Θυμίζεται ότι στις 2 Ιουλίου βρέθηκαν νεκρά δυο αδέλφια, μέσα στο σπίτι τους. Ο ένας ήταν ηλικίας 45 χρόνων και άλλος 54 χρόνων, ενώ η μητέρα τους νοσηλευόταν σε ίδρυμα της περιοχής.
Αργά το απόγευμα του Σαββάτου, «έφυγε» κι αυτή από τη ζωή, χωρίς να γνωρίζει πως τα δυο παιδιά της, είχαν πεθάνει πριν από 1,5 μήνα.
Το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει συγκίνηση σε όλη την Πάτρα, καθώς μέσα σε μερικές εβδομάδες, ξεκληρίστηκε μια ολόκληρη οικογένεια.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.