Γιάννης Καμπούρης: Ο φιλόλογος που έμαθε το «χρυσό» ελληνικό λάδι στις βασιλικές οικογένειες των Εμιράτων

Γιάννης Καμπούρης: Ο φιλόλογος που έμαθε το «χρυσό» ελληνικό λάδι στις βασιλικές οικογένειες των Εμιράτων

Ενας ανήσυχος εκπαιδευτικός πίστεψε στις δυνατότητες των ελληνικών προϊόντων και πλέον διαθέτει λάδι με φύλλα βρώσιμου χρυσού στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

Γιάννης Καμπούρης: Ο φιλόλογος που έμαθε το «χρυσό» ελληνικό λάδι στις βασιλικές οικογένειες των Εμιράτων
«Νοσταλγώ και χάνομαι στην εκπαίδευση… και ξαναβρίσκομαι στο σήμερα, προσπαθώντας να αποκαταστήσω τις γέφυρες με οδηγό τη φύση. Όσο μεγαλώνω τόσο περισσότερο νοσταλγώ τα παιδικά μου χρόνια, νοσταλγώ τα λιοτρίβια κι εκείνη τη μυρωδιά του φρέσκου λαδιού, νοσταλγώ τις κυψέλες του παππού με τον αρχέγονο μελιτοεξαγωγέα να τρέχει νωχελικά το μέλι στα πυθάρια».

Ο φιλόλογος Γιάννης Καμπούρης σε πείσμα των καιρών τόλμησε να ασχοληθεί με το επιχειρείν στον τομέα των τροφίμων πιστεύοντας στον πρωτογενή τομέα της Ελληνικής γης, σε μία εποχή, που οι ελληνικές εταιρείες αντιμετωπίζουν τις σκληρές συνέπειες της κρίσης και είτε κλείνουν, είτε μεταναστεύουν. Αυτός ήταν και ο λόγος που τον ώθησε να κάνει αυτό το εγχείρημα: «Προσωπικοί προβληματισμοί που γεννήθηκαν και από την εικόνα της νέας γενιάς των "πτυχιούχων μεταναστών" με οδήγησαν στους παράλληλους δρόμους της έδρας της ελιάς και του μελιού», αναφέρει.
«Μέσα μου ποτέ δεν έσβησε η αγάπη για τη φύση, στη μακρινή Ίμβρο, όπου μεγάλωσα στον ίσκιο της "γιαγιάς ελιάς" και δίπλα στα "βαράδια" καθώς γεύτηκα το αγουρόλαδο και τις μελόπιτες».
Έτσι, ο Γιάννης Καμπούρης που δημιούργησε την εταιρεία E-LA-WON επένδυσε στους ιδιόκτητους ελαιώνες και  μελίσσια, γιατί η επιχείρηση δεν είναι για μια γενιά θέλει πίστη και συνέχεια. Τα σημαντικά γίνονται μετά την τρίτη-τέταρτη γενιά. Κάποτε στην Ίμβρο τώρα στη γη της Πελοποννήσου, ως πέμπτη γενιά.
«Τα προϊόντα μας είναι: το  Premium High Phenolic,  ελαιόλαδο σε σκουρόχρωμη φιάλη 500ml με πνοή αζώτου για να διατηρεί τα οργανοληπτικά του χαρακτηριστικά, κάθε σταγόνα πλήρης φαινολικών ουσιών, το Green Fresh Αγουρόλαδο , πρώιμης συγκομιδής σε φιάλη 250ml με ιδιαίτερα φρουτώδη αρώματα και ισοροπημένο πικρό και πικάντικο. Όμως αιχμή του δόρατος της εταιρείας μας είναι το E-LA-WON Gold, αποτύπωμα πολυτέλειας, με "φύλλα βρώσιμου χρυσού" σε χειροποίητη Luxury συσκευασία και το ακριβότερο ελαιόλαδο στον κόσμο το οποίο παρασκευάστητε για τις Βασιλικές οικογένειες των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (Ντουμπάι – Αμπου Ντάμπι) και Μπαχρέιν. Τέλος το ελαιόλαδό μας λανσάρεται και σε traditional  σειρά σε tin λευκοσιδηρό 250 ml, 500 ml,1lt και 5 lt.
Όσον αφορά το μέλι πρεσβεύουμε τη μονοποικιλότητα  και διαθέτουμε:
Θυμαρίσιο με αυξημένους γυρεόκοκους, Καστανιάς με αντιοξειδωτικές ιδιότητες, Ανθέων πορτοκαλιάς με έντονο αρώμα και Έλατο, όλα σύμφωνα με τη μελέτη του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσανονίκης ως τα καλύτερα Ελληνικά και απαλλαγμένα από γενετικά τροποποιημένος οργανισμούς (GMO free). Σε ωραίες κασετίνες για δώρα σε εκλεκτικούς».

Κλείσιμο
Για να έχει ένα προϊόν προστιθέμενη αξία πρέπει να έχει τα "παράσημά" του. Τα προϊόντα  έχουν 16 βραβεύσεις και μετάλλια κυρίως διεθνή για τα οργανοληπτικά τους χαρακτηριστικά.
«Για να ανταποκριθεί ένα προϊόν στις προσδοκίες των καταναλωτών απαιτείται καινοτομία και πρωτοπορία. Το ελαιόλαδό μας, σύμφωνα με τα Πιστοποιητικά Ανάλυσης, "ανήκει στην κατηγορία λαδιών που προστατεύουν από την οξείδωση των λιπιδίων του αίματος σύμφωνα με τον κανονισμό 432/2012 της Ευρωπαϊκής Ένωσης" και διαθέτει υψηλά ποσοστά Ελαιοκανθάλης και Ελαιασίνης, ουσιών με σημαντική βιολογική δράση, καθώς και αντιφλεγμονώδες, αντιοξειδωτικές, καρδιοπροστα-τευτικές και νευροπροστατευτικές ιδιότητες».

«Στρατηγική μας είναι να υποστηρίζουμε τα προϊόντα μας, έχοντας συναισθηματικό δέσιμο, με προσωπική παρουσία, ώστε ο καταναλωτής να βλέπει τον παραγωγό να συνομιλεί μαζί του, γιατί πιστεύουμε ότι ο καλύτερος πρεσβευτής είναι ο ίδιος. Θεωρώντας λοιπόν επένδυση για το μέλλον κάθε τέτοια κίνηση και ως πολίτες του κόσμου, παραβρεθήκαμε στα σημεία πώλησης ή διείσδυσης με event και γευσιγνωσίες, γιατί σημασία έχει η στιγμή».
Εισηγητής σεμιναρίων για την επιχειρηματικότητα και την παρουσίαση νεοφυούς εταιρείας σε καιρούς κρίσης, οραματιστής και άνθρωπος που εμπνέει και μεταδίδει το πάθος του για ό,τι κάνει.
Η νέα δραστηριότητα αφορά το "E-LA-WON Olive Oil & Honey School", θεωρώντας πως η καινοτομία, η δημιουργικότητα και η επιχειρηματικότητα πρέπει να διδάσκεται ώστε να δημιουργούνται κίνητρα στους νέους. Όπως συνέβη με το 1ο Πειραματικό Πλάκας συνέχεια με τα εκπαιδευτήρια Ζηρίδη και ακολουθούν κι άλλα σχολεία. Έτσι στοχεύει στην ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης των μαθητών, την αποσαφήνιση στόχων στο πλαίσιο σχεδιασμού της σταδιοδρομίας, τη λήψη ακαδημαϊκών και επαγγελματικών αποφάσεων.  Τέλος γίνεται αρωγός στη σύνδεση του σχολείου με την αγορά εργασίας και στην επαφή των μαθητών με ζωντανό παράδειγμα όπου κινητροδοτεί τη σκέψη.
«Από τη φιλολογία στο ελαιόλαδο και στο μέλι όπου είναι η εμπειρία που έχω επιλέξει να ζήσω και αυτή η εμπειρία είναι το μισό της απόλαυσης. Μ’ αυτά τα δύο μπαίνεις σ’ ένα μαγευτικό, σαγηνευτικό κόσμο με εμπειρίες που σε ξαφνιάζουν», λέει ο Γιάννης Καμπούρης και προσθέτει:  
«Καθ’ ότι φιλόλογος πάντα με μάγευε ο πολιτισμός των  Αρχαίων Μυκηνών, αναζητώντας τις  ρίζες διαπίστωσα ότι το E-LA-WON είναι η ελληνικότατη λέξη ΕΛΑΙΟΝ στη Γραμμική Γραφή Β΄ εδώ και 3.500 χρόνια. Η Γραμμική Β’είναι η πρώτη γραφή της Ελληνικής γλώσσας και χρησιμοποιήθηκε στη Μυκηναϊκή περίοδο από το 17ο έως τον 13ο αι. Π.Χ., κυρίως για την τήρηση λογιστικών αρχείων στα ανάκτορα. Αποκρυπτογραφήθηκε το 1952 από τον Μάικλ Βέντρις. Θέλοντας λοιπόν να επικοινωνήσουμε και πολιτισμό πέραν των προϊόντων επιμείναμε στο E-LA-WON».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης