειρια καποιων οδηγων που τη τελευταια στιγμη προλαβαινουν το κακο.Οδηγω 13 ωρες τη μερα και αυτοκινητο και μηχανη,επαγγελματικα και το τι βλεπουν τα ματια μου το ξερουν μονο αναλογοι οδηγοι.Ο καλος Θεουλης φιλαει παρα πολυ κοσμο αλλιως τα θυματα θα ηταν πενταπλασια.Κινητο. καφε, χαβαλε, τερμα μουσικη ,κουβεντα με το διπλανο, ταχυτητα ποτο αγενεια στον απεναντι οδηγο παρανομια κι αγιος ο Θεος Οδηγικη παιδεια μηδεν, ενστικτο και αντιληψη μηδεν, λαδωμα για το διπλωμα. ο καθενας στη κοσμαρα του, ξερεις ποιος ειμαι γω και το μονο ευκολο να αναθεματιζουμε κρατος για το δρομο και το διπλανο για τη συμπεριφορα του.Εμεις δε φταιμε ποτε αλλωστε δε τρκαραμε ποτε ουτε γρατζουνια το αυτοκινητο μας.Κριμα για τα παιδια και τις οικογενειες τους.
Η παραγωγή του V60 μεταφέρθηκε από το εργοστάσιο της Torslanda του Γκέτεμποργκ της Σουηδίας στην Γάνδη του Βελγίου. Στη Γάνδη κατασκευάζονται από πριν και τα προηγούμενα μοντέλα, V40, V40 Cross Country, XC60 και S60. Το V60 μοιράζεται την πλατφόρμα με το S60 και το XC60, το οποίο καθιστά δυνατή την εισαγωγή και μοντέλα hatchback και τις παραλλαγές του V60 Cross Country και D6 plug-in υβριδικών. Στην Γάνδη και στα εργοστάσια της Volvo στο Chendu της Κίνας, θα κατασκευάζουν τα αυτοκίνητα με τεχνολογία CMA. Στην Torslanda και στην Volvo στην Daqing της Κίνας, και στο εργοστάσιο στη Νότια Καρολίνα των Ηνωμένων Πολιτείεων της Αμερικής, θα κατασκευάζονται τα οχήματα που χρησιμοποιούν τεχνολογία (SPA). Η Volvo αναμένει να παράγει όλα τα αυτοκίνητά τους, είτε CMA ή το SPA το 2018 ή το 2019. Η Volvo, το οποία αγοράστηκε από την Κινεζικη Zhejiang Geely Holding από τη Ford το 2010, πούλησε μόνο 500.000 αυτοκίνητα τον περασμένο χρόνο σε όλο τον κόσμο. Ονειρεύεται να αυξήσει την παραγωγή το 2020.
Αγαπητέ Έλληνα της Σουηδίας, θα ήθελες να μας εξηγήσεις πώς κολλάνε ολα αυτά τα ωραία με το θέμα του άρθρου; Τί σχέση έχουν οι μελλοντικές πλατφόρμες στις οποίες θα βασίζονται τα Volvo (οι CMA και SPA δεν είναι τεχνολογίες, είναι αρχιτεκτονικές πλατφόρμες) με το S40 δεκαετίας; Μήπως απλώς θέλεις να θαυμάσουμε το γεγονός ότι έκανες περίληψη και μετάφραση ενός δελτίου τύπου της Volvo;
Σας παρακαλώ συμμορφωθείτε και μη γράφετε ότι να ναι. Βλέπω σχόλια που μου ανεβάζουν το αίμα στο κεφάλι, για το αμάξι που έφταιγε και το πήγατε στις μάρκες αυτοκινήτων, ποια είναι κινέζικα και ξεκινέζικα. Λοιπόν αρχικά το να προκαλέσει κάποιος ατύχημα μπορεί να είναι και έμπειρος οδηγός με 40 χρόνια εμεπριία στο τιμόνι και όμως προκαλεί ατύχημα, γιατί απλά δεν έμαθε ποτέ να οδηγεί! Όποιος έχει δίπλωμα γνωρίζει, τι σκατά σας έμαθαν; Μια πορεία σε έναν φαρδύ δρόμο με 25 χλμ την ώρα, και δυο τρεις δρόμους που κάνατε συνέχεια κύκλο, παρκάρισμα και οπισθογωνία. ΠΟιος σας έμαθε να χειρίζεστε το αυτοκίνητο όταν πάει με πολλά χιλιόμετρα τη στιγμή που μάθατε με 25 χλμ? Στις σχολές δεν μαθαίνετε ΤΙΠΟΤΑ! Μπορούσαν να έχουν δίπλωμα και να δημιουργούσαν πάλι ατύχημα. ΤΟ δίπλωμα είναι απλά ένα χαρτί με σφραγίδα που στη συνέχεια γίνεται δίπλωμα και κάνει έναν οδηγό με νοοτροπία "τσοπάνου" στο δρόμο, αυτόματα νόμιμο ενώ δε ξέρει που πάνε τα τέσσερα. Δεν εξασφαλίζει πως εσύ δεν θα πάρεις το αμάξι πιωμένος, δεν θα στείλεις μήνυμα στο κινητό, δεν θα χαριεντίζεσαι με τους υπόλοιπους επιβάτες τη στιγμή της οδήγησης, ή δεν θα αναπτύξεις τεράστια ταχύτητα. Πρέπει να γίνει θέμα στα κανάλια που όσοι πάνε σε σχολές οδήγησης να βγάλουν δίπλωμα τους λένε οι δάσκαλοι "αποκλείεται να μην έμαθες να οδηγείς σε αυτοκίνητο, ο πατέρας σου δεν είχε αμάξι; κάποιος δικός σου;" Στο λένε στα ίσα, να οδηγείς παράνομα το αυτοκίνητο των γονιών σου πριν πας στη σχολή για να είσαι έτοιμος γιατί εκεί δεν μαθαίνεις. Παιδεία, οδηγηκή συμπεριφορά να μάθουν όλοι! Μάθημα οδικής συμπεριφοράς απο το δημοτικό! Όχι Γυμνάσιο είναι πολύ αργά. Απο δημοτικό όπου τα παιδάκια γίνονται χρήστες του δρόμου ως πεζοί, να ξέρουν να προφυλαχτούν, να μαθαίνουν τι συνέπειες μπροεί να έχει όταν βλέπουν ένα αμάξι να τρέχει κοντά τους. Να μαθαίνουν να περνάνε μόνο απο διαβάσεις πεζών σε κεντρικούς δρομους και όχι ανα 5 μέτρα όπου θυμάται ο καθένας περιμένει να επράσει απέναντι. Να μην κατεβάζουν τα πόδια τους στοδρόμο, να μην προεξέχουν τσάντες, ή χέρια. Όταν ανεβαίνουν σε κάποιο όχημα, είτε αυτοκίνητο είτε λεωφορείο να μη βγάζουν ποτέ κεφάλι ή χέρι απ'εξω. ΝΑ μάθουν κάποιους βασικούς κανόνες και να μεγαλώσουν με αυτό το τρόπο! Να τους γίνει συνήθεια μιας ζωής.! Εϊμαι σίγουρος πως τα 17χρονα δεν οδηγούσαν χειρότερα απο επαγγελματίες οδηγούς με εμεπιρία 3 χρόνων που έχω συναντήσει, απλά η επιπολαιότητά τους και η απερισκεψία της ηλικίας ήταν που τους οδήγησε σε αυτή τη τραγική κατάσταση.