Κατέπεσε πυροσβεστικό αεροσκάφος Καναντέρ στη Βοιωτία

Κατέπεσε πυροσβεστικό αεροσκάφος Καναντέρ στη Βοιωτία

Σώοι οι δύο πιλότοι του CL-215 - Το αεροσκάφος έκανε «βαριά προσγείωση» φλεγόμενο - Στο 251 Νοσοκομείο Αεροπορίας μεταφέρθηκαν οι δύο χειριστές

Πυροσβεστικό αεροσκάφος CL-215 κατέπεσε πριν λίγο και φλέγεται ένα χιλιόμετρο βόρεια από τις εγκαταστάσεις της τσιμεντοβιομηχανίας «Τιτάν» στα όρια Αττικής-Βοιωτίας. Το αεροσκάφος συμμετείχε στην επιχείρηση κατάσβεσης στα Δερβενοχώρια.

Οι πιλότοι είναι σώοι. Το αεροσκάφος δεν έχει μηχανισμό εκτίναξης, το οποίο σημαίνει ότι προφανώς το Καναντέρ έκανε βαριά προσγείωση και έτσι οι δύο χειριστές κατάφεραν να βγουν. Κατά πληροφορίες, οι δύο χειριστές είναι καλά στην υγεία τους με τον συγκυβερνήτη να έχει τραυματιστεί στο χέρι και στη μέση.



Οι δύο χειριστές του Canadair CL-215 μεταφέρθηκαν στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας προκειμένου να υποβληθούν στις απαιτούμενες εξετάσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (46)

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Απαντες οι αγιοι πανω απο τους πιλοτους μας.Των Αγιων παντων εχθες Κυριακη.Βοηθεια μας και ας μην προλαβαινουμε ουτε να σκεφτουμε.

ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Καλη αναρρωση στους πιλοτους.

Αυτό είναι

Για να μην λέτε μόνο για τον Κ.Μητσοτάκη γιατί αυτά τα επισκέφτηκε ο Τσίπρας.

....

ο μητσοτάκης όμως τα μαγάριζε δεκαετίες...είναι ποτισμένα μέχρι το μεδούλι.

Μη ειδικος

οι παλιοί κινητήρες οι κατα το κοινώς λεγόμενοι εμβολοφωροι ζεσταίνονται πολύ και είναι ακατάλληλοι σε θερμά κλίματα ,αυτά είναι αμφιβια αεροπλάνα καναδεζικα που κατασκευάζοντσι από την καναδικη Bombardier η οποία μας πουλάει και τζετ σκι ,επισης ο καναδικα είναι και τα υδροπλάνα De Haviland που συνδέουνν τα νησια μας, και οι κινητήρες αυτοί επειδή έχουν πολλά κινητά μηχανικά μέρη πιστωνια βαλβίδες μπουζια εμβολα ,ειναι απο τη φύση τους επιρεοεις σε υπερθερμανση,διαρροές λιπαντικου,καυσιμου σπάσιμο κάποιου κινητού εμβόλου και επειδή δεν έχουν μεγάλη ιπποδύναμη,πιεζονται λίγο παραπάνω από τους χειριστές για να μπορέσουν να κρατησουν το σκάφος στον αέρα και για να κανουν ληψη νερού κατεβαίνουν κανονικα στη θάλασσα προσθαλασσωνονται κανονικά ενώ ,τα νέα με τους ισχυρούς αμερικανικους κινητήρες ,είναι τούρμπο προπ δηλαδή σαν τζετ με τουρμπίνα μόνο και τα μόνα κινητά μέρη που έχει είναι τα ρουλεμαν και ειναι τεράστιας ιπποδύναμης ώστε οι καναδοι όταν τους έβαλαν πάνω στο αεροπλάνο δεν μπορουσαν να το ελέγξουν και το επανασχεδιασαν και του έβαλαν ειδικά πτερύγια σποηλερ σταθεροποιησης στην ουρά και στην άκρη των πτερύγων και δεν χρειάζεται να προσθαλασσωθει για λήψη νερού ,περνάει ξυστά στην επιφάνεια του νερού για ελαχιστα δευτερολεπτα ,είχαμε προσφορά από τους ρώσους να πάρουμε πυροσβεστικά τζετ και είχε σβήσει πυρκαγιές εδώ τοτε που μας είχαν στείλει και ένα καινούργιο στις μεγαλες πυρκαγιές και ηταν ρωσσιδα πιλότος ,μπορεί να κατεβαίνει στη θάλασσα με μεγάλυτερο κυματισμο απο το Canadai καθως και μεγαλύτερη χωρητικότητα,έχει σχεδίαση έτσι ώστε να μπορεί με μερικές απλες κινήσεις να μετατρέπεται από πυροσβεστικό σε μεταγωγικο με ότι αυτό σημαίνει στρατηγικά για την άμυνα των νησιών του αιγαιου ,αλλα δεν τα προτιμησαμε ,λόγω δυσπιστίας στη ρωσική τεχνολογία και επειδή δεν είναι τόσο ευέλικτα όσο τα Canadair ,πχ τα Canadair είναι ευέλικτα και μπορούν να μπαινουν σε χαράδρες στενές κοιλάδες κλπ και έχουν και μία παραπανω σκάλα στο γκάζι του κινητήρα το λεγόμενο υπεργκαζι που για λίγα δευτερόλεπτα μπορούν οι χειριστές να χρησιμοποιησουν για να βγει το σκάφος από δύσκολη θέση,ενω το ρωσικό έχει μεγαλύτερη ταχύτητα και περιορισμους και δεν μπορεί να κανει αυτούς τους ελιγμούς,ειναι και ακριβουτσικο,αλλα τελος πάντων οι ρωσσοι δεν πουλάνε μόνο αλλά νοικιάζουν κιόλας μαζί με τα πληρωματα,ενταξει μην τρελαινομαστε κιολα ο τσιπρας, δεν είχε γεννηθεί όταν αγοράστηκαν

Kostas

Tα De Havilland Canada DHC-6 Twin Otter δεν έχουν εμβολοφόρους κινητήρες αλλά Turboprop. Όπως επίσης και τα "νεότερα" Canadair CL415 εχουν Turboprop κινητηρες όπως είπες. Τα CL215 με Pratt & Whitney R-2800-83AM έχει 2800 ίππους και το CL 415 με Τurboprop Pratt & Whitney Canada PW123AF στους 2200. Τα De Havilland DHC-6 είναι πραγματικά αδύναμα αφου φτάνουν δε φτάνουν τους χίλιους ίππους έκαστος οι Turboprop, αλλά ειναι διαφορετική η χρήση τους και ελιγμοί που θα χρειαστεί να κάνουν σε σχεση με τα Canadair. Το συγκεκριμένο που έκανε αναγκαστική προσγείωση μαλλον ήταν CL215 που σημαίνει οτι εκτός απο εμβολοφορο ήταν είτε του 72, είτε του 77, που σημαίνει ότι μιλάμε για γερασμένο αεροπλάνο που δε θα έπρεπε κανονικά να βρίσκεται στον αέρα όσο καλή συντήρηση κι αν έχει! Μην ξεχνάμε ότι αυτά τα αεροπλάνα αποδείχθηκαν γερά στην πορεία του χρόνου και στις συνθήκες της Ελλάδας, αλλά γεράματα και δύσκολές συνθήκες δε πάνε μαζί! Ευτυχώς οι πιλότοι κατάφεραν και το προσγείωσαν και σώθηκαν! Δυστυχώς έχουμε ένα ακόμα αεροπλάνο μείον!

Dimitris

Η πτήση των αεροσκαφών αυτών ειναι ισως απο τις πιο επικίνδυνες στην πολεμική μας αεροπορία. Έχοντας υπάρξει μηχ/κος αεροσκαφών κ υπηρετήσει στην ΠΑ εχω δει κ βιωςει πράγματα κ καταςταςεις . μπορώ να σας διαβεβαιώσω οτι η σύνεση κ ο επαγγελματισμός των ανθρώπων αυτών αγγίζει το απόλυτο. Ειναι η μια όψη του νομίσματος διοτι η άλλη ειναι αυτή που βιώνουμε ολοι εμεις οι Έλληνες μικρομεσαίοι (οικονομικά ) πολίτες . Η απόλυτη ξεφτίλα . Ντροπή όλων μας διοτι εμεις τους ψηφίζουμε, εμεις τους ανεχόμαστε . Καλο μπάνιο

ΡΕ ΤΣΙΠΡΑ [...]

ΠΡΟΧΤΕΣ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΕΛΕΓΧΟ;

Αγύριγο κουπούκι

Μπάβο στα παιδιά. Την επόμενη φορά κάντε βαριά προσγείωση στην βουλή, και θα είστε για πάντα ήρωες παιδιά.

GS

Αν είχε κάνει επίσκεψη ο Μητσοτάκης, όλος ο προπαγανδιστικός μηχανισμός θα ούρλιαζε για γκαντέμη και γρουσούζη... τώρα για τον Αλεξάκο μούγγα... έτσι για να αρχίζουμε να καταλαβαίνουμε πως τόσα χρόνια η αριστερά μεθοδευμένα 'έκαιγε' 'οσους της ενοχλούσαν...

Μηνας

Πιλοτοι ηρωες σε σαπακια αεροπλανα ρισκαρουν τις ζωες τους καθημερινα

mike

Να δούμε στο τέλος τι θα αναπνέουμε με τόσες φωτιές κάθε χρόνο

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης